hij kon er iig de grapefruit van betalenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron ongeveer 3.50
Gewoon voor webcam? En moet je dan gewoon alleen fappen of moet je ook dingen in je kont stoppen of in je eigen mond ejaculeren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Homo's diggen die shit 80 cent per minuut per persoon.. heb je 5 personen in je kamer..ka ching.
Een vriend vertelde mij dat je het zo bont kan maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon voor webcam? En moet je dan gewoon alleen fappen of moet je ook dingen in je kont stoppen of in je eigen mond ejaculeren?
P.s. ik vraag dit voor mijn profielwerkstuk.
En die vriend, wat verdiende hij dan financieel gezien, qua geld?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
Die vriend vertelde mij dat hij zich wel eens ondersteboven op een fauteuil heeft gepositioneerd en zichzelf zo een facial heeft gegeven. Die vriend zei wel dat dat het raarste is dat hij ooit heeft gedaan voor de cam. Geen anal dus, aldus die vriend.
Vannacht weirdest fucking droom ever gehad met in de hoofdrol the rock. Ging met hem een weekend lang op avontuur drinken auto's stelen yolo'en tot de politie kwam. Zouden we samen naar het buitenland vluchten maar ik moest nodig plassen. Dus ik nog gauw terug naar huis en hij mee, maar terwijl ik op de wc zat had de politie het huis omsingeld en was dwayne zo dom om met een gun te gaan zwaaien. Toen hoorde ik; Drop the weapon!! En een aantal schoten en terwijl ik dus plaste wist ik dat Dwayne was neergeschoten. M'n hart brak in mn slaap, werd helemaal verdrietig wakkerquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goeie threads op bb.com trouwens, Fanta.
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon voor webcam? En moet je dan gewoon alleen fappen of moet je ook dingen in je kont stoppen of in je eigen mond ejaculeren?
P.s. ik vraag dit voor mijn profielwerkstuk.
Lees het ene laatste topic anders even terug lol.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik voel me bekeken.
[..]
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees het vorige topic anders even terug lol.
wel een beetje rep-beggerig he, perth brahs positief uitcallenquote:
Ja dat zegt hij... Ondertussen prolaped hij gewoon zn kont met winterpenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mag jij zelf invullen.Vriend van mij doet het, hij is hetero en stopt hella no dingen in zijn kont.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel een beetje rep-beggerig he, perth brahs positief uitcallen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Lol nee ben niet met die reps bezig, srs( zou alleen niet red willen zijn dan neemt helemaal niemand je serieus). Anders zou ik threads in serieuzere gedeeltes openen met serieuze info. Plus ik wilde alleen een liedje delen en ik verveelde me.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wil je gaarg op fanta haar bil slaan?
Fap4Cashquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik voel me bekeken.
[..]
Hahaha die hond is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
extra fun factor in die foto, die hond die je aankijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |