SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn broer faalt, ik ben fantastisch, daarom eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik dank uquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer faalt, ik ben fantastisch, daarom eenvoor jou.
NEENquote:
Deze manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het ook nu pas
Your beauty never ever scared me.
Tot dat je te vaak hardcore luistertquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een bed met matras ophalen bij iemand.. nu kreeg ik een foto van het matras en die zag er schoon uit en er stond ook bij 'bij de rest staat het houtwerk ervoor maar is ook schoon'. Nu zie ik eens een rare streep.. is dat schaduw denken jullie?Ik hoop voor je dat het geen vlek is, maar het lijkt mij gewoon een schaduw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het ook nu pas
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ja naja als ze zegt de rest is OOK schoon neem ik aan dat ik me het verbeeld. Vind het anders sowieso een hele rare vlek qua grootte maar moet er toch een stukje voor rijden zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het geen vlek is, maar het lijkt mij gewoon een schaduw hoor
Defineer: stukje voor rijden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja als ze zegt de rest is OOK schoon neem ik aan dat ik me het verbeeld. Vind het anders sowieso een hele rare vlek qua grootte maar moet er toch een stukje voor rijden zo
Nee, want hardcore is alleen maar bam bam bam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot dat je te vaak hardcore luistertdan ben je hardstyle zo zat
Ik moet naar Odoorn toequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Defineer: stukje voor rijden?
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want hardcore is alleen maar bam bam bam.
25km ongeveer?quote:
Als ze bij jou klaar zijn, stuur je ze dan even deze kant op?quote:
Serieus, zulke hoeren wil je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ze bij jou klaar zijn, stuur je ze dan even deze kant op?
Kan mij het jeuken hoe ze eruit zienquote:
10km ongeveer?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan mij het jeuken hoe ze eruit zienze moeten schoonmaken
Ach die 20 km, en het matrasje is vast goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal google maps eens raadplegen9 kilometer precies
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach die 20 km, en het matrasje is vast goed
En als ze andere diensten zouden willen verrichtenquote:
huhquote:
Ha gayquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En als ze andere diensten zouden willen verrichtenliever niet
Daar heb ik zelf een heel leuk meisje voor
![]()
![]()
Het is nog geen morgen joh, wat doe jij hier?quote:
quote:
Moet nog een uur wachten met sporten, en al ga ik nu een serie kijken heb ik geen zin meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog geen morgen joh, wat doe jij hier?
Godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan mij het jeuken hoe ze eruit zienze moeten schoonmaken
Gewoon een uur naar de mac gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Moet nog een uur wachten met sporten, en al ga ik nu een serie kijken heb ik geen zin meer
quote:
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
"De massa mag tot 10% van de berekende hoeveelheid afwijken."
En wij iedere keer maar klooien met een duizendste gram.#strugglesophetlab #lijntjecoke
Heb je misschien tips?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Roburtt het volgende:
Ik dacht na 7 dagen, waarom doe ik dit? En ging fappen.
donnie ik kan niet zonder jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet ff niet masturberen geen pics sturen pls
Gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga proberen een maand lang niet te fappen (ook geen bekkenstoot etc.).
Gewoon niet beginnenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Jawel. Ik heb het nog nooit langer dan drie dagen volgehouden
Wut? Ik vind een week al erg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Roburtt het volgende:
M'n record is een maand, geen idee hoe ik het volhield. Op de 12 jaar na m'n geboorte na.
Verlaat me niet, dan sterf ik duizend doden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga nu van FOK! af, voordat ik in m'n broekje kom.
Ik begon op m'n tiende en sindsdien heb ik er een soort ritme in gehouden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Roburtt het volgende:
M'n record is een maand, geen idee hoe ik het volhield. Op de 12 jaar na m'n geboorte na.
IEWOLquote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoi Sgt.Lang niet gezien [ afbeelding ]
Ik had er toen geen behoefte aan denk ik, en was bijna niet thuis.quote:
Mooiquote:
En toen ging je weer fappen, schoot je door het plafond heen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik had er toen geen behoefte aan denk ik, en was bijna niet thuis.
Vervelend is dat héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen ging je weer fappen, schoot je door het plafond heen.
Usernotes?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
Het regent de laatste tijd usernotes bij mij, heb er bijna 80.
Ik heb er maar 4.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
Het regent de laatste tijd usernotes bij mij, heb er bijna 80.
Het was net een kraanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen ging je weer fappen, schoot je door het plafond heen.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel notes ik heb
12 notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Een vol opengedraaidebraandweerslangkraanquote:
Ik kom nooit in R&P, mijn notes zijn de beloning van hard werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Gewoon even kankeren in R&P en je hebt er zo 100.
Je mag niet over je kraan posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:37 schreef Roburtt het volgende:
Haha hoe kom ik opeens aan twee notes erbij
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een vol opengedraaidebraandweerslangkraan
Maar er is zelf een liedje over gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een note gekregen voor het posten van dozen.
SMS-abo nemen, maar 3 euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil m'n notes wel inzien maar vind het de ¤4.50 niet waard
Nog steeds teveel monniesquote:
iPod nano kopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Roburtt het volgende:
Godver een iPod shuffle kost ook nog 50 euro_
Dude, je hebt Beats in je zak, waarom zou je een iPod willen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Roburtt het volgende:
Godver een iPod shuffle kost ook nog 50 euro_
Wil een mp3 speler hebben voor het sporten, aangezien m'n mobiel de sportschool niet overleefd heeftquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je hebt Beats in je zak, waarom zou je een iPod willen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wil een mp3 speler hebben voor het sporten, aangezien m'n mobiel de sportschool niet overleefd heeft
Moet ook zo min mogelijk kosten.
¤35,- is ie voor jou, excl verzendkostenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wil een mp3 speler hebben voor het sporten, aangezien m'n mobiel de sportschool niet overleefd heeft
Moet ook zo min mogelijk kosten.
Ja maar daar zit niet zo'n ding op dat hij aan m'n broek kanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
¤35,- is ie voor jou, excl verzendkosten
Koop een stuk tape en bindt de mobiel om je arm.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een stuk tape en bindt de mobiel om je arm.
Het werkt en het kost maar een euro, niet zeuren.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar daar zit niet zo'n ding op dat hij aan m'n broek kan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een stuk tape en bindt de iPod nano om je arm.
good try. Nou even poepen en naar de sportschoolquote:
Zocht m'n oude iphone al, maar die zal ik wel weggegooid hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:
Of koop gewoon een kleinere mobiel, in plaats van eentje die op een snijplank lijkt.
niet smorgens boutenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
good try. Nou even poepen en naar de sportschool
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Witte Nexus, nooit schijten... hm...
Iemand heeft ooit bepaald dat witte telefoons voor vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
Snap het verband met de kleur wit nog steeds niet.
Ja, jij ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit bepaald dat witte telefoons voor vrouwen zijn.
Nee, dat niet.quote:
Wit is juist niet voor vrouwen, zie je alle rooie vlekken op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit bepaald dat witte telefoons voor vrouwen zijn.
Gast ik poep echt 3 keer per dagquote:
Is helemaal niet opvallend glimmend, valt best mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Witte Nexus vind ik ook wel mooier, maar dat glimmende plastic vind ik dan weer veel minder.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
http://www.bobshop.nl/nl/(...)tm_campaign=datafeed
20 euro.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wit is juist niet voor vrouwen, zie je alle rooie vlekken op.
Racist!!111!!!!!!1!111IEINZZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ach, ik heb er toch een case omheen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is helemaal niet opvallend glimmend, valt best mee.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wit is juist niet voor vrouwen, zie je alle rooie vlekken op.
Zegt mij als helemaal niks als leekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.
Blijkbaar heeft iemand ooit een travianserver op m'n hostingpakket gezet._
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, ik heb er toch een case omheen.
Travian niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zegt mij als helemaal niks als leek
Ga runescape spelenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga runescape spelen
Dat is voor de echte bazen![]()
Ik speel GTA Vquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik speel op het moment helemaal niks meer.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
Een uur geleden begonnen aan mijn verslag, ben niet verder gekomen dan de titelpagina.
Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
Een uur geleden begonnen aan mijn verslag, ben niet verder gekomen dan de titelpagina.
Moeten ze daar echt voor uit brengen, vind het echt flauw van R*quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als 'ie op de pc uit is ga ik daar wel even naar kijken denk ik.
Ach, komt morgen dan wel.quote:
Toppiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, komt morgen dan wel.En overmorgen moet ik er verplicht 8 uur aan werken, komt wel goed.
Dat heb ik vroeger gespeeldquote:
Hallonquote:
Komt in maart. Ik vond 5 minder goed dan 4 imho.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moeten ze daar echt voor uit brengen, vind het echt flauw van R*![]()
Wat is boven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen bestaansrecht
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen bestaansrecht
In R&P en SEX heb je soms ook van die mensen..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De vondst van vanavond:
F&F / Water in kattenoor?
WGR / ©Copyrights
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De vondst van vanavond:
F&F / Water in kattenoor?
WGR / ©Copyrights
Epische film. Mocht je dat bedoelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef LompeHork het volgende:
Nee, katten kunnen niet tegen wat water, je moet ze ook binnenhouden als het regent, anders krijgen ze klonten op hun rug die later eieren vormen.
Is al gebeurd, geen schrammetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm laat vallen.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In R&P en SEX heb je soms ook van die mensen..
Yish, dat is een verwijzingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Epische film. Mocht je dat bedoelen
Bij ons is de gemiddelde neger niet rood en opgezwollen hoor, weet niet in wat voor nazidorp jij woont?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe dat?
Ach, bij jou kun je dat toch niet zien.
Totdat je 'm goed laat vallen dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is al gebeurd, geen schrammetje.
Ja, als iemand z'n duim verbrandt, neem ik aan dat er een zwart, verkoold stompje overblijft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij ons is de gemiddelde neger niet rood en opgezwollen hoor, weet niet in wat voor nazidorp jij woont?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe dat?
Ach, bij jou kun je dat toch niet zien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als iemand z'n duim verbrandt, neem ik aan dat er een zwart, verkoold stompje overblijft.
quote:
[..]
Ja, als iemand z'n duim verbrandt, neem ik aan dat er een zwart, verkoold stompje overblijft.
quote:
[..]
quote:
Zonder vlekjens?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zonder vlekjens?Zag er echt nog als nieuw uit. Nu niet meer omdat er aarde op is gekomen door de aanhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is alleen op de zijkant
Your beauty never ever scared me.
No shit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
Hé. Deze SC heeft geen advertenties.
oohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag er echt nog als nieuw uit. Nu niet meer omdat er aarde op is gekomen door de aanhangerMaar dat is alleen op de zijkant
Heel FOK! heeft geen ads.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
Hé. Deze SC heeft geen advertenties.
Nopequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oohen je kon het er niet af krijgen?
Er zit vast een lading coke in het bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeMeteen toen die boven stond het geprobeerd eraf te krijgen maar lukt niet helemaal. Maar ach dat is alleen maar zwart zand, voor die de aanhanger in ging was die echt nog spierwit. Ben zo verbaasd dat die gratis was (incl. een goed bed)
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er zit vast een lading coke in het bed
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk het nietWaren hele nette mensen
Hallonquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wat aardig van ze dat ze gratis een bed weg geven
OMG HET IS PAUL !!!!!!!!!!!!!1!!!!!111EINZZZZZquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OMG HET IS PAUL !!!!!!!!!!!!!1!!!!!111EINZZZZZ
* SgtPorkbeans gilt als een meisje van 13*
Haiquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef Paul het volgende:
Om 22:12 uur een submit van kleine bruine op WEBLOG.FOK.NL
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
Kleine bruine klinkt eerder als iets wat je op het toilet draait dan als LB
Moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
Oneindig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Wat is die _______ na deeigenlijk? Een traantje wat doorloopt ofzo?
![]()
Na mijn lange tijd op FOK (not) ben ik er nog niet achter gekomenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Na mijn lange tijd op FOK (not) ben ik er nog niet achter gekomen
quote:geregistreerd op: zondag 5 mei 2013 @ 20:00
Er hoort eigenlijk nog een uitroepteken achter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
![]()
quote:
quote:
Niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie dat kleine bruine heeft gesubmit
Een topic over de LLOEMIENADIE op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Een filmpje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Die ligt vast te soppenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:35 schreef Paul het volgende:
Waarom is ze hier niet, ze is hier toch ALTIJD
Ze is er welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:35 schreef Paul het volgende:
Waarom is ze hier niet, ze is hier toch ALTIJD
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Rezania het volgende:
Hij heeft trouwens wel gelijk, dus je mag hier tetten posten.
Weet niet, kan wel even kijken, maar dat is cheatenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Paul het volgende:
Had hij niet in die kleine slootjes moeten duikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan baggor.
Immer goed jwz. Hoe daar dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe maakt horkie het ?
Hier dol fijnquote:
Oh, het was z'n eigen schuld. Die butt pirate was altijd baggerschepen aan het kapen. Kutkapers met hun baggerschepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had hij niet in die kleine slootjes moeten duiken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het feit dat ik nu luister naar piratenmuziek laat maar zien dat ik een schande voor de mensheid ben
Wat is erquote:
Beter nu; vandaag is een plastic slangetje van een operatie eindelijk uit mijn lijf gehaald. WAT een opluchting!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goed, niks bijzonders, met jou?
Arrquote:
Ah, mooi ja, wat voor operatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter nu; vandaag is een plastic slangetje van een operatie eindelijk uit mijn lijf gehaald. WAT een opluchting!!!!
Om te huilen iddquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, het was z'n eigen schuld. Die butt pirate was altijd baggerschepen aan het kapen. Kutkapers met hun baggerschepen.
He ik nietquote:
Kom je er ook uit ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Roburtt het volgende:
Wow ik ben na twee dagen sportschool al een kast
Haha moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kom je er ook uit ?
Niersteen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, mooi ja, wat voor operatie?
Ah, damn.quote:
Ik lag lekker onder de vergruizer te chillen en vroeg me echt af waarom mensen zeggen dat dat zo pijnlijk is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, damn.
Gelukkig zelf nog nooit gehad, m'n broer wel. Heb toen wel gezien hoe kut dat is.
Hoe komt het dat je er voor geopereerd moest worden dan?
Wat van mij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het viel me echt niet op.
Van jou?
Ik heb de advertenties aangezet, ze zijn er echt niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ons een beetje neppen dat er hier geen advertenties staan.
Nice.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb de advertenties aangezet, ze zijn er echt niet.
Ah, daar dus geen pijn van gehad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lag lekker onder de vergruizer te chillen en vroeg me echt af waarom mensen zeggen dat dat zo pijnlijk is.Mja, het blijkt dat als het steentje te hard is om vergruisd te worden, dat zo'n behandeling idd lang niet zo veel pijn doet als wanneer hij WEL kapot gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |