En jouw aanname is: het beoordelingsvermogen van DS4 is foutloos?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:11 schreef Mano_ het volgende:
Wat is dat toch met aannames? Als hij de enige op die weg was was hij de enige die dat kan beoordelen ja. Wie ben jij dan om daar iets over te zeggen?
Nee, ik zeg alleen dat jij dat sowieso niet kan beoordelen. Net als ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:27 schreef OEM het volgende:
[..]
En jouw aanname is: het beoordelingsvermogen van DS4 is foutloos?
De enige moraalridder in dit topic is die idioot met z'n gestapo-voorstel. Ik wijs je alleen op je hypocrisie.quote:
Iedereen is hypocriet, dus ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:47 schreef OEM het volgende:
De enige moraalridder in dit topic is die idioot met z'n gestapo-voorstel. Ik wijs je alleen op je hypocrisie.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:32 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
P.s. alle landen waar de hoofdoorzaak van verkeersdoden in kaart wordt gebracht blijkt snelheid tussen de 2 en 4% te zitten.
Tot zover de fabel van Koos.
gelezen op http://www.wegenwiki.nl/Verkeersveiligheid:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:32 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
P.s. alle landen waar de hoofdoorzaak van verkeersdoden in kaart wordt gebracht blijkt snelheid tussen de 2 en 4% te zitten.
Tot zover de fabel van Koos.
Dat toont dan alleen maar aan dat snelheid wel degelijk invloed heeft, Einstein!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef overdriver het volgende:
[..]
[..]
gelezen op http://www.wegenwiki.nl/Verkeersveiligheid:
Geschat wordt dat maximaal 5 procent van het jaarlijks aantal verkeersdoden in Nederland wordt veroorzaakt door het weer. [6] In warme, droge zomers zijn er meer slachtoffers door het grotere aandeel langzaam verkeer en de vermoeidheid die sneller optreedt. In koude, natte zomers zijn er daarentegen minder slachtoffers. In koude winters met weinig neerslag zijn er minder slachtoffers dan in koude winters met veel neerslag. De reden hiervan is dat mist, ijzel en sneeuw tot meer ongevallen leiden.
Print dit uit en doe het bij je autopapieren. Als je ooit een keer wordt aangehouden of in wegmisbruikers komt, zeg dan tegen de desbetreffende agent dat zelfs het weer (5) een grotere invloed heeft op het aantal verkeersdoden dan te hard rijden (3%) !![]()
En laat dan het uitgeprinte blaadje aan de agent zien als hij dat niet serieus neemt. Of lacherig doet.
Als je me Einstein noemt, dat vind ik wel een complimentje!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Dat toont dan alleen maar aan dat snelheid wel degelijk invloed heeft, Einstein!
Als je nu denkt dat het een excuus is om te hard te rijden, want het weer doet meer dan ben je echt te dom om een rijbewijs te hebben. Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen kanker kan krijgen, omdat de kans op overlijden door een hartaanval groter is.
Oorzaak <-> gevolg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
snelheid is wel degelijk de oorzaak van veel dodelijke ongevallen, alleen al door het simpele feit dat als je tegen een boom rijdt met 50 km je een grotere overlevingskans hebt als met 100 km.
Recentelijk nog?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:08 schreef DS4 het volgende:
Het mag niet en daarom heb ik een bedrag af moeten tikken en mijn rijbewijs in moeten leveren, soit. Maar het spijt me voor je, dit zegt niets over de vraag of ik verkeersveiligheid respecteer of niet.
Neuh, tweeëneenhalf jaar geleden.quote:
Precies.quote:Wel zuur natuurlijk. Het land zit helaas vol met mensen die blind de limieten opvolgen, of dat nou verstandig is of niet. Ik wacht nog op eerste achterlijke gladiool van deze winter die met 50 een boom kopt terwijl het spekglad is en sneeuwt, 'want je mocht er toch 50?!'.
Oh, dan valt het mee. Als je niet al te veel hebt geknald was de ontzegging toen ook nog te overzien.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Neuh, tweeëneenhalf jaar geleden.
[..]
Precies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |