srs?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één ontmoet en die drukte z'n schwanz meteen in m'n zus. Dat doen we dus niet weer.
Sorry.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één ontmoet en die drukte z'n schwanz meteen in m'n zus. Dat doen we dus niet weer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Echt zo'n langharige Griekse god.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik stel me een VMS met lang haar voor. Zou sowieso geven dan (nohomo)
Was ook op een dancefeest, net als Sap en Fanta.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mweheh srs?
Hoezo meette jij überhaupt met JMF?
Dat is jahr00n teh B0nequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt zo'n langharige Griekse god.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gemeet met een fokker. Aantal fok hossels zijn hierdoor spaak gelopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ah oke.
Volgens mij heeft iedereen hier wel iemand ontmoet inmiddels.
Dan moet je hem aan het lachen krijgen vriendje, jij comedian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mcnulty meeten maar het was al donker dus ik zag em niet meer ahahahhaaha omg!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mcnulty meeten maar het was al donker dus ik zag em niet meer ahahahhaaha omg!!
Dikke Henk wel, mensen uit UVT. Dat heeft 'ie me toevallig gisteren verteld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gemeet met een fokker. Aantal fok hossels zijn hierdoor spaak gelopen.
Dikke Henk volgensmij ook niet.
Only on teh interwebz. Only on teh interwebz. My friend. Have a gud 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Door Vas toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb wel diverse Fokkers gespot, ik ben maar 1 keer gespot door iemand. JB niet meegeteld dan, lolol.
Zo wil ik het graag laten.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Hele verhaal met JMF en mijn zus is bullshit btw, ik heb nog nooit een Fokker gemeet. Let's keep it that way.
Is zij echt zo'n schrale junkie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, in een fucking lingeriewinkel
Was toch gewoon in de Bijenkorf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope een lingeriewinkel was het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was toch gewoon in de Bijenkorf?
Ik heb ooit wel eens een pic gepost.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar dan zonder pics? Volgens mij woont de helft van hier in Amsterdam. Dan is het onvermijdelijk dat jullie elkaar onbewust op straat wel eens tegenkomen.
Hoe wist ze hoe je eruit zag? Jij post je kopf hier niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Opperbaas. Goeie kast ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Familie Seedorf deed mee met een spelletje. Gewoon eerste item DWDD terugkijken, zodirect
[ afbeelding ]
EindbaasHad hem stiekem, hoe onrealistisch het ook is, hem nog een invalbeurtje op het WK gegund.
Gewoon heel hard usernames roepen in de stad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar dan zonder pics? Volgens mij woont de helft van hier in Amsterdam. Dan is het onvermijdelijk dat jullie elkaar onbewust op straat wel eens tegenkomen.
Ffs guy, don't be that guy.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Staat nog 1 pic van Etha ergens in een OP zag ik ergens vorig jaar. Ik had ook ooit een foto in m'n fobo maar nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |