quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Hele verhaal met JMF en mijn zus is bullshit btw, ik heb nog nooit een Fokker gemeet. Let's keep it that way.
Is zij echt zo'n schrale junkie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, in een fucking lingeriewinkel
Was toch gewoon in de Bijenkorf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope een lingeriewinkel was het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was toch gewoon in de Bijenkorf?
Ik heb ooit wel eens een pic gepost.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar dan zonder pics? Volgens mij woont de helft van hier in Amsterdam. Dan is het onvermijdelijk dat jullie elkaar onbewust op straat wel eens tegenkomen.
Hoe wist ze hoe je eruit zag? Jij post je kopf hier niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Opperbaas. Goeie kast ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Familie Seedorf deed mee met een spelletje. Gewoon eerste item DWDD terugkijken, zodirect
[ afbeelding ]
EindbaasHad hem stiekem, hoe onrealistisch het ook is, hem nog een invalbeurtje op het WK gegund.
Gewoon heel hard usernames roepen in de stad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe herkennen jullie elkaar dan zonder pics? Volgens mij woont de helft van hier in Amsterdam. Dan is het onvermijdelijk dat jullie elkaar onbewust op straat wel eens tegenkomen.
Ffs guy, don't be that guy.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Staat nog 1 pic van Etha ergens in een OP zag ik ergens vorig jaar. Ik had ook ooit een foto in m'n fobo maar nu niet meer.
Ja, hier: ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVEquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
Staat nog 1 pic van Etha ergens in een OP zag ik ergens vorig jaar. Ik had ook ooit een foto in m'n fobo maar nu niet meer.
Oh heeft JB een tongpiercing? Hoe voelt dat op je peñor Ehta?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, hier: ONZ / [Fernandes #258] IT'S ALIIIIIIIVE
chek die biseps !
Lijkt ook bijna een banderas.gif man alleen dan met horizontal flip.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef no1uknow het volgende:
hahahahaha
[ afbeelding ]
skinny as fuark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |