srs?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één ontmoet en die drukte z'n schwanz meteen in m'n zus. Dat doen we dus niet weer.
Sorry.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb één ontmoet en die drukte z'n schwanz meteen in m'n zus. Dat doen we dus niet weer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Echt zo'n langharige Griekse god.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik stel me een VMS met lang haar voor. Zou sowieso geven dan (nohomo)
Was ook op een dancefeest, net als Sap en Fanta.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mweheh srs?
Hoezo meette jij überhaupt met JMF?
Dat is jahr00n teh B0nequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt zo'n langharige Griekse god.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gemeet met een fokker. Aantal fok hossels zijn hierdoor spaak gelopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ah oke.
Volgens mij heeft iedereen hier wel iemand ontmoet inmiddels.
Dan moet je hem aan het lachen krijgen vriendje, jij comedian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mcnulty meeten maar het was al donker dus ik zag em niet meer ahahahhaaha omg!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mcnulty meeten maar het was al donker dus ik zag em niet meer ahahahhaaha omg!!
Dikke Henk wel, mensen uit UVT. Dat heeft 'ie me toevallig gisteren verteld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gemeet met een fokker. Aantal fok hossels zijn hierdoor spaak gelopen.
Dikke Henk volgensmij ook niet.
Only on teh interwebz. Only on teh interwebz. My friend. Have a gud 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
Door Vas toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb wel diverse Fokkers gespot, ik ben maar 1 keer gespot door iemand. JB niet meegeteld dan, lolol.
Zo wil ik het graag laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |