SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo, jullie kunnen trots op me zijn.
ben jy bevallen van Jb's beebietjuh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo, jullie kunnen trots op me zijn.
precies datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
ben jy bevallen van Jb's beebietjuh?
[ afbeelding ]
Haha ik wt dat gwn. Het komt gwn tot my weetj. Is n gave.quote:
het is wel een waardeloos apparaat miss dat hem daarom niet verkopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef G.R.S. het volgende:
Nokia Lumia 720 is toch geen verouderd model, of wel?![]()
Ik wilde die net gaan halen bij de MM maar die hadden ze niet want het is een verouderd model. Wtf? Dat ding is nog niet eens een jaar oud.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is wel een waardeloos apparaat miss dat hem daarom niet verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef seto het volgende:
niet de nieuwste iPhone hebbenben je arm ofzo?
![]()
Ik wil juist alles aan elkaar kunnen verbinden. Surface-->Xbox-->Lumia-->PC
Apple hoort daar niet thuis![]()
quote:
Let the fanboy war begin!!quote:
FTFYquote:
Kidding right?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Helemaal niet.smartglass op ipadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Ik wil juist alles aan elkaar kunnen verbinden. Surface-->Xbox-->Lumia-->PC
Apple hoort daar niet thuisDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Moet wel slim zijn dat glas. hahahaquote:
Ik ben dead serious. Heb je er ooit mee gewerkt? de Z10 is een heerlijk toestel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kidding right?
Denk goed na over je antwoord want dit bepaald of ik jou nog ooit serieus ga nemen op dit forum.
Hihi.
Serieus nemen.
Jawel, zijn voor skkls.quote:
Leeft RIM(job) nog dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben dead serious. Heb je er ooit mee gewerkt? de Z10 is een heerlijk toestel.
bij paps en mams?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
apple iphone 4 en xbox 360 zijn mijn tools of war dus ja je kunt wel zien waar het geld zit
Ik ook. So much voor specifieke ads.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
ik word kkgestoord van die roka-neger met z'n trouwpak.
Transgender geworden?quote:
60 fps and 1080p babyyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jawel, zijn voor skkls.
Zeg mij maar na: "Zijn voor skkls."
Het gaat niet alleen om Smartglass. Het hele Windows 8.1 ecosysteem bevalt me primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wouldwife/10
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef no1uknow het volgende:
ik ben verliefd, deze voetbalchick gaat naar Arsenal lees ik net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zet dan ook naam erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wouldwife/10Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Lees een krant ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit meisje is veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wouldwife/10
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
vies afrikaantjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit meisje is veel leuker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Anouk HoogendijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wouldwife/10Volgens mij zijn de Ajax vrouwen enkel opgericht om haar in Amsterdam te krijgen.
Ik vertrouw echt geen vrouwen meer in dit topic die ik niet kenquote:
Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |