SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo, jullie kunnen trots op me zijn.
ben jy bevallen van Jb's beebietjuh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo, jullie kunnen trots op me zijn.
precies datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
ben jy bevallen van Jb's beebietjuh?
[ afbeelding ]
Haha ik wt dat gwn. Het komt gwn tot my weetj. Is n gave.quote:
het is wel een waardeloos apparaat miss dat hem daarom niet verkopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef G.R.S. het volgende:
Nokia Lumia 720 is toch geen verouderd model, of wel?![]()
Ik wilde die net gaan halen bij de MM maar die hadden ze niet want het is een verouderd model. Wtf? Dat ding is nog niet eens een jaar oud.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is wel een waardeloos apparaat miss dat hem daarom niet verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef seto het volgende:
niet de nieuwste iPhone hebbenben je arm ofzo?
![]()
Ik wil juist alles aan elkaar kunnen verbinden. Surface-->Xbox-->Lumia-->PC
Apple hoort daar niet thuis![]()
quote:
Let the fanboy war begin!!quote:
FTFYquote:
Kidding right?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Helemaal niet.smartglass op ipadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Ik wil juist alles aan elkaar kunnen verbinden. Surface-->Xbox-->Lumia-->PC
Apple hoort daar niet thuisDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |