quote:
Really?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zeg ik "cliché", amai seg wat is het hier koud terwijl ik jouaankijk
25 graden buiten......quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really?
Goede openingzin ook: ''heb jij het koud?''
Ehh, waar wil jij over praten? Wat houdt je bezig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja hoor, met jouw ( ik haat dit soort standaard gesprekken. )
Nee? Dan zou ik jou eens lekker opwarmenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really?
Altijd een trui meenemen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef K44S het volgende:
[..]
25 graden buiten......
"ja nogal .... heb je een trui voor mij ? "
Ga je nu serieus overal een reacite op verzinnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef K44S het volgende:
[..]
25 graden buiten......
"ja nogal .... heb je een trui voor mij ? "
Ben jij Gillette? Because you are the best a man can get.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee? Dan zou ik jou eens lekker opwarmen
Gewoon doen, bij meisje 5 heb je echt wel iemand gehad waar je enorm mee in de scheur hebt gelegen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hé, ik ben hier om te leren héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga je nu serieus overal een reacite op verzinnen?
Ehh, als je veel nadenkt dan spreek je weinig mensen aan en ga je alles moeilijk vinden qua sociaal contact.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga je nu serieus overal een reacite op verzinnen?
elke vrouw/man zal anders reageren op wat je zegt. Hier.. als tekst zijnde.. komt het al heel anders over dan wanneer je erbij glimlacht of wat dan ook.quote:
Die laatst hé moet een hè zijn.quote:
Gladjakkers scoren niet denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Hoe gaat het?'
'Enorm goed nu ik jou zie'
Vergeet de komma niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die laatst hé moet een hè zijn.
Dank.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die laatst hé moet een hè zijn.
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb ik wel ervaring meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
al lachend zegt de zot de waarheid
Als jij leuk vervelend bent dan moet je lekker schijt hebben aan de zure mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb ik wel ervaring meeSucces, niet echt
Ben geloof ik gewoon vervelend.
Ik ben vervelend vervelendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij leuk vervelend bent dan moet je lekker schijt hebben aan de zure mensen.
Vrouwen zijn bekrompen als ze jou niet willen? Al eens bij je opgekomen dat het gewoon niet klikt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef rolklem het volgende:
[..]
En als ze mij echt niet willen, ben ik niet te beroerd ze te vertellen dat ik ze bekrompen vindAls mannen en vrouwen écht gelijk zijn - wat zeker de meeste vrouwen willen - maakt lengte en leeftijd ook niks meer uit. Maar ja, laat ze dat maar eens inzien.
Amai, ik weet wel een warme plek hier in de buurt waar je gezellig voor de open haard kan zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zeg ik "cliché", amai seg wat is het hier koud terwijl ik jouaankijk
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke vrouw/man zal anders reageren op wat je zegt. Hier.. als tekst zijnde.. komt het al heel anders over dan wanneer je erbij glimlacht of wat dan ook.
Dus je zal het toch echt in reallife uit moeten proberen.
Stuk ongedierte, schavuit, scheer je weg!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben vervelend vervelend
Meeste mensen zitten dan ook met oordopjes ofzo in de trein.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen spreken me vaak in het zwembad aan met "Hey ik heb je hier nog nooit gezien of kom je hier ook vaak ?" Meestal zeg ik dan van “euuuh ja......”
Dus je kan inderdaad niet schatten hoe iemand reageert , maar als je het niet probeert weet je het ook niet.
*geeft knuffelquote:
dan moet je meer dingen zeggen al lachendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb ik wel ervaring meeSucces, niet echt
Ben geloof ik gewoon vervelend.
Ik ken mijn gebrekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuk ongedierte, schavuit, scheer je weg!
Oh nee hoor, ik word gewoon wat afstotelijk met drank opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:28 schreef complicate het volgende:
[..]
dan moet je meer dingen zeggen al lachend
Zoiets kan je dus zeggen als ze zegt "amai het is hier koud"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Amai, ik weet wel een warme plek hier in de buurt waar je gezellig voor de open haard kan zitten.
En de tekst maakt ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke vrouw/man zal anders reageren op wat je zegt. Hier.. als tekst zijnde.. komt het al heel anders over dan wanneer je erbij glimlacht of wat dan ook.
Dus je zal het toch echt in reallife uit moeten proberen.
Krijg het in je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Meeste mensen zitten dan ook met oordopjes ofzo in de trein.
En spontaan iemand aanspreken zit niet echt in me.
Toen ik voor Aktiesport werkte, MOEST ik.
OEIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Meeste mensen zitten dan ook met oordopjes ofzo in de trein.
En spontaan iemand aanspreken zit niet echt in me.
Toen ik voor Aktiesport werkte, MOEST ik.
Dan is die erg leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoiets kan je dus zeggen als ze zegt "amai het is hier koud"
Oh ik wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En de tekst maakt ook niet zoveel uit.
Kan me sws geen enkele openingszin herinneren van een leuk eerste gesprek.
Als ze mij niet kennen en ze zeggen al dat ik niet lang genoeg ben of te jong, dan is het echt geen gebrek aan klikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bekrompen als ze jou niet willen? Al eens bij je opgekomen dat het gewoon niet klikt?
En vrouwen zijn zeker niet gelijk aan mannen (een blik op borsthoogte maakt al veel duidelijk) maar ze willen wel gelijk behandeld worden zo het hen uitkomt. Kan je niets van aantrekken, maar dan ook niet piepen dat ze niets met je willen...
Mja kvind het simpelweg ook gewoon niet netjes... Je hoeft niet gelijk iemand af te wijzen, je kunt ook gewoon met iemand praten denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als ze mij niet kennen en ze zeggen al dat ik niet lang genoeg ben of te jong, dan is het echt geen gebrek aan klik
Ze kunnen ook gewoon geen zin hebben om met je te praten. Vast genoeg mensen waar ze wel interesse in hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja kvind het simpelweg ook gewoon niet netjes... Je hoeft niet gelijk iemand af te wijzen, je kunt ook gewoon met iemand praten denk ik.
Hoezo iedereen heeft zijn voorkeuren toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja kvind het simpelweg ook gewoon niet netjes... Je hoeft niet gelijk iemand af te wijzen, je kunt ook gewoon met iemand praten denk ik.
Nou, ik ben van me zelf een gigantische prater en volg een commerciële studie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg het in je?
Je moet wel goed in je vel zitten.. Maarja... Je moet maar zo denken: De man moet op de vrouw ''jagen'' en als jij het gevoel hebt dat je met haar in contact wilt komen dan is dat natuurlijk... Als daar naar handelen dus niet had gewerkt had de evolutie dat er allang uitgefilterd denk ik.
Tja, ik kijk graag, maar als ze dan weer naar mij kijkt voelt het intimiderend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef complicate het volgende:
[..]
OEI![]()
Trein is ook niet "praktisch" hé, alhoewel....
Voorkeuren die gebaseerd zijn op vooroordelen zijn geen voorkeuren, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo iedereen heeft zijn voorkeuren toch?
Ik neem aan ook dat het online afwijzingen zijnIn real life kan ik best een gesprek hebben met een sympathieke meid, maar als ze een move doet en ik vind haar niet leuk zeg ik dat gewoon. Heb ook wel eens gezegd, ja sorry je bent te lang...
Als je geen zin hebt om te praten moet je niet uitgaan denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon geen zin hebben om met je te praten. Vast genoeg mensen waar ze wel interesse in hebben.
Jij praat toch ook gewoon terug als je moeder iets aan je vraagt al wil je je lul niet in je moeder hangen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo iedereen heeft zijn voorkeuren toch?
waarom intimiderend? Ze bijt nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:39 schreef K44S het volgende:
Tja, ik kijk graag, maar als ze dan weer naar mij kijkt voelt het intimiderend.
Het zijn geen vooroordelen maar gewoon voorkeuren. Je zal weinig vrouwen vinden die op langere mannen vallen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Voorkeuren die gebaseerd zijn op vooroordelen zijn geen voorkeuren, in mijn ogen.
Online en offline
Ik voel me dan gewoon niet op mijn gemak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:41 schreef complicate het volgende:
[..]
waarom intimiderend? Ze bijt niet
Nee maar dat zeg je in principe nergens ''snel''quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, ik ben van me zelf een gigantische prater en volg een commerciële studie.
Bij die sportwinkel was het normaal om mensen aan te spreken.
Maar in een trein zeg je niet zo snel: "hoi, je ziet er leuk uit... een kop koffie drinken zo ?"
[..]
Tja, ik kijk graag, maar als ze dan weer naar mij kijkt voelt het intimiderend.
Geef een knipoog, intimidatie is leuk als je er controle over hebt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik voel me dan gewoon niet op mijn gemak.
Maar ik probeer wel langer te kijken en er een glimlach aan te plakken.
En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zijn geen vooroordelen maar gewoon voorkeuren. Je zal weinig vrouwen vinden die op langere mannen vallen...
Een goed gevulde portomonnee wil soms sommige voorkeuren wat minder belangrijk maken, maar dan nog heb je kans dat een goed uitziende lange man met goed gevulde portomonnee toch meer een waterval tussen haar benen oplevert dan jij dat doet...
Kan je vinden, het zal je alleen geen steek verder helpen die houding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.
Jij bent van mening dat vrouwen mogen discrimineren - wat in mijn ogen hier gebeurd - ik vind van niet.
I know, alleen betwijfel of ik het doe. Ik denk eerder dat ik ga reageren met 'verrek, een Belgische hier, leuk!'. En of dat nou de beste reactie is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoiets kan je dus zeggen als ze zegt "amai het is hier koud"
Wat voor vooroordeel kleeft er aan lange mannen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.
Jij bent van mening dat vrouwen mogen discrimineren - wat in mijn ogen hier gebeurd - ik vind van niet.
Morgen maar eens proberen als er wat leuks loopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef een knipoog, intimidatie is leuk als je er controle over hebt.
Alsof welke houding dan ook in dit geval iemand wél een steek verder helptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je vinden, het zal je alleen geen steek verder helpen die houding.
In dat geval zou ik voor het minst knappe meisje gaan en haar aan de praat houden terwijl een vriend van me het meisje versiert waar ik eigenlijk achteraan zou willen gaan om er dan na 10 minuten achter te komen dat ze met zijn tweeen vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik wel...
3 vriendinnen van der die naar mij kijkten: ''ja hey ik zag je staan en vond je er wel leuk uitzien''
Vriendinnetjes helemaal lachen etc, meisje vond het wel leuk en vroeg gelijk iets terug geloof ik
Maargoed... Ik heb de indruk dat dat meisje ook een beetje laks was geworden.. Ik denk dat je maar beter lekker voorzichtig kan doen als man en het lekker spannend houden.
Sowieso kunnen veel te veel vrouwen oppervlakkige complimenten slecht handelen van een vreemde met uitgaan in mijn ervaring.
Jouw eerste reactie was de bestequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
I know, alleen betwijfel of ik het doe. Ik denk eerder dat ik ga reageren met 'verrek, een Belgische hier, leuk!'. En of dat nou de beste reactie is?
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor vooroordeel kleeft er aan lange mannen dan?
Lange lul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo verstandig, waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef yats het volgende:
knappe meisje gaan en haar aan de praat houden terwijl een vriend van me het meisje versiert waar ik eigenlijk achteraan zou willen gaan om er dan na 10 minuten achter te komen dat ze met zijn tweeen vertrokken zijn.
Bullshit vooroordeel dus. Lengte qua lichaam zegt niets over lengte qua 'eenheid'. Anders was ik qua lichaamslengte wel wat groter geweest dan mijn 1.83 meter. Ik denk eerder dat het onbewust iets van kracht uitstraalt als een man (iets) langer dan een vrouw is.quote:
Verstandig is het inderdaad niet, maar ik ben blijkbaar een betere wingman dan versierder. Het zal vast iets onbewusts zijn qua denken over mezelf waarbij ik mezelf (te) laag inschaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo verstandig, waarom wil je dat?
Ik geloof dat het evolutionair is dat vrouwen iemand zoeken die ze kan beschermen. Daarom: groot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onzekerheid straal je uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef complicate het volgende:
Als dat zo is/was dan had K44S "suc6" en was hij niet geïntimideerd als een vrouw hem aankijkt.
Inderdaad, dus ligt het aan andere factoren (onzekerheid, niet durven, faalangst etc.) dan aan lichaamslengte enz.quote:
lijkt wel dammen ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef complicate het volgende:
Als dat zo is/was dan had K44S "suc6" en was hij niet geïntimideerd als een vrouw hem aankijkt.
suske en wiske. Doeiquote:
ik kan niet dammenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwart wit en je hebt amper inzicht nodig
I knowquote:
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cmquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit vooroordeel dus. Lengte qua lichaam zegt niets over lengte qua 'eenheid'. Anders was ik qua lichaamslengte wel wat groter geweest dan mijn 1.83 meter. Ik denk eerder dat het onbewust iets van kracht uitstraalt als een man (iets) langer dan een vrouw is.
Heb ik een lengte genoemd? 30 centimeter red ik niet, maar wat de werkelijke lengte is ben ik meer dan tevreden mee. En elke vrouw die ik tot nu toe gehad heb ook...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cm
Hosselbaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het meisje waar ik het vanmiddag over had, en waarvan ik zei dat ze me negeerde, stuurt net ineens een berichtje.
Bizar. Beter leest ze niet mee.
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iemand die ik leuk vond me ging negeren?
Daarom ben je een baas ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negeren
Reageer toch niet op hem man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze erkent z'n bazigheid
Nou weet ik natuurlijk niet wat er in dat berichtje stond....
Waarom ben jij onzeker, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reageer toch niet op hem man.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het meisje waar ik het vanmiddag over had, en waarvan ik zei dat ze me negeerde, stuurt net ineens een berichtje.
Bizar. Beter leest ze niet mee.
Kijk je snapt hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:59 schreef Weissman het volgende:
Dus als een meisje gewoon een antwoord naar je terug stuurt dan ben je een opper-alpha en wil ze eigenlijk zeggen dat ze je ziet als een half-god?
Sociaal en emotioneel matig ontwikkeld, daardoor weinig ervaring.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef rolklem het volgende:
[..]
Waarom ben jij onzeker, als ik vragen mag?
Nee hoor. Is allang een gepasseerd station.quote:
Ontwikkel het?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sociaal en emotioneel matig ontwikkeld, daardoor weinig ervaring.
Doe mijn uiterste best. Ben ook al veel verder dan 2,5 jaar geleden.quote:
Wat mij heel erg heeft geholpen is wéten hoe "geweldig" (mijn positieve én negatieve kanten, want daar heb ik er ook zat van) ik ben en dat er vanzelf iemand komt die mij accepteert zoals ik ben. En dat kan lang duren maar ach, beter dat het lang duurt dan dat je in een kut-relatie zit zoals heeeel veel mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mijn uiterste best. Ben ook al veel verder dan 2,5 jaar geleden.
Mijn vrienden laten het me ook weten. Dat vind ik wel fijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat mij heel erg heeft geholpen is wéten hoe "geweldig" (mijn positieve én negatieve kanten, want daar heb ik er ook zat van) ik ben en dat er vanzelf iemand komt die mij accepteert zoals ik ben. En dat kan lang duren maar ach, beter dat het lang duurt dan dat je in een kut-relatie zit zoals heeeel veel mensen.
Ik weet het. Maar zodra je dat uit, kom je toch geen stap verder, helaas. Het kan nog zo oneerlijk zijn en blablabla, maar daar bereik je helaas niets mee. Enige manier is om het te blijven proberen, zonder wanhopig over te komen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar zodra je dat uit, kom je toch geen stap verder, helaas. Het kan nog zo oneerlijk zijn en blablabla, maar daar bereik je helaas niets mee. Enige manier is om het te blijven proberen, zonder wanhopig over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |