En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zijn geen vooroordelen maar gewoon voorkeuren. Je zal weinig vrouwen vinden die op langere mannen vallen...
Een goed gevulde portomonnee wil soms sommige voorkeuren wat minder belangrijk maken, maar dan nog heb je kans dat een goed uitziende lange man met goed gevulde portomonnee toch meer een waterval tussen haar benen oplevert dan jij dat doet...
Kan je vinden, het zal je alleen geen steek verder helpen die houding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.
Jij bent van mening dat vrouwen mogen discrimineren - wat in mijn ogen hier gebeurd - ik vind van niet.
I know, alleen betwijfel of ik het doe. Ik denk eerder dat ik ga reageren met 'verrek, een Belgische hier, leuk!'. En of dat nou de beste reactie is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoiets kan je dus zeggen als ze zegt "amai het is hier koud"
Wat voor vooroordeel kleeft er aan lange mannen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
En waarom vallen ze daar niet op? Vooroordelen. Meer dan dat is het écht niet. Ik heb nog nooit een goed argument gehoord.
Jij bent van mening dat vrouwen mogen discrimineren - wat in mijn ogen hier gebeurd - ik vind van niet.
Morgen maar eens proberen als er wat leuks loopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef een knipoog, intimidatie is leuk als je er controle over hebt.
Alsof welke houding dan ook in dit geval iemand wél een steek verder helptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je vinden, het zal je alleen geen steek verder helpen die houding.
In dat geval zou ik voor het minst knappe meisje gaan en haar aan de praat houden terwijl een vriend van me het meisje versiert waar ik eigenlijk achteraan zou willen gaan om er dan na 10 minuten achter te komen dat ze met zijn tweeen vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik wel...
3 vriendinnen van der die naar mij kijkten: ''ja hey ik zag je staan en vond je er wel leuk uitzien''
Vriendinnetjes helemaal lachen etc, meisje vond het wel leuk en vroeg gelijk iets terug geloof ik
Maargoed... Ik heb de indruk dat dat meisje ook een beetje laks was geworden.. Ik denk dat je maar beter lekker voorzichtig kan doen als man en het lekker spannend houden.
Sowieso kunnen veel te veel vrouwen oppervlakkige complimenten slecht handelen van een vreemde met uitgaan in mijn ervaring.
Jouw eerste reactie was de bestequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
I know, alleen betwijfel of ik het doe. Ik denk eerder dat ik ga reageren met 'verrek, een Belgische hier, leuk!'. En of dat nou de beste reactie is?
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor vooroordeel kleeft er aan lange mannen dan?
Lange lul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo verstandig, waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef yats het volgende:
knappe meisje gaan en haar aan de praat houden terwijl een vriend van me het meisje versiert waar ik eigenlijk achteraan zou willen gaan om er dan na 10 minuten achter te komen dat ze met zijn tweeen vertrokken zijn.
Bullshit vooroordeel dus. Lengte qua lichaam zegt niets over lengte qua 'eenheid'. Anders was ik qua lichaamslengte wel wat groter geweest dan mijn 1.83 meter. Ik denk eerder dat het onbewust iets van kracht uitstraalt als een man (iets) langer dan een vrouw is.quote:
Verstandig is het inderdaad niet, maar ik ben blijkbaar een betere wingman dan versierder. Het zal vast iets onbewusts zijn qua denken over mezelf waarbij ik mezelf (te) laag inschaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo verstandig, waarom wil je dat?
Ik geloof dat het evolutionair is dat vrouwen iemand zoeken die ze kan beschermen. Daarom: groot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onzekerheid straal je uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef complicate het volgende:
Als dat zo is/was dan had K44S "suc6" en was hij niet geïntimideerd als een vrouw hem aankijkt.
Inderdaad, dus ligt het aan andere factoren (onzekerheid, niet durven, faalangst etc.) dan aan lichaamslengte enz.quote:
lijkt wel dammen ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef complicate het volgende:
Als dat zo is/was dan had K44S "suc6" en was hij niet geïntimideerd als een vrouw hem aankijkt.
suske en wiske. Doeiquote:
ik kan niet dammenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwart wit en je hebt amper inzicht nodig
I knowquote:
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cmquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit vooroordeel dus. Lengte qua lichaam zegt niets over lengte qua 'eenheid'. Anders was ik qua lichaamslengte wel wat groter geweest dan mijn 1.83 meter. Ik denk eerder dat het onbewust iets van kracht uitstraalt als een man (iets) langer dan een vrouw is.
Heb ik een lengte genoemd? 30 centimeter red ik niet, maar wat de werkelijke lengte is ben ik meer dan tevreden mee. En elke vrouw die ik tot nu toe gehad heb ook...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een eckte FOK!ker met zijn lul > 30 cm
Hosselbaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het meisje waar ik het vanmiddag over had, en waarvan ik zei dat ze me negeerde, stuurt net ineens een berichtje.
Bizar. Beter leest ze niet mee.
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iemand die ik leuk vond me ging negeren?
Daarom ben je een baas ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee omdat ze blijkbaar is opgehouden met negeren
Reageer toch niet op hem man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze erkent z'n bazigheid
Nou weet ik natuurlijk niet wat er in dat berichtje stond....
Waarom ben jij onzeker, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reageer toch niet op hem man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |