Tja, de voorlichter heeft wel gelijk dat 100% veiligheid nooit gegarandeerd kan worden. En ontkennen dat het een chauffeur van ons was wordt ook lastig, als de gedupeerden daar inmiddels zelf ook al achter zijn. Wat ik wel vreemd vind is dat PostNL de schade niet vergoedt, zelfs niet nu duidelijk gebleken is wie de oplichter was en dat deze voor PostNL werkte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef Deezertje het volgende:
Net bij tv-programma Opgelicht: factuurfraude door middel van facturen uit de oranje brievenbus vissen en op de brief met een stempel: NIEUW! *banknummer* zetten (van de oplichter uiteraard) en hopen dat mensen daar naar overmaken... Schijnt dus door een zzp'er / Autobedrijfer gedaan te zijn. Zocht de zakken door op facturen van kleine bedrijven en paste deze in zijn voordeel aan. Laatst ook al dat gehengel van Digi-D brieven in Amsterdam en nog een postbezorger/bode die de boel fraudeerde in een dorp... gaat lekker allemaal! Wil dan echt niemand meer normaals post bezorgen en melden dit soort figuren zich maar aan? Krijgen nog betaald voor fraude plegen ook!
http://www.opgelicht.nl/uitzending/
Eerste paar minuten. En check die reactie van PostNL dan. Hoe slechte voorlichter... brieven versturen is inderdaad niet veilig en komen niet gegarandeerd aan... en toegeven dat de persoon werkt of werkte voor PostNL...
Had vandaag alleen de Makro en HAH in de bus, al weken lang geen echte post/brieven gehad. Bij iedereen zo rustig de laatste weken? Zou haast denken dat ze hier ook uit de bus hengelen maar ken de postbezorger goed...
Dank voor de tip. Inmiddels geïnstalleerd en van mijn salarisstrook genoten, dacht: meteen even de vakantiekaart bekijken. Grrrr dat gaat dan weer alleen met Internet Explorer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb ook een mac maar ik kan het wel bekijken op Chrome.
Sowieso: internet explorer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef posje het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Inmiddels geïnstalleerd en van mijn salarisstrook genoten, dacht: meteen even de vakantiekaart bekijken. Grrrr dat gaat dan weer alleen met Internet Explorer.
(Over de hele internetwereld nog nooit problemen gehad met mijn mekkie)
Huh?! Bij mij wel en ik ben ook gewoon voorbereider (dus niet veel uren). Er is zeker deze maand bijna 1/3 af gegaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:02 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Dan gaat er dacht ik helemaal niets vanaf. Maar ik zie net dat het op mijn rekening staat.
http://www.webdesigndiens(...)-stand-oktober-2013/quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Sowieso: internet explorer.Welke mensen die een beetje op internet zitten gebruiken dat nog?
Macquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef posje het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Inmiddels geïnstalleerd en van mijn salarisstrook genoten, dacht: meteen even de vakantiekaart bekijken. Grrrr dat gaat dan weer alleen met Internet Explorer.
(Over de hele internetwereld nog nooit problemen gehad met mijn mekkie)
En je hebt de loonheffingskorting wel op "ja" staan? Want bij mij gaat er geen 1/3 af hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Huh?! Bij mij wel en ik ben ook gewoon voorbereider (dus niet veel uren). Er is zeker deze maand bijna 1/3 af gegaan.
Edit: ik lees natuurlijk weer over de 'dacht ik' heen![]()
Daar staat 'Nee'.. moet dat op ja staan? Ik heb hier verder ook helemaal geen verstand van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En je hebt de loonheffingskorting wel op "ja" staan? Want bij mij gaat er geen 1/3 af hoor.
Nou ja, het moet niet, maar als het op "ja" staat zul je wel duidelijk meer loon ontvangen ja, je betaalt dan immers minder loonheffing. Goed, uiteindelijk zul je dat geld anders vast aan het eind van het jaar wel weer terug kunnen vragen bij je belastingaangifte, maar ik vind het zelf toch wel prettig om gewoon meteen meer loon te hebben. (hierbij ga ik er wel even vanuit dat je geen ander baantje hebt waar je de loonheffingskorting wel op ja hebt staan)quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Daar staat 'Nee'.. moet dat op ja staan? Ik heb hier verder ook helemaal geen verstand van.Dit is m'n eerste echt baan met serieuze loonstrookjes.
Ah duidelijk!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet, maar als het op "ja" staat zul je wel duidelijk meer loon ontvangen ja, je betaalt dan immers minder loonheffing. Goed, uiteindelijk zul je dat geld anders vast aan het eind van het jaar wel weer terug kunnen vragen bij je belastingaangifte, maar ik vind het zelf toch wel prettig om gewoon meteen meer loon te hebben. (hierbij ga ik er wel even vanuit dat je geen ander baantje hebt waar je de loonheffingskorting wel op ja hebt staan)
Ik heb het op "ja" staan, en van de 1400 nog wat euro ging er nu 200 nog wat euro af, dus dat is duidelijk lang geen 1/3 en dus een stuk minder dan wanneer je loonheffingskorting op "nee" hebt staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ah duidelijk!En hoeveel loonheffing betaal jij ongeveer (als je dat wil zeggen hoor) omdat je het op nee hebt staan?
Wow, dat scheelt wel even ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik heb het op "ja" staan, en van de 1400 nog wat euro ging er nu 200 nog wat euro af, dus dat is duidelijk lang geen 1/3 en dus een stuk minder dan wanneer je loonheffingskorting op "nee" hebt staan
Zijn het niet gewoon de meeruren van vorige maand die je er nu bij hebt gekregen? Dus de uren die je toen meer gewerkt hebt dan je contracturen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Merey het volgende:
nee mij moeder werkt al langer bij post nl en haar salaris is wel consistent.
IK heb trouwens net weer gebeld naar mijn TC en hij zegt dat ik zoveel meeruren heb omdat ik waarschijnlijk zoveel uren meer heb gewerkt...dus mischien vertelt hij niet alles wat er speelt.
en ik had nog gevraagd of er neit een fout was gemaakt en dat ik salaris terug moest betalen dan. en hij zei dat dat zeker niet het geval was. Dus ik ga niet verder klagen over het extra geld, kan het wel goed gebruiken voor de komende vakantie, dus ik ga het geld gewoon op mijn spaarrekening zetten.
Wow, je bent echt de eerst die hier 'last' van heeft (van wat ik hoor en lees), gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef Merey het volgende:
snapt iemand waarom mijn uren zo hoog zijn?
och, ik ken ook wijken die ietsje te ruim staan, terwijl je bij anderen alleen met zeer veel pijn en moeite binnen de tijd blijft of het gewoon niet haalt. Over het algemeen gaat het hier vrij aardigquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:14 schreef posje het volgende:
[..]
Wow, je bent echt de eerst die hier 'last' van heeft (van wat ik hoor en lees), gefeliciteerd
Misschien dat je voorgangers in jouw wijk de boel chronisch belazerd hebben? Voor de zekerheid zou ik het op een spaarrekening zetten, kan nooit kwaad. Maar verder heb jij je best gedaan, niet meer over piepen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, ik ken ook wijken die ietsje te ruim staan, terwijl je bij anderen alleen met zeer veel pijn en moeite binnen de tijd blijft of het gewoon niet haalt. Over het algemeen gaat het hier vrij aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |