Ach, maakt niet zoveel uit toch welke wijk je hebt? (een enkele uitzondering daargelaten dan, heel af en toe kom je wel eens een wijk tegen waarvan je denkt "pure ellende"). Natuurlijk zijn er altijd wijken die je voorkeur hebben, maar ja, je hebt nu eenmaal niet echt recht op een bepaalde wijk, zolang je er qua uren niet op achteruit gaat en zolang het niet heel ver van je huis is maakt het op zich niet heel veel uit toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:33 schreef gridjuh het volgende:
Ach mijn tc belde vrijdag, of er een bepaald huisnummer in dat dorp bestond...ik hem uitgelegd hoe het zat...maar nee ik krijg die wijk niet terug![]()
6 kg aan lichaamsgewichtquote:Op zondag 19 januari 2014 11:41 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je nog iets spannends meegenomen uit de Usa?
geen naheffing voor computer?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
6 kg aan lichaamsgewicht![]()
Wat kleding. M'n vriendin heeft hele stapels kleding en een nieuwe laptop meegenomen.
Nope. Zo door de douane heengelopen met dat ding in de handbagage.quote:
Moet er wel bij zeggen dat ik al 2,5 jaar dezelfde wijk heb....quote:Op zondag 19 januari 2014 11:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, maakt niet zoveel uit toch welke wijk je hebt? (een enkele uitzondering daargelaten dan, heel af en toe kom je wel eens een wijk tegen waarvan je denkt "pure ellende"). Natuurlijk zijn er altijd wijken die je voorkeur hebben, maar ja, je hebt nu eenmaal niet echt recht op een bepaalde wijk, zolang je er qua uren niet op achteruit gaat en zolang het niet heel ver van je huis is maakt het op zich niet heel veel uit toch?
Die blijft een week langer weg, hoorde ik. Dus ik denk pas een week later.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal na volgende week wel anders worden. Dan is de tc voorbereiding weer terug.
Waarom belt mijn manager mij om 23.50?
Dat kan nooit goed zijn. Zo maar eens m'n voice mail luisteren...
![]()
Broekzak gesprek zo te horen....![]()
Ik heb in de laatste 10 jaar nog nooit een vaste wijk gehad, dat lijkt me alleen maar saai, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik al 2,5 jaar dezelfde wijk heb....
Ach, dan is het misschien ook wel eens leuk om ergens anders te lopen. Ik heb ook een hele tijd dezelfde wijk gehad, vond ik toen wel prima, nu heb ik geen vaste wijk meer en loop ik in verschillende plaatsen en eigenlijk is die afwisseling toch ook best wel leuk, het zal misschien even wennen zijn als je na 2,5 jaar een andere wijk krijgt, maar hoeft zeker niet vervelend te zijn, wat verandering.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik al 2,5 jaar dezelfde wijk heb....
Ik vind het prima, een vaste wijk. Geen vaste wijk hebben betekent vaak dat ze de ene week nauwelijks werk voor je hebben (of een wijk die 15 km verderop ligt), en je je de volgende week het snot voor de ogen kunt lopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:55 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 10 jaar nog nooit een vaste wijk gehad, dat lijkt me alleen maar saai, als ik eerlijk mag zijn.
ik bezorg in een dorp, maar die knul heeft er een beetje moeite mee...na 6en loopt hij nog rond. In het kader van opbouwend werken, moet ik een deel van hem overnemen...niet leukquote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, dan is het misschien ook wel eens leuk om ergens anders te lopen. Ik heb ook een hele tijd dezelfde wijk gehad, vond ik toen wel prima, nu heb ik geen vaste wijk meer en loop ik in verschillende plaatsen en eigenlijk is die afwisseling toch ook best wel leuk, het zal misschien even wennen zijn als je na 2,5 jaar een andere wijk krijgt, maar hoeft zeker niet vervelend te zijn, wat verandering.
Oh, dus het is maar tijdelijk? Alleen tijdens het opbouwend werken heb je even wat anders en daarna misschien gewoon je vaste wijk weer? Nou, dat is dan wel te overzienquote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik bezorg in een dorp, maar die knul heeft er een beetje moeite mee...na 6en loopt hij nog rond. In het kader van opbouwend werken, moet ik een deel van hem overnemen...niet leuk
Een vaste week geeft je ook de routine om een wijk op de meeste efficiënte/fijne manier te lopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vind het prima, een vaste wijk. Geen vaste wijk hebben betekent vaak dat ze de ene week nauwelijks werk voor je hebben (of een wijk die 15 km verderop ligt), en je je de volgende week het snot voor de ogen kunt lopen.
ja en de wijkkennis die je dan hebt. En daarbij deed ik er langer over of gebeurde er iets, ik klaagde nooit dus...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een vaste week geeft je ook de routine om een wijk op de meeste efficiënte/fijne manier te lopen.
klopt. Zolang ik betaald krijg voor wat ik werk dan heb ik er geen problemen mee. Eigenlijk altijd kom ik wel met de wijktijden uitquote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, dan is het misschien ook wel eens leuk om ergens anders te lopen. Ik heb ook een hele tijd dezelfde wijk gehad, vond ik toen wel prima, nu heb ik geen vaste wijk meer en loop ik in verschillende plaatsen en eigenlijk is die afwisseling toch ook best wel leuk, het zal misschien even wennen zijn als je na 2,5 jaar een andere wijk krijgt, maar hoeft zeker niet vervelend te zijn, wat verandering.
Mogguh. Hoe gaat het met je spalk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |