Wij hebben heel veel machinepost, maar qua samenvoeg valt het heel erg mee. Denk dat we 8.000 stuks svp hebben ongeveer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Ik hoop dat er wat te doen is vandaag!
Reden: PostNLquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:53 schreef allweather het volgende:
[..]
Ik zou de reden vragen van het feit dat je contract niet verlengd wordt. En ik zou het wel netjes vinden als ze je dit 1 maand voor het aflopen van je contract hadden verteld.
Hier ongeveer hetzelfde. Samenvoegpost was extreem weinig, maar machinepost was meer dan 2x zoveel als anders, met als gevolg dat veel wijken met een flinke vertraging van de machine kwamen. Had je in no time je wijk ingestraat, kon je een uur met je jodocus gaan spelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel machinepost, maar qua samenvoeg valt het heel erg mee. Denk dat we 8.000 stuks svp hebben ongeveer.
Normaal voor een zaterdag is 20.000+....
het leek wel of het opgespaard was,monumenten krijg je een kindje vanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel machinepost, maar qua samenvoeg valt het heel erg mee. Denk dat we 8.000 stuks svp hebben ongeveer.
Normaal voor een zaterdag is 20.000+....
en face is sowieso een stuk netter,brieven zeggen me niets,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:17 schreef dud0r het volgende:
10.25 hier alles klaar, maar ik had 7 diensten openstaan vanwege het verkeer
Over die brief die blanket heeft ontvangen, ik heb vandaag een meisje verteld dat haar contract niet verlengd zou worden. Maar die heeft dus gisteren al een brief in de bus gehad waarin dat stond.
Het rare is, niemand van het management team hier heeft iets doorgegeven richting een centraal orgaan.![]()
![]()
Zouden ze nou centraal gaan beslissen wie wij wel en niet mogen houden? Dat zou ik heel apart vinden.
Mijn manager had ook nog nooit gehoord van brieven die hierover gestuurd werden.
Raar zaakje allemaal.
HERFSTBLAD! je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag van de vorige pagina(of vorige topic ??)
Hoe bevalt je nieuwe tc?
Dat vind ik ook. Dat soort dingen vertel je persoonlijk aan iemand en niet schriftelijk. Uitzonderlijke gevallen met betrekking tot ontslag dat via jz loopt daargelaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
en face is sowieso een stuk netter,brieven zeggen me niets,
dat is meer verschuilen achter iets.
Even voor de niet-ingewijden: wat is "jz"?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:34 schreef dud0r het volgende:
Dat vind ik ook. Dat soort dingen vertel je persoonlijk aan iemand en niet schriftelijk. Uitzonderlijke gevallen met betrekking tot ontslag dat via jz loopt daargelaten.
O sorry, niet gezien. Niet echt actief geweest de laatste dagenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:17 schreef dud0r het volgende:
10.25 hier alles klaar, maar ik had 7 diensten openstaan vanwege het verkeer
Over die brief die blanket heeft ontvangen, ik heb vandaag een meisje verteld dat haar contract niet verlengd zou worden. Maar die heeft dus gisteren al een brief in de bus gehad waarin dat stond.
Het rare is, niemand van het management team hier heeft iets doorgegeven richting een centraal orgaan.![]()
![]()
Zouden ze nou centraal gaan beslissen wie wij wel en niet mogen houden? Dat zou ik heel apart vinden.
Mijn manager had ook nog nooit gehoord van brieven die hierover gestuurd werden.
Raar zaakje allemaal.
HERFSTBLAD! je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag van de vorige pagina(of vorige topic ??)
Hoe bevalt je nieuwe tc?
eerste 4 cijfers (postcode) + letter (en eventueel cijfer) is de wijk waarin de brief thuishoort. Daarna volgt de code zoals deze altijd was:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:40 schreef V__L_N het volgende:
Weet iemand hier hoe je die nieuwe sorteercodes onderop de brieven moet lezen?
Zal na volgende week wel anders worden. Dan is de tc voorbereiding weer terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:56 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
O sorry, niet gezien. Niet echt actief geweest de laatste dagen(Dinsdag en woensdag vrij gehad, dus topic nauwelijks gevolgd).
Ik heb de nieuwe tc nog niet gezien en nog nauwelijks mee te maken gehad, behalve met de verkeerde vakantiemelding (ja, en een nieuwsbrief)Ging nu wel goed met de vrije dagen, maar goed, dat kan ook komen omdat ik er een extra sms achteraan gestuurd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |