Maar wijken waar je 2,5 uur voor krijgt terwijl je er maar 1 uur en 15 minuten over doet, zoals waar zij het over heeft, dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt. Dat lijkt me toch wel erg extreem. Of het moet zo'n wijk zijn die later veranderd is, dat er bijvoorbeeld ineens een deel bij een andere wijk ging en dat ze vergeten zijn de tijd aan te passen. Over het algemeen is het dan eerder zo dat ze er wel tijd afhalen bij de ene wijk maar er bij de nu groter geworden wijk geen tijd bij is gekomen, maar wie weet was het hier dan eens een keer andersom of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, ik ken ook wijken die ietsje te ruim staan, terwijl je bij anderen alleen met zeer veel pijn en moeite binnen de tijd blijft of het gewoon niet haalt. Over het algemeen gaat het hier vrij aardig
Zie ook regelmatig dat mensen staan te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest uitleggen aan een toevallige voorbijganger waarom ik (afgeschreven) post in de brievenbus gooide
Na de opmerking "lekker makkelijk, gooi alles er maar in."
Leek me dat wel zo handig, voordat ik op iemand z'n Twitter verschijn. Incl foto.
Zeg maar: 'ik hoef niet naar de overige postcodes'. (Alsof je al die andere wel doet.)quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest uitleggen aan een toevallige voorbijganger waarom ik (afgeschreven) post in de brievenbus gooide
Leek me dat wel zo handig, voordat ik op iemand z'n Twitter verschijn. Incl foto.
Dat moest ik in het begin ook regelmatig inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja ik heb ook weleens gezegd, ja ik ga niet naar dat dorp 35 km verderop rijden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef posje het volgende:
[..]
Zeg maar: 'ik hoef niet naar de overige postcodes'. (Alsof je al die andere wel doet.)
je vakantietoeslag staat onder recht vt. Dat is het bedrag dat je in mei uitgekeerd krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Patoshik het volgende:
Nog even een vraag over het loonstrookje. Waar staan je 'vakantie' dagen/uren (heet dat zo)? Is dat het getal achter die SV dagen?
Je vakantiedagen staan volgens mij niet op je loonstrook, die kun je vinden op de "vakantiekaart" bij mijnpostnlquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Patoshik het volgende:
Nog even een vraag over het loonstrookje. Waar staan je 'vakantie' dagen/uren (heet dat zo)? Is dat het getal achter die SV dagen?
Ik vind dat altijd wel vreemd, dat ze zoiets in zijn algemeenheid doen, dus dat een wijk van 1,5 uur dan net zoveel minuten moet inleveren als een wijk van 4,5 uurquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Kreeg net een mailtje dat alle wijken hier, 13 minuten per week moeten inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |