Nou hier niet hoor! Dikke boeken van Peter Hahn en H&M, de Linda, de zoveelste mailing van Ziggo en 3x hah. Vier wijkjes gelopen die tezamen goed waren voor 17 tassen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef dud0r het volgende:
Het is zo ontzettend rustig deze week. Om bang van te worden.
Nee helaas niet! Ik was vandaag weer bij de huisarts en hij heeft me naar een internist doorverwezen omdat hij niets kan vinden...quote:
beetje half tabelletje volgens mij. Betaaldatum voor januari is de 21e, dus de 22e op de rekeningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef V__L_N het volgende:
Is er al een nieuwe Emolumententabel (met de uitbetaaldata)? Ik had al op de site zitten zoeken, maar zoals gewoonlijk weer niks van te vinden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef V__L_N het volgende:
Is er al een nieuwe Emolumententabel (met de uitbetaaldata)? Ik had al op de site zitten zoeken, maar zoals gewoonlijk weer niks van te vinden.
Euh ik heb vandaag voor mijn 1e wijk (was nog droog hier) 5 tassen in mijn fiets gepropt, gesnelwandeld en even goed 15 minuten uitloop. Toen 20 minuten naar een ander depot gefietst en voor mijn tweede wijk wederom ondanks het snelwandelen 15 minuten uitloop....quote:Het is zo ontzettend rustig deze week. Om bang van te worden.
Bedankt hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:05 schreef allweather het volgende:
[..]
Euh ik heb vandaag voor mijn 1e wijk (was nog droog hier) 5 tassen in mijn fiets gepropt, gesnelwandeld en even goed 15 minuten uitloop. Toen 20 minuten naar een ander depot gefietst en voor mijn tweede wijk wederom ondanks het snelwandelen 15 minuten uitloop....
En waar ik vandaag al oorspronkelijk al voor meer dan 5 uur stond ingepland, sta ik voor een schamele 2:10 ingepland; nauwelijks de moeite dus (twee wijken ook nog; het moet niet gekker worden met dat piek/dal systeem).
O ja en Zowel Amosphere en Gridjuh: Heel veel beterschap!
Niet. Dat is twee jaar geleden al afgeschaft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Alovenac het volgende:
En iemand enig idee wanneer je je jaaropgave krijg thuis gestuurd?
Verrassend dat een dergelijk "eerlijk" systeem weer alleen in het voordeel van het bedrijf werkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap!
Hier inmiddels de gerealiseerde diensten van vorige week binnen. Nu dus met tijden per dag gebaseerd op de hoeveelheid post. In de praktijk: die dinsdag was het zeer druk/zwaar, geen tijd er bij ten opzichte van normaal (de oude normtijd), zaterdag was rustig... 20 minuten eraf! Ja zo werkt dat toch niet... sjonge![]()
Dat wordt dus weer mailen.. ik word daar echt zo moe van he, dat gekloot met die uren. Steeds weer er zelf om moeten 'zeuren'... blegh.
Snel wegwezen voordat het te laat is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap!
Hier inmiddels de gerealiseerde diensten van vorige week binnen. Nu dus met tijden per dag gebaseerd op de hoeveelheid post. In de praktijk: die dinsdag was het zeer druk/zwaar, geen tijd er bij ten opzichte van normaal (de oude normtijd), zaterdag was rustig... 20 minuten eraf! Ja zo werkt dat toch niet... sjonge![]()
Dat wordt dus weer mailen.. ik word daar echt zo moe van he, dat gekloot met die uren. Steeds weer er zelf om moeten 'zeuren'... blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |