Wat is dit nu weer?quote:Voordat je reageert
Aan alle GC-Amarantjes: Het is niet toegestaan Ajacied422 te vervelen.
Jij ook met je UI.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stijn kwam weer aandacht te kort.
Haas, debiel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is bij jou niet veel beter met je konijn.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent bij mij in aanzien gedaald
Dit boeit echt niemand
Had je 'm hier gekocht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme, naar aanleiding van wat berichten hier eerder op dag over een SNES, heb ik die van mij maar weer eens aangesloten. Kapot.
Ik wou Mario gaan spelen.
Nope. Poosje geleden al. Deed het tot voor een halfjaar geleden ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je 'm hier gekocht?
http://www.retronintendokopen.nl/
Ik denk dat ik Jan van Halst weer de schuld ga geven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Poosje geleden al. Deed het tot voor een halfjaar geleden ook gewoon.
Je kunt zeggen over Jan van Halst wat je wilt, maar dat doe je dan ook!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jan van Halst weer de schuld ga geven.
Lindyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klopt, zo'n chick ofzo. Heimwee. De kut.
Van een zonnebank krijg je huidkanker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben net onder de zonnebank geweest. Dus heb maar een kwartiertje gekeken
Niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een zonnebank krijg je huidkanker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een zonnebank krijg je huidkanker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet.
Het was wel weer heerlijk
Oh, okéquote:Een recent Amerikaans onderzoek concludeert dat wie vaak onder de zonnebank ligt, meer kans heeft om een agressieve vorm van huidkanker te krijgen. Volgens de wetenschappers stimuleert de zonnebank de aanmaak van melanomen of kwaadaardige huidtumoren.
“Dit onderzoek bewijst dat het risico op huidkanker meer beïnvloed wordt door de frequentie dan door de leeftijd,” zegt onderzoekster DeAnn Lazovich. Tijdens het onderzoek bestudeerden de wetenschappers 2.268 mensen. “Het risico op kanker neemt met 74 procent toe als iemand onder de zonnebank gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |