OK - maar ik vind t schandalig dat overal in west europe ze zijn bezig met bezuiniging in sociale sectorenen als youth clubs,battered womens homes enz.en hoog verdieners betalen niet meer terug....ze moeten ook extra uitbetalen in belasting(mensen met enorme hypotheken bvb.)quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben wel meer manieren waarop ze de economie stimuleren. Moeten ze al die dingen ook maar afschaffen dan?
Jup, dat zie ik denk ik wel grotendeels hetzelfde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - maar ik vind t schandalig dat overal in west europe ze zijn bezig met bezuiniging in sociale sectorenen als youth clubs,battered womens homes enz.en hoog verdieners betalen niet meer terug....ze moeten ook extra uitbetalen in belasting(mensen met enorme hypotheken bvb.)
Tis 'n fiet dat mensen met lagere inkomen geeft hun geld toch gewoon uit als ze krijgen ietsjes minder of meer, en dat stimuleert de economie ook.
Ze zeggen dat die economie gaat wat beter nu,maar de komende jaar wordt t gewoon nog erger voor mensen die heeft het al moeillijk.
Wow! Wonders never cease!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, dat zie ik denk ik wel grotendeels hetzelfde.
Niet lullig bedoeld hoor, maar Nederlands is niet je moedertaal neem ik aan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - maar ik vind t schandalig dat overal in west europe ze zijn bezig met bezuiniging in sociale sectorenen als youth clubs,battered womens homes enz.en hoog verdieners betalen niet meer terug....ze moeten ook extra uitbetalen in belasting(mensen met enorme hypotheken bvb.)
Tis 'n fiet dat mensen met lagere inkomen geeft hun geld toch gewoon uit als ze krijgen ietsjes minder of meer, en dat stimuleert de economie ook.
Ze zeggen dat die economie gaat wat beter nu,maar de komende jaar wordt t gewoon nog erger voor mensen die heeft het al moeillijk.
Dan werk jij dus bewust mee aan een wereld die steeds verder afglijdt naar armoede voor de meeste mensen en enorm veel geld voor een klein groepje. Goed bezig!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ik geen problemen heb met die constructie zolang het maar een evenredige hoeveelheid banen/economische stimulans oplevert.
Jij bent tegen elke vorm van financiële economische stimulans vanuit de overheid?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan werk jij dus bewust mee aan een wereld die steeds verder afglijdt naar armoede voor de meeste mensen en enorm veel geld voor een klein groepje. Goed bezig!
Als dit al vergaand is .... dan heb je nog veel te verduren als straks de beerput geopend wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je verregaande uitspraken.
Zo lang private banken de geldcreatie in handen hebben zal het verkeerd en tegen ons gebruikt worden. De overheden zijn net zo slaaf als de burger.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij bent tegen elke vorm van financiële economische stimulans vanuit de overheid?
Het vaccinterreur gaat godsamme wel erg ver om het hyperbedrog in stand houden.quote:Peter Vereecke, de voormalige burgemeester van het Evergem, zou een celstraf van drie maanden voorwaardelijk dienen krijgen voor belaging van vaccinatiebeleids-manager Geert Top van het Vlaams agentschap ‘Zorg en Gezondheid’ én voor misbruik van elektronische communicatiemiddelen. Dat was zonder blikken noch blozen, de vordering die het openbaar ministerie in België op Peter Vereecke uitbracht en die woensdag 15 01 voor de Gentse correctionele rechtbank werd toegelicht. Wellicht onnodig te zeggen, dat Peter Vereecke daar vroeg om ‘niet-ontvankelijk verklaring/vrijspraak, vanuit het principiële recht op vrije meningsuiting.
De meesten van ons kennen Peter Vereecke; hij was van 1995 tot 2005 burgemeester van het Belgische plaatsje Evergem. Maar Peter is sinds een paar jaren vooral actief op het gebied van mensen bewust te maken van de vele zaken die wij hier op WantToKnow ook onder de aandacht brengen. Peter Vereecke is de laatste jaren met name gefocust op chemtrails en vaccinaties en hij stuurde in dit verband, vanuit de door hem opgerichte ‘Belfort-Group’, vele e-mails naar sympathisanten en overheidsverantwoordelijken. Deze mails bereikten in Vlaanderen o.a. ook de heer Geert Top, vaccinatie-beleidsmanager van het Vlaams agentschap ‘Zorg en Gezondheid’; maar deze was daar niet van gediend, maar diende wel een klacht in..
bron
Zeker niet maar wel tegen hetgeen we hier over hadden, nl de belastingONTWIJKING (misschien beter woord) van grote multinationals ten koste van de rest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij bent tegen elke vorm van financiële economische stimulans vanuit de overheid?
How did you guess!? Het was geheim! Niemand anders heeft t gemerkt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:01 schreef starla het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar Nederlands is niet je moedertaal neem ik aan?
Ongelofelijk inderdaad. Maar reken er maar op dat er nog meer van dit soort shit komt aangezien er steeds meer mensen wakker worden en het de overheid dus steeds meer moeite kost om de boel in bedwang (onderdrukt) te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het vaccinterreur gaat godsamme wel erg ver om het hyperbedrog in stand houden.
Dat doe jij ook, neem aan dat jij een telefoon een tv een huis meubels en eten drinken electriciteit etc etc etc etc hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan werk jij dus bewust mee aan een wereld die steeds verder afglijdt naar armoede voor de meeste mensen en enorm veel geld voor een klein groepje. Goed bezig!
Nouja, je kan het als een soort verkapte vorm van subsidie zien hequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker niet maar wel tegen hetgeen we hier over hadden, nl de belastingONTWIJKING (misschien beter woord) van grote multinationals ten koste van de rest.
Is er niet een andere zin voor als deze?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Maar reken er maar op dat er nog meer van dit soort shit komt aangezien er steeds meer mensen wakker worden en het de overheid dus steeds meer moeite kost om de boel in bedwang (onderdrukt) te houden.
Ik doe daar heel bewust zo min mogelijk aan mee als ik kan. Bijna al mijn meubels bv zijn 2ehands en ik ben nog nooit bij Ikea binnen geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, neem aan dat jij een telefoon een tv een huis meubels en eten drinken electriciteit etc etc etc etc hebt?
Tenzij je een bosjesman bent, geef jij net als iedereen geld uit aan grote bedrijven, en die bedrijven zijn in de handen van dat clubje waar je op tegen bent.
Ik snap niet hoe je van zulk soort bedrijven subsidie gunt terwijl de gewone burger steeds armer word door dit soort dingen. Dat geld wat die bedrijven besparen komt niet ten goede van het publieke belang waardoor wij dus steeds meer geld kwijt zijn aan de bezuiningen. En dit zal alleen nog maar meer worden de komende jaren, waarschuw ik alvast.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nouja, je kan het als een soort verkapte vorm van subsidie zien heDaarom heb ik er ook niet zo'n probleem mee, ALS er maar iets evenredigs tegenover staat. Van die bedrijven die hier 1 kantoor met 2 medewerkers hebben om van die constructie gebruik te maken vind ik ook veel te ver gaan.
Dat het in het nieuws komt is heel goed, dat komt ook omdat mensen steeds bewuster worden. Maar dat neemt niet weg dat de zittende macht alles zal doen om die macht te behouden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is er niet een andere zin voor als deze?
Gewoon bewust worden, bij voorbeeld, ik word er zo moe van
En nee hoor het valt reuze mee, en er komen steeds meer dingen in het nieuws wat gewoon niet klopt, zie bijvoorbeeld een paar berichten die mede door Lambiekje zijn gepost.
Als ik zo kijk naar het topic meest kwaadaardige bedrijven kom ik maar een enkele keer Monosato tegen en verder alleen technologische bedrijven google apple microsoft etc..
De wat ik mij dan afvraag welke bedirjven vallen onder deze Bigpharma?
Waarom vraag ik dit, via internet kunnen we redelijk makkelijk de financiele status van zo'n bedrijf opvragen en inderdaad mooi even bekijken of ze inderdaad zo ontzettend veel geld verdienen waar nu al 30 topics over gaan.
Je hebt een pc daar heb je dus Linux op staan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik doe daar heel bewust zo min mogelijk aan mee als ik kan. Bijna al mijn meubels bv zijn 2ehands en ik ben nog nooit bij Ikea binnen geweest.
half, informatie valt via internet gewoon veel makkelijker te vinden, mails en status van een bedrijf zijn gewoon veel toegankelijker voor het brede publiek, en als er iets gewoon niet klopt, zijn er genoeg users als jij en ik die dit doorspelen aan de media.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat het in het nieuws komt is heel goed, dat komt ook omdat mensen steeds bewuster worden. Maar dat neemt niet weg dat de zittende macht alles zal doen om die macht te behouden.
Dan moet je met alle landen in de wereld dingen af gaan spreken om dit soort constructies onmogelijk te maken. Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je van zulk soort bedrijven subsidie gunt terwijl de gewone burger steeds armer word door dit soort dingen. Dat geld wat die bedrijven besparen komt niet ten goede van het publieke belang waardoor wij dus steeds meer geld kwijt zijn aan de bezuiningen. En dit zal alleen nog maar meer worden de komende jaren, waarschuw ik alvast.
Ja grapjas.....Zwart wit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt een pc daar heb je dus Linux op staan.
Geen telefoon
Eten verbouw je zelf.
Een waterput
En eigen generator wat je aanstuurd via hergebruikt frituurvet, ditto als met je auto.
Als dit niet zo is, ben je gewoon nog onderdeel van het systeem en help je nog steeds de machtige bedrijven.
Dus je maakt gewoon onderdeel van het systeem veroordeel niet een ander waar je zelf net zo hard aan mee werkt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja grapjas.....Zwart wit?
Eten verbouw ik zo veel mogelijk zelf.
Er is ook een middenweg. Ik doe wat ik kan. Hoe zit dat met jou?
BTW mij boeit dat niet zo veel, ik vebouw wat groenten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen zeggen ze. Laten we maar kijken of dat spreekwoord klopt. Altijd dat gelul ook dat ze bang zijn dat de beste mensen wegtrekken als ze niet genoeg salaris betalen. Maar daar komt nu gelukkig ook verandering in aangezien het volk het kotsbeu is en het gewoon niet meer verkocht kan worden om enorme salarissen of bonussen te betalen. En er is genoeg talent wat dan ook gewoon in Nederland blijft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moet je met alle landen in de wereld dingen af gaan spreken om dit soort constructies onmogelijk te maken. Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is.
Ik ben het ook wel met je eens dat het beter zou zijn als die bedrijven gewoon belasting betalen. Het probleem wat ik zie met dingen landelijk veranderen is dat ze dan gewoon wegtrekken uit Nederland. Heeft ook weer zo zijn nadelen.
Ik veroordeel niet, ik vraag. En ik denk niet dat ik er net zo hard aan meewerk als jou.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je maakt gewoon onderdeel van het systeem veroordeel niet een ander waar je zelf net zo hard aan mee werkt.
En nee er is geen midden weg of je maakt gewoon deel uit van het systeem of niet.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |