grappige is hoorde van de fotograaf waar ik laatst was dat het andere merk Fujifilm weer met een opmars bezig is juist door de oude techniek.quote:
Vraag maar aan je vrouw of vriendin als ze je bankpas/credit card te pakken heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik ben een keer in Ikea geweest en was voor 'n paar weken daarna 'n beetje getraumatiseerd er van.
Hoe fucked-up is onze wereld wanneer 'shopping' is 'n hobby?
Is leuk manquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik ben een keer in Ikea geweest en was voor 'n paar weken daarna 'n beetje getraumatiseerd er van.
Hoe fucked-up is onze wereld wanneer 'shopping' is 'n hobby?
Ja? Weer meer mensen terug aan het stappen naar analoge technieken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
grappige is hoorde van de fotograaf waar ik laatst was dat het andere merk Fujifilm weer met een opmars bezig is juist door de oude techniek.
Ja veel studenten, nostalgische gevoel en spanning.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja? Weer meer mensen terug aan het stappen naar analoge technieken?
Ah tofquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja veel studenten, nostalgische gevoel en spanning.
En de manier waarop op de oude manier foto's werden gemaakt.
( volgens hem, en hij had zelf al rondgevraagd bij conculega's die vielen dat ook op de verkoop van de filmpjes is in het laatste jaar a 1,5 jaar weer ver10voudigt )
Was er ook zeer verbaasd over, zag die rolletjes liggen en niet een paar maar gewoon heel veel, daarom vroeg ik het hem dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ah tofIk heb vroeger (+-10 jaar geleden) een tijd met de oude analoge spiegel reflex van mijn vader mogen spelen. Het is dan idd even afwachten tot het ontwikkelen of je de instellingen goed had. Dat vind ik nu met het digitale toch wel erg prettig, dat je dat gelijk kan zien. Even naar het histogram kijken etc. Ik zou denk ik niet snel die stap terug naar analoog maken.
De spanning die je hebt wanneer je het mapje in handen krijgt en dan proberen met wachten met kijken tot je thuis bent. Ja, dat was leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was er ook zeer verbaasd over, zag die rolletjes liggen en niet een paar maar gewoon heel veel, daarom vroeg ik het hem dat.
Het heeft toch wel iets, foto's maken op vakantie en pas na de vakantie zien hoe ze geworden zijn,
vooral wanneer het mislukt wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De spanning die je hebt wanneer je het mapje in handen krijgt en dan proberen met wachten met kijken tot je thuis bent. Ja, dat was leuk.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik zie dat we ver afgedwaald zijn van het onderwerp. Hoe kwamen we hier eigenlijk op?
Big Pharma maar weer
Verrek, hij is maar 4 jaar ouder dan ik, kan je ergens ook iemand aanmelden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik denk dat Lambiekje daar nog wat te jong voor is
In de Standaard vandaag: Gezonde voeding en beweging zou 30% van alle kankers kunnen voorkomen. Maar de Vlaamse Liga tegen kanker voert hierover geen campagnes, en is het ook niet van plan. Waarom niet? Het is geen prioriteit, campagnes tegen roken en te veel zonnebaden hebben meer effect.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schuld ging over de maatschappij en grote bedrijven.
Als er 1 valt komen er gewoon weer nieuwe in de plaats, een bekende was Kodak
van NWS forum.
Het gaat om rood vlees (varkens, koeien, enz.).
Je krijgt dan sneller darmkanker.
In België is nu geadviseerd om niet teveel vlees te eten.
http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_1_110_01
"MAXIMAAL 500 GRAM ROOD VLEES PER WEEK"
De Hoge Gezondheidsraad raadt aan om
niet meer dan 500 gram rood vlees te
eten. Rood vlees -alle vlees, behalve
gevogelte- verhoogt het risico op
darmkanker. Vooral charcuterie is
slecht.
Wie zich aan maximaal 500 gram rood
vlees per week zou kunnen houden, kan
de kans op darmkanker met 10 tot 20
procent verminderen. De HGR benadrukt
ook het belang van een evenwichtige
voeding. Rood vlees blijft een
belangrijke bron van eiwitten, ijzer,
zink en bepaalde vitamines.
In Belgie ligt de consumptie van rood
vlees hoog: de Belgen eten gemiddeld
640 gram rood vlees per week.
Toen fotographie was meer 'n kunst/artisan werk dan nu misschien denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja veel studenten, nostalgische gevoel en spanning.
En de manier waarop op de oude manier foto's werden gemaakt.
Ah yes- those were the days ....erm...of nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was er ook zeer verbaasd over, zag die rolletjes liggen en niet een paar maar gewoon heel veel, daarom vroeg ik het hem dat.
Het heeft toch wel iets, foto's maken op vakantie en pas na de vakantie zien hoe ze geworden zijn,
Das inderdaad wel lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is leuk manLekker mensen kijken. Ik vind het vooral mooi om op de pakeerplaats mensen te spotten die iets veel te groots hebben gekocht voor hun auto.
Ze zouden zich eens moeten richten op kanker wat je krijgt van bv straling en kwik in eten of vaccins of tanden. Daar hoor je eigenlijk nooit wat over.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef meth1745 het volgende:
[..]
In de Standaard vandaag: Gezonde voeding en beweging zou 30% van alle kankers kunnen voorkomen. Maar de Vlaamse Liga tegen kanker voert hierover geen campagnes, en is het ook niet van plan. Waarom niet? Het is geen prioriteit, campagnes tegen roken en te veel zonnebaden hebben meer effect.
Goh, ik dacht dat roken zo verslavend was...
*doet even mee off topic: wat leren ze je daar Japie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Japie77 het volgende:
Totaal offtopic:
Ik heb net de eerste training gehad van een training voor hooggevoelige mensen. Waanzinnig! Ben helemaal onder de indruk.
Beter omgaan met je hooggevoeligheid door weer contact te maken met je energie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*doet even mee off topic: wat leren ze je daar Japie?
bijvoorbeeld als je een thermometer op eet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze zouden zich eens moeten richten op kanker wat je krijgt van bv straling en kwik in eten of vaccins of tanden. Daar hoor je eigenlijk nooit wat over.
Ik ben een beetje speciaal, en een beetje anders.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef ems. het volgende:
De suggestie wekken dat je speciaal en anders bent.
quote:Je hebt 11 punten
Er zijn verschillende gradaties in sensitiviteit. Je bent waarschijnlijk wel sensitief maar mogelijk niet hoogsensitief. Dat kan een groot voordeel zijn omdat je wel veel dingen aan kan voelen, maar niet de problemen hebt die de hoogsensitieven hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben een beetje speciaal, en een beetje anders.
[..]Doet me altijd denken aan een vrouw die ik tegenkwam op vakantie. Echt een klepmajoor. En op een gegeven moment begint ze op te scheppen dat ze een echte "thrillseeker" is omdat ze een keer zo'n test had gedaan in één of ander blad. Eerst dacht ik nog dat ze een grapje maakte maar ze was er serieus heel trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen ik de volgende dag door de storm in de Alphen ging lopen was zij opeens niet zo'n thrillseeker meer en besloot te wachten tot het beter weer werd.Conscience do cost.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze zouden zich eens moeten richten op kanker wat je krijgt van bv straling en kwik in eten of vaccins of tanden. Daar hoor je eigenlijk nooit wat over.
Kwik zit bv in vaccins en vullingen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
bijvoorbeeld als je een thermometer op eet?
of heb je wat betere voorbeelden?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben een beetje speciaal, en een beetje anders.
[..]Mazzelaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord!
Laat me om te beginnen duidelijk stellen dat alle overheidsinstanties en de vele wetenschappelijke studies erop wijzen dat de hoeveelheid kwik die kan worden afgegeven door tandamalgamen te klein is om symptomen te veroorzaken. Mensen die zich zorgen maken kunnen hun tandarts vragen naar de hoeveelheid kwik die ze in hun mond hebben en overleggen in hoeverre het wenselijk is om eerder met biocompatibele samenstellingen te werken. Men moet natuurlijk ook de algemene symptomen kennen die wijzen op een kwikvergiftiging: migraine, maag- en darmklachten, paraesthesie (storingen in het gevoel, zinderingen), gezichtstoornissen, geestelijke problemen... Ten slotte kan men ook vermijden om sushi te eten, of het eten van te veel vis uit koude en diepere zeeën.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kwik zit bv in vaccins en vullingen.
Jongen, geloof wat je wil geloven. De overheid zegt dat het veilig is om de een-na-meest giftige stof in je mond te hebben. Dan laat je het toch gewoon lekker zitten!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat me om te beginnen duidelijk stellen dat alle overheidsinstanties en de vele wetenschappelijke studies erop wijzen dat de hoeveelheid kwik die kan worden afgegeven door tandamalgamen te klein is om symptomen te veroorzaken. Mensen die zich zorgen maken kunnen hun tandarts vragen naar de hoeveelheid kwik die ze in hun mond hebben en overleggen in hoeverre het wenselijk is om eerder met biocompatibele samenstellingen te werken. Men moet natuurlijk ook de algemene symptomen kennen die wijzen op een kwikvergiftiging: migraine, maag- en darmklachten, paraesthesie (storingen in het gevoel, zinderingen), gezichtstoornissen, geestelijke problemen... Ten slotte kan men ook vermijden om sushi te eten, of het eten van te veel vis uit koude en diepere zeeën.
Die bevatten namelijk meer kwik.
en verder in vaccinaties, kan ik er op een paar zeer wazig sites na weinig over vinden ... op deze dan na.
http://www.isgeschiedenis(...)uit-de-geschiedenis/
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jongen, geloof wat je wil geloven. De overheid zegt dat het veilig is om de een-na-meest giftige stof in je mond te hebben. Dan laat je het toch gewoon lekker zitten!![]()
![]()
Verder zit er vaak thimerosal in vaccinaties wat voor een deel uit kwik bestaat. En voordat we weer een hele discussie hierover krijgen, ga er verder niet meer op in.
Dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jongen, geloof wat je wil geloven. De overheid zegt dat het veilig is om de een-na-meest giftige stof in je mond te hebben. Dan laat je het toch gewoon lekker zitten!![]()
![]()
Verder zit er vaak thimerosal in vaccinaties wat voor een deel uit kwik bestaat. En voordat we weer een hele discussie hierover krijgen, ga er verder niet meer op in.
Goed artikel hierover:quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor.
Sorry hoor maar die website kan ik echt niet serieus nemen. Die lui die zijn compleet vooringenomen en zijn totaal niet objectief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed artikel hierover:
http://www.skepsis.nl/amalgaam.html
Lees het nu eerst eens Japie. Je zal verbaasd zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die website kan ik echt niet serieus nemen. Die lui die zijn compleet vooringenomen en zijn totaal niet objectief.
Heb het snel gescand. Waar moest ik verbaasd over zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees het nu eerst eens Japie. Je zal verbaasd zijn.
Dan heb je niet goed gelezen geloof ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die website kan ik echt niet serieus nemen. Die lui die zijn compleet vooringenomen en zijn totaal niet objectief.
Dat ze helemaal niet verbloemen dat ze ook hun bedenkingen over kwik hebben. Dat heb je toch kunnen lezen? Zoiets moet je niet snel scannen als het onderwerp je interesseert maar aandachtig lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb het snel gescand. Waar moest ik verbaasd over zijn?
Scepsis is over het algemeen genomen niet objectief. De naam zegt het al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen geloof ik.
Dus je hebt het gelezen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Scepsis is over het algemeen genomen niet objectief. De naam zegt het al.
Ik heb heel veel interesses en als ik moet kiezen (zoals nu) tussen een interview vol met wijsheid van Marcel Messing en dat artikel lezen dan kies ik toch voor het eerste.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze helemaal niet verbloemen dat ze ook hun bedenkingen over kwik hebben. Dat heb je toch kunnen lezen? Zoiets moet je niet snel scannen als het onderwerp je interesseert maar aandachtig lezen.
Waarom begin je er dan over?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel interesses en als ik moet kiezen (zoals nu) tussen een interview vol met wijsheid van Marcel Messing en dat artikel lezen dan kies ik toch voor het eerste.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij vermeldt niet dat amalgaam geassocieerd is met orale lichen planus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed artikel hierover:
http://www.skepsis.nl/amalgaam.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15611418quote:Contact allergy to mercury compounds is important in the pathogenesis of oral lichen planus, especially if there is close contact with amalgam fillings and if no concomitant cutaneous lichen planus is present. In cases of positive patch test reactions to mercury compounds, partial or complete replacement of amalgam fillings will lead to a significant improvement in nearly all patients.
Misschien rekent hij OLP daar niet bij, maar als immuunreactie wordt het ook niet vermeld. Herkennen tandartsen het niet, of leggen ze het verband niet met amalgaam? Of bedoelt hij letterlijk "meemaken", dat de allergische reactie voor hun ogen optreedt?quote:Allergische reacties kunnen door vrijwel elk materiaal worden opgeroepen, maar die zijn bij amalgaam zo zeldzaam dat er nauwelijks tandartsen zijn die zo'n reactie meemaken in hun hele praktijkleven.
De effecten mogen dan niet duidelijk zijn voor het individu, maar als groep vertonen tandartsen ze wel degelijk.quote:Amalgaam wordt al zo lang en zo veel gebruikt, maar toch hebben tot nu toe noch tandartsen, noch hun assistentes of patiënten duidelijke ongewenste bijwerkingen ondervonden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dental_amalgam_controversyquote:In 1991 Geir Bjørklund published a toxicological risk analysis of occupational diseases in dentistry that are related to chronic exposure to inorganic mercury, especially metallic mercury vapour.[61] He found studies indicated that dental work involving mercury may be an occupational hazard with respect to reproductive processes, glioblastoma (brain cancer), renal function changes, allergies and immunotoxicological effects.[61]
In 1994 Rowland found a 40% decline in fecundability in a case controlled study of female dental assistants exposed to mercury in dental offices.It should be noted that female dental assistants exposed to low levels of mercury were more fertile than their unexposed counterparts.[62] There has been no evidence that dentists who are exposed to dental amalgam and vapor on a daily basis get mercury poisoning; however, individual dentists and staff members have become mercury poisoned and studies of the dental profession has documented a decline in cognitive abilities greater than the non-mercury exposed individuals.[63] Some studies have indicated that mercury from dental amalgam has mild effects on some dentists.[64] Dentists in several large-scale studies performed multiple cognitive tests and, compared to a normal population, lagged behind in many areas. A small-scale study based in Singapore found the "exposed-dentist" group had 14% worse scores in memory, co-ordination, motor speed and concentration compared to the control group.[65] The study did not demonstrate any link between mercury exposure and these lagging scores, however. A newer study[66] also found a link between cognitive impairment (including mood) and dental work, even though "exposure among these dental personnel is not much greater than exposures to the general population through the dental amalgam in their fillings" as shown by urinary studies. Twelve of 13 symptoms were correlated with greater mercury exposure.
A study examining the health effects of mercury on dentists in the UK published in the Occupational and Environmental Medicine Journal[67] concluded that 180 dentists had on average 4 times the urinary mercury excretion levels of 180 people in a control group. Dentists were significantly more likely than control subjects to have had disorders of the kidney or memory disturbance. No direct correlation between urinary mercury levels and the disability, however, was found. Urine testing is unreliable for showing lifetime mercury accumulation rather than recent exposure.
Dat vullingen ook na lange tijd nog kwikdampen afgaven was reeds in 1926 bekend: Alfred Stock leed ruim 20 jaar aan chronische kwikvergiftiging, veroorzaakt door de grote hoeveelheid kwik en gebrekkige verluchting in z'n lab. Toen de oorzaak ontdekt was, besloot hij ook amalgaam te onderzoeken:quote:De eerste twijfels aan de stabiliteit van kwik in amalgaam rezen in de jaren '80. Met name na kauwen kon tijdelijk kwikdamp in de mond aangetroffen worden. Maar dit waren kleine effecten (2), en omdat het kauwen ook niet zolang duurt, was dit resultaat eerder geruststellend dan verontrustend.
https://www.stanford.edu/~bcalhoun/AStock.htm (het relaas van z'n chronische vergiftiging. Een lab vol kwikbaden, -pompen, -manometers etc, waar iedereen klachten heeft, en niemand vermoedt wat de oorzaak is.. detail: hij nam cocaine als tijdelijke verlichting, en om lectures te geven)quote:Amalgam filling, which had been in a tooth for years and had fallen out: .894 g. Warmed [30-35 degrees] for 14 days. Receptacle in liquid air. Distilled mercury = 29.4 mg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De MAC waarde van de tandarts is de maximale waarde waaraan hij mag blootgesteld zijn, een waarde die wel degelijk lichamelijke effecten heeft:quote:De concentratie kwikdamp in de mond kan uiteenlopen van 4 tot 155 ppb, maar zelfs bij ademhaling door de mond komt dit neer op maar 2 ppb in de luchtpijp. Kauwen op kauwgom kan deze bedragen wel 15 maal zo hoog maken, mogelijk doordat dit ook wrijvingswarmte ontwikkelt. Naar schatting ademt iemand met 12 amalgaamvullingen dagelijks 1/100 in van wat een tandarts inademt die acht uur per dag is blootgesteld aan de MAC-waarde van 25 ppb in de praktijkruimte.Voor wie het niet wist: toelaatbare waarden betekenen niet dat zulke concentraties geen schadelijke effecten hebben, enkel dat men de schadelijke effecten aanvaardbaar acht.quote:The Agency for Toxic Substances and Disease Registry (ATSDR), through its Toxicological Profile for Mercury (11), developed 0.3 ug/m3 as a chronic inhalation minimal risk level (MRL) for long-term human exposure to mercury vapor in ambient air. The basis of this value was a study of workers (18) exposed to a time weighted average of 26 ug/m3 for an average of 15.3 years with an increase in intentional tremor compared to the control group.http://web.health.gov/environment/amalgam1/appendixIII.htmquote:In the United States, there is little difference between acceptable workplace exposures and those that produce symptoms after long-term exposure. Therefore, basing low-level or ambient exposure on some fraction of the permissible workplace exposure is not likely to provide satisfactory protection for the sensitive portion of the population such as the young, the aged, and the chronically ill.
Hier gaat hij uit van de veronderstelling dat de grenzen bepaald voor blootstelling in de werkplaats niet gevaarlijk zijn, dat dit ook voor bvb kinderen geldt:Een andere redenering zou zijn: tandartsen als groep halen 5-15 ppb en vertonen neurologische en cognitieve defecten, waarom zou men veronderstellen dat de groep met 1-10 ppb, waar ook kinderen, ouderen, zieken etc toe behoren er geen zou vertonen?quote:Volgens alle onderzoeken is de gemiddelde kwikconcentratie in deze vloeistoffen 3 tot 5 ppb (microgram per liter vocht), ver onder de grenzen van de WHO (50 ppb) of de Duitse MAC-waarden (200 ppb).
..
Ik zou dus mijn uiteenzetting hier kunnen afsluiten door vast te stellen dat amalgaam geen gevaarlijke kwikbelasting oplevert. En waar in wezen geen belasting is, hoeft men niet bang te zijn voor nadelige effecten of zelfs vergiftigingen.
..
5-15 ppb tandartsen
1-10 ppb amalgaamdragers en viseters
De WHO guidline values (waarden die geen risico vormen bij levenslange blootstelling) liggen heel wat lager btw:http://www.who.int/ipcs/features/mercury.pdfquote:Air: 1 μg/m3 (annual average)
WHO estimated a tolerable concentration of 0.2 μg/m3 for long-term inhalation exposure
to elemental mercury vapour, and a tolerable intake of total mercury of 2 μg/kg body
weight per day.
Ik merk ook dat ze tandwortels onderzoeken, ogen met staar, doodsoorzaken, hij vermeldt een onderzoek dat veel voorkomende klachten onderzocht (hoofdpijn, overgewicht, rugklachten etc..).
Maar de effecten die we zien bij tandartsen: vruchtbaarheid, geheugen, cognitie, concentratie, motoriek, nieraandoeningen, over zulke onderzoeken praat hij niet.
Tenslotte nog dit:quote:Chronische vergiftiging door kwikdamp betreft vooral het centrale zenuwstelsel en de symptomen zijn trillen, sterke prikkelbaarheid, en spraakstoornissen. Bij zware gevallen kunnen ook in ontstekingen optreden van de slijmvliezen, met name in de mondEen oplettende lezer ziet vier ziektes (AIDS, kanker, MS, Alzheimer) maar slechts één symptoom: trillende handen.quote:Aids, alle vormen van kanker, praktisch alle chronische aandoeningen waaronder ook MS, de ziekte van Alzheimer en trillende handen worden als bijwerkingen genoemd. Amalgaam wordt zo letterlijk de wortel van alle kwaad. Elk klinisch vakgebied wordt daarom de laatste jaren met vermeende bijwerkingen van amalgaam geconfronteerd. De oplettende lezer heeft al gemerkt dat de genoemde symptomen ver buiten het bereik treden van bekende effecten van kwikvergiftiging.
[ Bericht 1% gewijzigd door meth1745 op 17-01-2014 07:39:40 ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:45 schreef meth1745 het volgende:
godver, is het al ochtend? Genoeg amalgaam studies gelezen voor vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |