Half geblesseerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:21 schreef Szura het volgende:
Wat gaat Pironkova er hard af tegen Stosur...
Alle goeds voor de winnaars en finalisten van vorige weekquote:
Mietjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef sararaats het volgende:
de hitte heeft slachtoffers gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mietjes.Adelaide is morgen voor een dagje de heetste stad op aarde, met 46 graden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ridicule temperaturen. Ik las vandaag dat Dancevic eergisteren een minuut lang out was nadat hij was flauwgevallen en dat hij ook hallucineerde dat hij Snoopy op de baan zag. En Shuai Peng schijnt te hebben gekotst op de baan terwijl ze met kramp op de grond lag.![]()
Ze is ook wel een goed boegbeeld voor Canada. Knap, tweetalig en..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Bouchard heeft wel een bepaald soort fans![]()
[ afbeelding ]
Ah joh, het is gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ze is ook wel een goed boegbeeld voor Canada. Knap, tweetalig en..
[ afbeelding ]
Chauvinistisch.
Ja, dat ook. Maar dat vind ik altijd zo plat als ze ook echt iets kan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah joh, het is gewoon een lekker wijf
Omdat Young toch wel een cultheldje is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Young mist even een enorme kans om de eerste set te pakken.
Weet om eerlijk te zijn ook niet waarom ik daar naar aan het kijken ben.
EDIT: hij pakt hem alsnog.
Geweldige speler toch? Ben dol op zijn slagen en snelheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Misschien meer omdat Nishikori het enige alternatief is.
Zie hier Maria wel verliezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Geweldige speler toch? Ben dol op zijn slagen en snelheid.
Ik kijk zelf trouwens ook Knapp - Sharapova. Aardige wedstrijd.
En Kas deed niks?quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:03 schreef wimderon het volgende:
En de comeback. De comeback van Robin Haase. Van 2-5 naar 7-5 in de derde set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |