Ik wou dat dat daadwerkelijk raar was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Rare dingen dus. Davydenko opeens met sloten UE's.
Op *5-6 heeft-ie opeens weer een lovegame in huis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik wou dat dat daadwerkelijk raar was.
En ze kunnen juichen, want Dodig heeft zojuist opgegeven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:35 schreef wimderon het volgende:
De Bosnische fans van Dzumhur zitten met een accordeon op de tribune
Dodig werd midden in een game aan kramp behandeld, kostte hem twee games straf. Maar vlak daarna gaf hij al op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
En ze kunnen juichen, want Dodig heeft zojuist opgegeven.
Ik denk dat mensen toch meer fan van hem zijn vanwege zijn verwoestende forehand e.d.quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dit weer is wel leuk voor de Del Potro fans, bijna iedereen slentert als een teleurgestelde zoutzak over de baan tussen de punten de door.
jesse ipv robin, stopquote:Op woensdag 15 januari 2014 06:43 schreef Ambrosius het volgende:
Sijs en Robin in de dubbel nu, break achter in de derde set (1-1 in sets).
kan gebeuren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Nog niet helemaal wakker denk ik.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 03:35 schreef wimderon het volgende:
De Bosnische fans van Dzumhur zitten met een accordeon op de tribune
Werk je toevallig bij novum?quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Nog niet helemaal wakker denk ik.
Novumquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij novum?
'Haase en Sijsling nu snel klaar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |