abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135500140
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
pi_135503171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?

Dan zou ik vaker vrouwentennis kijken, want er loopt heel veel leukers rond. (Die vaak ook nog een heel stuk beter tennissen)
pi_135503265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Op Bouchard na nogal matige smaak om het zacht uit te drukken. Misschien vind je Barthel dan ook nog wat, of Cornet?
pi_135504827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?
[ afbeelding ]

Dan zou ik vaker vrouwentennis kijken, want er loopt heel veel leukers rond. (Die vaak ook nog een heel stuk beter tennissen)
Ze moet gewoon haar mond dicht houden :D.

pi_135505233
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Norrage het volgende:
Nee VV2, je hebt helemaal gelijk. Sijsling is gewoon een dramatische speler.

Maar Roowbin had gewoon moeten winnen van Young natuurlijk.
Zijn reactie (van Sijsling) op de nederlaag geeft misschien wel aan wat er mis is. Hij heeft totaal geen zelfkritiek, en zegt: Hij hoort zeker hoger te staan.

Igor heeft het gewoon keihard laten afweten, en dan is het toch niet meer dan normaal dat je dan eerlijk zegt.. Ik speelde vandaag gewoon super kut...?

Gelijk wijzen naar je oooh zo goede tegenstander.. terwijl je zelf tig missers produceert.
pi_135505454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ze moet gewoon haar mond dicht houden :D.

[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:54:23 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135507440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha Petkovic :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_135507490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

SPOILER
Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggen :P

Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135507604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Hahahaha Petkovic :')

Niet?
pi_135507628
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggen :P

Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.

Overigens vind ik Bouchard verreweg de mooiste vrouw op de tour, maar die werd dus al genoemd.
pi_135507693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.
Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.

Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135507754
Mooi voetbaltenue van de H&M heeft Berdych aan :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_135507777
Door H&M gesponsord worden. _O_
pi_135507793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.

Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij :P
Mandy is wel leuk inderdaad ja, maar een beetje een prutser op de baan dus die liet ik even achterwege. Kirilenko wilde ik zelf ook nog noemen. Verder inderdaad het standaardlijstje.
pi_135507810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Mooi voetbaltenue van de H&M heeft Berdych aan :')
Laat Del Potro hier mee spelen ofzo.
pi_135507815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je daar voor gaat moet je eigenlijk ook Serena noemen. :P
pi_135507843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Voor de billenmannen dan.
pi_135507865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dan eerder Sloane :)
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:18 schreef Rosario het volgende:

[..]

Voor de billenmannen dan.
Tenzij hij daarop doelde ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:22:25 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135507901
Berdych :')
Met zo'n outfit moet je er gewoon direct uitvliegen
pi_135507915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:22 schreef Szura het volgende:
Berdych :')
Met zo'n outfit moet je er gewoon direct uitvliegen
Wordt lastig tegen De Schepper.
pi_135507958
quote:
9s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:23 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wordt lastig tegen De Schepper.
Onze Lieve Heer kan nog best een setje pakken als Berdych gaat lamballen, maar meer zie ik ook never nooit gebeuren eigenlijk :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_135508062
Ondanks zijn naam meer Rooowbin dan Martin, dubbele fout op break point.
pi_135508129
Donkey gaat een set pakken tegen Gasquet, tenzij er rare dingen gebeuren. *5-2 voor. Gasquet schijnt al een tijdje geblesseerd te spelen, dus dit verbaast me niks.
pi_135508203
_O-
Drie games op rij voor Gasquet en mijn post hierboven kan door de spreekwoordelijke shredder.
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:52:40 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135508206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:42 schreef Rosario het volgende:
Donkey gaat een set pakken tegen Gasquet, tenzij er rare dingen gebeuren. *5-2 voor. Gasquet schijnt al een tijdje geblesseerd te spelen, dus dit verbaast me niks.
U zei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')