Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
Op Bouchard na nogal matige smaak om het zacht uit te drukken. Misschien vind je Barthel dan ook nog wat, of Cornet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
Ze moet gewoon haar mond dicht houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?
[ afbeelding ]
Dan zou ik vaker vrouwentennis kijken, want er loopt heel veel leukers rond. (Die vaak ook nog een heel stuk beter tennissen)
Zijn reactie (van Sijsling) op de nederlaag geeft misschien wel aan wat er mis is. Hij heeft totaal geen zelfkritiek, en zegt: Hij hoort zeker hoger te staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Norrage het volgende:
Nee VV2, je hebt helemaal gelijk. Sijsling is gewoon een dramatische speler.
Maar Roowbin had gewoon moeten winnen van Young natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon haar mond dicht houden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.Hahahaha PetkovicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggen
Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.
Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.
Mandy is wel leuk inderdaad ja, maar een beetje een prutser op de baan dus die liet ik even achterwege. Kirilenko wilde ik zelf ook nog noemen. Verder inderdaad het standaardlijstje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.
Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij
Laat Del Potro hier mee spelen ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Mooi voetbaltenue van de H&M heeft Berdych aan
Als je daar voor gaat moet je eigenlijk ook Serena noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.
Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij
Voor de billenmannen dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je daar voor gaat moet je eigenlijk ook Serena noemen.
Dan eerder Sloanequote:Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je daar voor gaat moet je eigenlijk ook Serena noemen.
Tenzij hij daarop doelde jaquote:
Wordt lastig tegen De Schepper.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:22 schreef Szura het volgende:
Berdych
Met zo'n outfit moet je er gewoon direct uitvliegen
Onze Lieve Heer kan nog best een setje pakken als Berdych gaat lamballen, maar meer zie ik ook never nooit gebeuren eigenlijkquote:
U zei?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:42 schreef Rosario het volgende:
Donkey gaat een set pakken tegen Gasquet, tenzij er rare dingen gebeuren. *5-2 voor. Gasquet schijnt al een tijdje geblesseerd te spelen, dus dit verbaast me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |