abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:30:35 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135474025
quote:
Willem Held ‏@willemheld 49m
Officiële mededeling:The top temperature at Melbourne Park today was 42.2 degrees Celsius, at 5.45pm. #ikdachtalwatzweetik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_135476205
Die Duitser had gewoon 22 BP's _O-

Oja en Tomic trouwens.. :') Waarom heb ik toch het gevoel dat die zich aanstelt.

[ Bericht 41% gewijzigd door Gruisman op 14-01-2014 13:41:58 ]
pi_135477961
Nederlanders die falen _O_ _O_ die incompetente kneuzen hebben ook niks te zoeken op zo'n grandslam.
pi_135478269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef Syntix het volgende:
Nederlanders die falen _O_ _O_ die incompetente kneuzen hebben ook niks te zoeken op zo'n grandslam.
Syntix. :')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 14 januari 2014 @ 14:22:10 #55
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135478348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef Syntix het volgende:
:')
pi_135479015
Naja falen... Sijsling is de enige die écht gefaald heeft... Haase was geblesseerd, Huta was te verwachten tegen Chardy en Bertens speelde niet onaardig, maar stond er niet op de belangrijke punten.

Wat uiteraard niet wegneemt dat het tennisseizoen voor Nederland uitermate kansloos begonnen is. ;(
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_135479057
Bleek dat het toch gewoon kramp was bij Roooowbin:

http://www.tennis.nl/nieuws/haase-uit-het-niets-kreeg-ik-kramp
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135479103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Naja falen... Sijsling is de enige die écht gefaald heeft... Haase was geblesseerd, Huta was te verwachten tegen Chardy en Bertens speelde niet onaardig, maar stond er niet op de belangrijke punten.

Wat uiteraard niet wegneemt dat het tennisseizoen voor Nederland uitermate kansloos begonnen is. ;(
Het ergste is dat Slice als zijn kansen gemist heeft, en een voorsprong heeft weggegeven. Dat Thiemo een MP mist. Dat Kiki eerder in het seizoen 5!!! Mps miste, en dat iedereen gewoon kansloos faalt.

Rooowbin is dit keer nog het minst erg.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_135479221
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Norrage het volgende:
Bleek dat het toch gewoon kramp was bij Roooowbin:

http://www.tennis.nl/nieuws/haase-uit-het-niets-kreeg-ik-kramp
Trainen van Fed doet wonderen
pi_135479257
Feit is dat deze omstandigheden verschrikkelijk zijn. Je kan het geen van die spelers kwalijk nemen dat ze bij 40 graden kramp krijgen. Behalve sliceling. Die speelt tegen een jochie van 17, kom op zeg.
pi_135480388
Meh, dat jochie van 17 is wel één van de beste spelers van zijn generatie, wellicht een talent dat binnen een jaar of twee door kan breken, Sijsling is ook maar een challenger speler die stiekum nu niemand kijkt in de top 100 bivakkeert.

Niet zo lang geleden waren er nog geduchte tegenstanders van 16, 17 of 18 jaar als Gasquet of Nadal, waaruit blijkt dat het theoretisch toegestaan is iets te doen voor je 21ste (kuch, Dimitrov, Janowicz, Tomic).
pi_135480740
AbeKuijl twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 15:19:27 Krijg slappe lach om persconf Matosevic. Baalt dat coach hem niet fanatieker steunde; woest op umpire; wil geen Mad Dog meer genoemd worden. reageer retweet
AbeKuijl twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 15:20:02 Matosevic over bijnaam: 'Een of andere idioot heeft dat op Wikipedia gezet.' reageer retweet
_O-
pi_135481267
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Meh, dat jochie van 17 is wel één van de beste spelers van zijn generatie, wellicht een talent dat binnen een jaar of twee door kan breken, Sijsling is ook maar een challenger speler die stiekum nu niemand kijkt in de top 100 bivakkeert.

Niet zo lang geleden waren er nog geduchte tegenstanders van 16, 17 of 18 jaar als Gasquet of Nadal, waaruit blijkt dat het theoretisch toegestaan is iets te doen voor je 21ste (kuch, Dimitrov, Janowicz, Tomic).
Ik bedoel meer dat het achterlijk is dat hij het niet eens fysiek en mentaal kan winnen van zo'n jongetje, dat in de 4e set niet meer op zijn benen kon staan. Dan had de ervaring toch wel de doorslag mogen geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 14-01-2014 15:55:33 ]
pi_135481761
Sijsling is gewoon drama.. Zit in z'n kop niet goed, volgens mij.

Het was absurd warm, maar vergeet niet dat Sijsling al een maand in Australië zit. Tegen een jochie van 17 mag je gewoon niet verliezen op een Grand Slam.

Kokkinakis kon ook niet meer lopen :')
http://nos.nl/artikel/597(...)vloert-sijsling.html
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:53 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135481905
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat het achterlijk is dat hij het niet eens fysiek en mentaal kan winnen van zo'n jongetje, dat in de 4e set niet meer op zijn benen kon staan. Dan had de ervaring toch wel de doorslag mogen geven.
Hij moest zelfs een extra break toestaan :')
pi_135482000
Als je ziet hoe gigantisch hard die backhand faalt in dat filmpje _O- _O- lachwekkend.
pi_135482427
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Norrage het volgende:
Als je ziet hoe gigantisch hard die backhand faalt in dat filmpje _O- _O- lachwekkend.
:D

In nog geen 20 seconden 3 heerlijke backhands.
pi_135482437
pi_135482446
Kalm aan maar allemaal, Robin spaart zich gewoon voor de dubbel. Dit maal is niet Sijsling de uitverkorene om hem te mogen vergezellen, maar Kas.
pi_135482492
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Norrage het volgende:
Wat een fouten _O-
pi_135484723
Jezus wat is die Kokkinakis een ontzettend kwalletje zeg _O- Dat overdreven juichen en dan ook nonchalant Sijsling een handje geven zonder hem aan te kijken :') . Gelukkig knalt Nadal hem er met gemak af overmorgen. Verder wel echt schandalig slecht van Sijsling.. die backhand _O-
pi_135486015
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat dat betreft zit hij in goed gezelschap, lukte Lendl ook niet. :P

Natuurlijk had hij best van een jonge, krampende tegenstander mogen winnen, maar de overschatting van Nederlandse spelers is hier zo groot. Sijsling is gewoon beperkt met een hele matige backhand en return: als het niet loopt is het behoorlijk knudde. Zoveel ervaring heeft hij nou ook weer niet, 4-7 record in slams. Waarschijnlijk was er meer aandacht voor de all-Australian juniorfinale van een jaartje geleden van "dat jochie" dan voor die 11 wedstrijden bij elkaar. ;) Sijsling werd als een goede loting voor Kok gezien waar er zeker kansen waren door niet Nederlandse fans.

Als we ons oranje brilletje afzetten zijn eigenlijk alle resultaten redelijk verwacht. Het zat niet mee, en nu is er niks gepresteerd.
pi_135494079
Nee VV2, je hebt helemaal gelijk. Sijsling is gewoon een dramatische speler.

Maar Roowbin had gewoon moeten winnen van Young natuurlijk.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:56:25 #74
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_135494302
I know it's a bit raw right now, but tough conditions and draw. You fought so hard. You must feel you're getting closer to that Grand Slam first win.
MARINKO MATOSEVIC: I don't give a shit, man. What do you want me to say to that?

Q. Disappointed in the lack of support he gave you?
MARINKO MATOSEVIC: No, no, no, not disappointed in the lack of support. Some players need verbal support, some don't.

I'm a player that likes it and needs it and wants it. So if my coach is just going to sit there and clap, I expect more.

Q. Did you allow yourself to get too distracted about all sorts of things today?
MARINKO MATOSEVIC: Yeah, definitely. I mean, I shouldn't have focused on that. I mean, the water thing, it was like a long game. I wanted a drink. I allowed myself to get distracted then.

Yeah, hearing the stupid nickname. You know, I don't know.

Q. Why does that get to you so much?
MARINKO MATOSEVIC: Because it's not my nickname. Some idiot put it on Wikipedia.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_135496618
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Norrage het volgende:

Klinkt wel heel erg alsof ik hem bash zo ja. :@
Ik vind het juist knap wat hij met het spel dat hij heeft doet, maar verwachtingen heb ik weinig.

Rooowbin was inderdaad favoriet, maar ja, kramp met 40-42 graden in de schaduw, kan gebeuren.

Er is sowieso wat controversie over het beleid van de AO. Vandaag had ik het zeker verdedigbaar gevonden als ze bijvoorbeeld wat eerder starten (9 uur, ook leuk voor de Europeanen) en dan staken tussen 12 en 3 op de buitenbanen met een dakje op de hoofdbanen.
pi_135500140
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
pi_135503171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Mladenovic al exit, Bouchard en Ivanovic gaan de kwartfinale niet halen. Wat een kutloting!
Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?

Dan zou ik vaker vrouwentennis kijken, want er loopt heel veel leukers rond. (Die vaak ook nog een heel stuk beter tennissen)
pi_135503265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
Op Bouchard na nogal matige smaak om het zacht uit te drukken. Misschien vind je Barthel dan ook nog wat, of Cornet?
pi_135504827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wil je nou impliceren dat Mladenovic lekker is?
[ afbeelding ]

Dan zou ik vaker vrouwentennis kijken, want er loopt heel veel leukers rond. (Die vaak ook nog een heel stuk beter tennissen)
Ze moet gewoon haar mond dicht houden :D.

pi_135505233
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Norrage het volgende:

Zijn reactie (van Sijsling) op de nederlaag geeft misschien wel aan wat er mis is. Hij heeft totaal geen zelfkritiek, en zegt: Hij hoort zeker hoger te staan.

Igor heeft het gewoon keihard laten afweten, en dan is het toch niet meer dan normaal dat je dan eerlijk zegt.. Ik speelde vandaag gewoon super kut...?

Gelijk wijzen naar je oooh zo goede tegenstander.. terwijl je zelf tig missers produceert.
pi_135505454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ze moet gewoon haar mond dicht houden :D.

[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:54:23 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135507440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze lelijk is. Maar kom op. Puig, Muguruza, Cirstea, Zakopalova, Petkovic, U. Radwanska, zomaar een greep uit wat er allemaal een stuk knapper is op de tour.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha Petkovic :')
pi_135507490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

SPOILER
Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggen :P

Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135507604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Hahahaha Petkovic :')

Niet?
pi_135507628
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jij hebt zelf ook wel een aparte smaak moet ik zeggen :P

Niet de eerste namen waar ik mee zou komen in ieder geval.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.

Overigens vind ik Bouchard verreweg de mooiste vrouw op de tour, maar die werd dus al genoemd.
pi_135507693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn eventjes speelsters waar ik ook qua spel van kan genieten.. Noem jij nog eens wat dan? Wel in de top honderd, natuurlijk.
Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.

Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135507754
Mooi voetbaltenue van de H&M heeft Berdych aan :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_135507777
Door H&M gesponsord worden. _O_
pi_135507793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mandy Minella..wel net buiten de top 100, maar ze doet wel mee. En Kirilenko uiteraard. Die steken er voor mij wel ver bovenuit van de nog niet genoemde namen.

Sharapova, Cibulkova, Wozniacki, Pennetta, Hantuchova, Goerges, Giorgi zijn dan verder van die standaard namen die op dan toch vaker genoemd worden. Zit voor bijna iedereen wel een type bij :P
Mandy is wel leuk inderdaad ja, maar een beetje een prutser op de baan dus die liet ik even achterwege. Kirilenko wilde ik zelf ook nog noemen. Verder inderdaad het standaardlijstje.
pi_135507810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Mooi voetbaltenue van de H&M heeft Berdych aan :')
Laat Del Potro hier mee spelen ofzo.
pi_135507815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je daar voor gaat moet je eigenlijk ook Serena noemen. :P
pi_135507843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Voor de billenmannen dan.
pi_135507865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dan eerder Sloane :)
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:18 schreef Rosario het volgende:

[..]

Voor de billenmannen dan.
Tenzij hij daarop doelde ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:22:25 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135507901
Berdych :')
Met zo'n outfit moet je er gewoon direct uitvliegen
pi_135507915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:22 schreef Szura het volgende:
Berdych :')
Met zo'n outfit moet je er gewoon direct uitvliegen
Wordt lastig tegen De Schepper.
pi_135507958
quote:
9s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:23 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wordt lastig tegen De Schepper.
Onze Lieve Heer kan nog best een setje pakken als Berdych gaat lamballen, maar meer zie ik ook never nooit gebeuren eigenlijk :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_135508062
Ondanks zijn naam meer Rooowbin dan Martin, dubbele fout op break point.
pi_135508129
Donkey gaat een set pakken tegen Gasquet, tenzij er rare dingen gebeuren. *5-2 voor. Gasquet schijnt al een tijdje geblesseerd te spelen, dus dit verbaast me niks.
pi_135508203
_O-
Drie games op rij voor Gasquet en mijn post hierboven kan door de spreekwoordelijke shredder.
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:52:40 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_135508206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:42 schreef Rosario het volgende:
Donkey gaat een set pakken tegen Gasquet, tenzij er rare dingen gebeuren. *5-2 voor. Gasquet schijnt al een tijdje geblesseerd te spelen, dus dit verbaast me niks.
U zei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')