Geen lintje dus voor ER dit jaar...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben secretaris van een commissie dat een internationaal Jeugdtoernooi organiseert en wij willen dat de burgemeester het toernooi opent.
Ha, die vond ik het minste.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en PS, ik vind de site netjes, maar er zijn voor mij maar een paar foto's die er echt uitspringen, vooral die paar winterfotos vind ik erg mooi.
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen lintje dus voor ER dit jaar...
Dat heet toch jailbreakenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Eerste puntjes die opvallen: toetsenbord is altijd in caps? En geen mogelijkheid om te controleren of ik een typo in een wachtwoord heb gezet
dat kan je aanpassen, dat wachtwoord gedoequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Eerste puntjes die opvallen: toetsenbord is altijd in caps? En geen mogelijkheid om te controleren of ik een typo in een wachtwoord heb gezet
waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
dat kan je aanpassen, dat wachtwoord gedoe
Behulpzaamquote:
SPOILER: De vreemdste van 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef Bart het volgende:
Nog even over die kindernamen van vanmiddag...Eerst lach je er nog een paar keer om, maar eigenlijk is het om te huilen heSPOILER: De vreemdste van 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Voor die kinderen wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerst lach je er nog een paar keer om, maar eigenlijk is het om te huilen he
Yep, apple kent geen onderkast letters.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef Bart het volgende:
Nog even over die kindernamen van vanmiddag...Je dochter Meklit noemen, vind ik toch wel het hoogtepunt...SPOILER: De vreemdste van 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je een Hitler-jeugd...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor die kinderen wel ja. Je zal maar Adolf heten. Wat een jeugd heb je dan.
Ik denk Mek-lit, Afrikaans of zo. De ouders spreken mogelijk niet heel goed Nederlandsquote:
Net als al die ouders van Mohammed, Mohammet, Mo-Ham-Ed en soortgenoten...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk Mek-lit, Afrikaans of zo. De ouders spreken mogelijk niet heel goed Nederlands.
idd, want dan zou het mijn ipv me zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk Mek-lit, Afrikaans of zo. De ouders spreken mogelijk niet heel goed Nederlands.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dochter Meklit noemen, vind ik toch wel het hoogtepunt...
Nee, tegenwoordig is het 'me' in plaats van 'mij' of 'mijn'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
idd, want dan zou het mijn ipv me zijn.
neequote:
Ja hoorquote:
Beter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor. Monsterproject is in de laatste week, dus binnenkort heb ik weer wat meer rust
Gelukkig is het wel een heel leuk projectquote:
Ah, dat scheelt wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel een heel leuk project
Mooie foto's, mooie websitequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Vond het al jammer dat niemand hier er wat over zei
![]()
hier niet en op FB niet (behalve jij
)
Even de highlights gelezen, klinkt interessant...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:45 schreef B.ertha het volgende:
Trots![]()
![]()
![]()
http://www.sciencedirect.(...)ii/S026323731300159X
Wifi in de trein, dan gebruikt dus de hele trein één 3G-verbinding he... Kun je beter je eigen 3G-verbinding gebruikenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:53 schreef Etcetera het volgende:
De wifi in de trein heeft ook wel eens beter gewerkt
Ja dat dacht ik ook, maar daar haalde ik dezelfde resultaten meequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wifi in de trein, dan gebruikt dus de hele trein één 3G-verbinding he... Kun je beter je eigen 3G-verbinding gebruiken
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wifi in de trein, dan gebruikt dus de hele trein één 3G-verbinding he... Kun je beter je eigen 3G-verbinding gebruiken
Nooit problemen meequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook al getrokken, wifi in de trein werkt meestal ook niet...
Vandaar dat ze sites als youtube al hebben gebloktquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, anders was het helemaal niet meer te hachelen. Maar goed, ik heb sinds kort 4G, dat is echt heerlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit problemen mee
[..]
Vandaar dat ze sites als youtube al hebben geblokt
Ideaal!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, anders was het helemaal niet meer te hachelen. Maar goed, ik heb sinds kort 4G, dat is echt heerlijk. Sneller dan wifi bij sommige mensen
.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan ben ik erg blij dat Whatsapp weinig data verbruikt, anders was het een beetje meer geweest
In mijn tijd was er geen SMS...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]How cute
Ik weet nog hoeveel smsjes ik wel niet met E. heb uitgewisseld in het begin, honderden
![]()
Ik bel per maand ongeveer 10 minuten en SMS'en doe ik nooit meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Bart het volgende:
Ja extra betalen voor 4G als je het toch niet gebruikt is onzin. Ik moest mijn Vodafone abo upgraden, want ik ben wat meer gaan verbruiken het afgelopen jaar. Dan maar zo'n Red-abo, daar zat ook 4G bij en onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en. En genoeg data
.
Om te FOK!ken toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bel per maand ongeveer 10 minuten en SMS'en doe ik nooit meer.
Soms vraag ik me af waarom ik überhaupt een telefoon heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |