Maakt niet uit, blijft toch een slecht idee om dat nu te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef Groenteschoffel het volgende:
Allicht handig om er even bij te vermelden. We trainen in groepsvorm, ca. 4 personen. Het is dus niet dat ik individueel door haar begeleid word.
Behandeling is voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:02 schreef trovey het volgende:
Sluit eerst je behandeling maar af want dit is niet het goede moment.
Dan heb je een probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:05 schreef Groenteschoffel het volgende:
[..]
Behandeling is voor onbepaalde tijd.
Ja, dat is mijn overwegen wel waard!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem.Zou ik een andere therapeute vragen als je dit door wil zetten.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:02 schreef trovey het volgende:
Ach.. Het is de fysio maar. Als het een psygoloog was ofzo was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:02 schreef gelestipjes het volgende:
Gewoon niet vragen, ze zal zeer waarschijnlijk toch nee zeggen, want erg professioneel is het niet om met een client af te spreken
Dat wel ja. Zie die openheid en vrolijkheid dus ook als wat het is, onderdeel van haar werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:14 schreef watheet het volgende:
voor die spontaniteit naar jou krijgt ze betaald
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef remlof het volgende:
Laat tijdens een behandeling je hand "per ongeluk" tussen haar benen glijden en stimuleer haar clitoris. Vlak voordat ze klaarkomt vraag je dan of ze een keer met je uit wil gaan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef remlof het volgende:
Laat tijdens een behandeling je hand "per ongeluk" tussen haar benen glijden en stimuleer haar clitoris. Vlak voordat ze klaarkomt vraag je dan of ze een keer met je uit wil gaan.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:02 schreef trovey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |