Aansteller.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee Breivik.
Je moet wel oppassen met de meningen die je hier verkondigt vind ik.
Gelukkig staan de namen Mohamed, Ali en Achmed nog altijd voor vooruitstrevende fantasie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:07 schreef De_Guidance het volgende:
De namen Tess (774) en Sem (740) werden in 2013 het vaakst gegeven aan pasgeboren kinderen.
saaie namen.
Ik ben er sinds september niet meer geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaat dus echt niets boven Groningen.
Vreselijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die staan zelfs pedofilie oogluikend toe.
Vind remlof's opmerking over Imams ook niet kunnen nee.quote:
Wat heeft hij nu weer gezegd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind remlof's opmerking over Imams ook niet kunnen nee.
Vanmiddag nog even naar Stad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er sinds september niet meer geweest![]()
Eind deze maand weer denk ik.
Zucht.quote:
Ook saaie namen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig staan de namen Mohamed, Ali en Achmed nog altijd voor vooruitstrevende fantasie.
Dan wordt het hoog tijd inderdaad. Maar alles is er nog hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
Ik ben er sinds september niet meer geweest![]()
Eind deze maand weer denk ik.
https://www.royalcanin.nl/kattennamen.htmlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:13 schreef Webschip het volgende:
Waarom zijn er geen naamlijsten over honden en katten?
En slangen?
Omdat die geen kinderbijslag aanvragen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:13 schreef Webschip het volgende:
Waarom zijn er geen naamlijsten over honden en katten?
En slangen?
Apo, ook altijd een solide optie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Devrim, Özgür, Melis dan ben je links.
Ik moest lachen. Zou de andere partij dat ook geloven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:16 schreef Friek_ het volgende:
God, wat ben ik toch ook weer smerig aan het liegen. "Nee hoor, mijn portfolio in elkaar draaien ervaar ik als hele leerzame bezigheid."
Behalve de Bijenkorf danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd inderdaad. Maar alles is er nog hoor.
Het gerucht gaat dat het een Primark wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve de Bijenkorf dan
Wat gaan ze met dat pand doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |