Mijn Patience wel.quote:
Hey :$ How you doin'?quote:
Waarom? Ik wel best.quote:
quote:
Ik praat niet meer met je.quote:
haha le xDquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
runescape is gewoon wow maar dan met simpele graphics XD
Weet ik.quote:
Ik kom elke nacht terug in je dromen, bby.quote:
Dat soberso, kutnachtmerries altijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kom elke nacht terug in je dromen, bby.
:squote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat soberso, kutnachtmerries altijd.
Nee, in de crew.
Heb gewoon al pijn in m'n hoofd als ik eraan denk om terug in de crew te gaan.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon al pijn in m'n hoofd als ik eraan denk om terug in de crew te gaan.
Domme fouten die keer op keer gemaakt worden.quote:
Nou, daar kan je toch iets aandoen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Domme fouten die keer op keer gemaakt worden.
Moet ik eerst iets uittrekken voordat ik daar iets aandoe?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou, daar kan je toch iets aandoen?
Chloro, dit vindt ik echt niet kunnen, dat meen ik serieus. En ik ben niet de enigste die dat denkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik eerst iets uittrekken voordat ik daar iets aandoe?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon al pijn in m'n hoofd als ik eraan denk om terug in de crew te gaan.
*enigequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Chloro, dit vindt ik echt niet kunnen, dat meen ik serieus. En ik ben niet de enigste die dat denkt.
Er zijn gewoon mensen die denken dat dit gewoon klopt eh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Chloro, dit vindt ik echt niet kunnen, dat meen ik serieus. En ik ben niet de enigste die dat denkt.
It hurts.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die denken dat dit gewoon klopt eh.
Loonslaafjes hè.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Elke keer als ik hier ben, is het dood.
Moet er morgen ook vroeg uit. 8.45 uur gaat de wekker.quote:
14:00 uit bed, beetje Astro TV kijken met een pizza van eergisteren, 19:00 ff wat eten uit de lokale AH jatten, bikken, uurtje of 8 WoW en dan weer pitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet er morgen ook vroeg uit. 8.45 uur gaat de wekker.
Wat jij?
Bewaar een stukje pizza voor me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
14:00 uit bed, beetje Astro TV kijken met een pizza van eergisteren, 19:00 ff wat eten uit de lokale AH jatten, bikken, uurtje of 8 WoW en dan weer pitten.
Immer en dankjewel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bewaar een stukje pizza voor me.
Slaap lekker alvast en veel plezier met Astro TV.
Las het ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:56 schreef Rezania het volgende:
Haha, noem de VS arm en iedereen hapt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:56 schreef Rezania het volgende:
Haha, noem de VS arm en iedereen hapt.
Er zot er nu toch eentje te happen joh, prachtig gewoon.quote:
Wacht, ik doe mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zot er nu toch eentje te happen joh, prachtig gewoon.
Ik kreeg ook al een "schiet jezelf serieus" van hem omdat ik geen probleem heb met dikkere vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:39 schreef Rezania het volgende:
Die auqavita is een figuur zeg, damm. Heilig overtuigd dat hij als enige gelijk heeft. Kan zo naar BNW eigenlijk, die figuren staan ook niet open voor discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |