Fixedquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy Muis gelooft in witte wijn
Jammer, net te laatquote:
All in.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
BREKEND: Bart Jan Cune vindt een slimme thermostaat life changing. Morgen in élk bulletin op 3FM!!!!1!1!234
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Mex de iPhone is veel te duur, geef je geld gewoon aan mij
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Als hij hem op de grond heeft gemonteerd moet hij wel opletten dat hij niet op die thermostaat
Doe niet zo scherp man!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Als hij hem op de grond heeft gemonteerd moet hij wel opletten dat hij niet op die thermostaat
Man man manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, ik kan hem gratis krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij betaalt liever een euro of 30 a 40 per maand? Oké.
Van de vrachtwagen gevallen? Mooi man.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem gratis krijgen.
Toch bedankt voor je input
Godverdomme.quote:@wol maar dat gevoel, wanneer je de kachel opstookt terwijl je nog op het perron staat. #priceless
Kap nouquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BJ is één van de synoniemen van.
Wilbertgod is er ook eentje.
*heeft een ideetje en slingert Photoshop aanquote:
Ik hoop dat je oud wordquote:
Hou op, ik heb al een week "If I could turn back tihime" in m'n kopquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben ze met Cher?
Deze grap is vast al gemaakt
Elke dag al door Giel en Gerard een paar keer ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben ze met Cher?
Deze grap is vast al gemaakt
Godverdommequote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke dag al door Giel en Gerard en paar keer ja.
quote:
Trustequote:
TECHNIEK STAAT VOOR NIETS!!!11quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
TECHNIEK STAAT VOOR NIETS!!!11
[ afbeelding ]
Geen idee meer, het was een voor mij iig onbekend nummerquote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Welke van Boudewijn draaide Roos eigenlijk en waarom?
Land van Maas en Waal?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even vergeten hoe slecht ik dit nummer trek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even vergeten hoe slecht ik dit nummer trek.
Hoi en trustequote:
Hai Pinoquote:
Jij weetquote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hai Pino
Deze kwam vandaag ook nog voorbij op mijn mp3, heerlijk nummertje
Haar andere singles zijn ook niet opgepiktquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij weet
Lang al niet meer gehoord, maarja, Solange is geen core-artiest natuurlijk.
Heb ze nooit geluisterd, eens even downloadenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Haar andere singles zijn ook niet opgepiktPrima EP'tje.
Eigenlijk stonden op haar vorige album best een paar radiohitjes, maar die zijn hier ook nooit aangekomen. Wel heel frappant dat een nummer daarvan blijkbaar wel op een soort standaard cd voor winkels staat, want in winkels heb ik hem wél meermaals gehoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ze nooit geluisterd, eens even downloaden
Applegeiler en Alt-Jfan present.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klonk als iemand hier uit de buurt
Dat zijn idd prima nummertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk stonden op haar vorige album best een paar radiohitjes, maar die zijn hier ook nooit aangekomen. Wel heel frappant dat een nummer daarvan blijkbaar wel op een soort standaard cd voor winkels staat, want in winkels heb ik hem wél meermaals gehoord.
Dit nummer dus.
En deze hadden het hier ook prima kunnen doen, allebei van haar vorige album.
Maar hij was het niet, die stem zou ik kunnen onderscheiden van dat boerse dialect dat je net hoorde bij de aanvragerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Applegeiler en Alt-Jfan present.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Applegeiler en Alt-Jfan present.
xdquote:
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Pino!
Ik ga maar eens slapen, trusten schatjes.
Slaap lekker Pinoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Pino!
Ik ga maar eens slapen, trusten schatjes.
Truste Mexquote:
Whehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik mag ineens in het Oldbies Only forum komen
Derhalve een nieuwe ondertitel ingesteld.
Nu ben ik echt een ouwe zak
Net alsof je wat mist als je niet in OO mag komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik mag ineens in het Oldbies Only forum komen
Derhalve een nieuwe ondertitel ingesteld.
Nu ben ik echt een ouwe zak
Jazekerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof je wat mist als je niet in OO mag komen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker
Een kwaliteitstopic van Paul bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2064470
Waarom dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij pas in september mag
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan het uit het forumoverzicht slopen
Als ik binnenkort op 5 minuten fietsen van je woon, pas ik stiekem je forum instellingen aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan het uit het forumoverzicht slopen
Het laminaat leggen gaat de goede kant uit, nog een paar ruimtes.quote:
Sjemigdepemig zeg, wat strabant...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik binnenkort op 5 minuten fietsen van je woon, pas ik stiekem je forum instellingen aan
Top, het schiet mooi op dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het laminaat leggen gaat de goede kant uit, nog een paar ruimtes.
Een Kaptein Dolfijn fiets he.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, het schiet mooi op dus!![]()
Frappant trouwens; jij doet het in 5 minuten fietsen, ik moet 2 uur rijden.
als je je tomtom aanzet doe je het een stuk snellerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, het schiet mooi op dus!![]()
Frappant trouwens; jij doet het in 5 minuten fietsen, ik moet 2 uur rijden.
Voorspelbaarquote:
Staat hier loodrecht tegenover het huis in de garage. Trabantjesquote:
Ik heb voor Kaptein gewerkt, geen grapjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een Kaptein Dolfijn fiets he.
Daar kan geen krakkemikkige franse roestbak tegenop
jij vindt alles maar voorspelbaarquote:
Ben je eruit gefietst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb voor Kaptein gewerkt, geen grapje
Slaap lekker mede-oldbiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
Godver het is 1 uur?????????????
Ik moet slapen jongens
doeidoei
Dat is ook voorspelbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij vindt alles maar voorspelbaar
Lijkt me stug, Delft is nogal een end... Aan de andere kant; aan jouw topografische kennis valt niet te tornenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je je tomtom aanzet doe je het een stuk sneller
Jouw boerenoord op mijn fiets maar 5 minutenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me stug, Delft is nogal een end... Aan de andere kant; aan jouw topografische kennis valt niet te tornen
quote:
Eruit geschopt ja, faillissement. Anders had ik nog fietsen in elkaar getimmerd. Toptijd gehad daarquote:
quote:
Misschien heb jij mijn fiets wel gebouwd danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Eruit geschopt ja, faillissement. Anders had ik nog fietsen in elkaar getimmerd. Toptijd gehad daar
Daar geloof ik geen ruk van! Naar Pino kan ik binnen 5 minuten rijden maar da's lang geen Delftquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw boerenoord op mijn fiets maar 5 minuten
Toen werkte ik daar wel ja!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien heb jij mijn fiets wel gebouwd dan
Ik heb em al sinds 1999 ofzo !
Geen grap en doet t nog steeds.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Programma's zonder Ekdom worden ook geen succes natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Programma's zonder Ekdom worden ook geen succes natuurlijk.
Pino draait door jongensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Passenger![]()
.
WAT EEN CORE ARTIEST WAT EEN CORE ARTIEST!!!!234!!
Piño?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino draait door jongenssnel geef em wat valium!
Asgeir is verder natuurlijk gewoon prima muziekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het ophemelen van die IJslander. Ze draaien het dadelijk twee dagen en dan hoor je er niks meer over
.
Dat zegt ie ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asgeir is verder natuurlijk gewoon prima muziek
Klopt, maar de 3FM hype is vast over als ie uit de studio is vertrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asgeir is verder natuurlijk gewoon prima muziek
En Hij zag dat het goed was.twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 09:19:45Nu @AsgeirMusic @3FM check het album mensen, bij elke streamingdienst bij u in de buurt, zo mooi, zo goed.
reageer retweet
Ik vond je vorige UI toch leuker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg er een ochtendhumeur van.
Oh wacht
Die staan op 0 en -1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
En Wilbert dan? En Bart Jan?
Doe mij maar een streepjequote:
Wat een verschrikkelijk perfecte voorspelbare antwoorden allemaalquote:
Zo is Domien echt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:17 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk perfecte voorspelbare antwoorden allemaalWilbert zal wel trots zijn.
Ja ik weet het, echt jammer dat ze een soort prototype dj aan het opleiden zijn. Vooral ook die antwoorden omtrent die dj-school, mag ik een teiltje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zo is Domien echt.Komt eerder door die DJ-school van 3FM dat de nieuwe generatie een grote eenheidsworst wordt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, echt jammer dat ze een soort prototype dj aan het opleiden zijn. Vooral ook die antwoorden omtrent die dj-school, mag ik een teiltje?
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Daar lag ie idd.
topic waaruit ik em had opgesnord ging het ook over het emmergebruik icm Krezip![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, echt jammer dat ze een soort prototype dj aan het opleiden zijn. Vooral ook die antwoorden omtrent die dj-school, mag ik een teiltje?
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Even dit topicdeel bookmarken voor later
Als jij degene bent die de platen instart kan dat aan jou liggen jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:41 schreef dezomervoorbij het volgende:
Vaak Acda & de Munnik tussen 10 en 12. Of ligt dat aan mij?
Yo bro!quote:
Tuesday 14-01-2014 10:39 Acda & De Munnik De Kapitein (Deel 2)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:41 schreef dezomervoorbij het volgende:
Vaak Acda & de Munnik tussen 10 en 12. Of ligt dat aan mij?
Ik heb een plakkerige fax verstuurdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yo bro!
Hoe staat het ermee? Ik lanceer alleen maar loos gas vandaag
Zoveel piemels in je kontje gehad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een plakkerige fax verstuurd
Sinds de wintersport en escalatieavond 2.0 is m'n stoelgang nog niet hetzelfde
quote:Als u de muziek van Miss Montreal over het algemeen zou moeten beoordelen met een cijfer, welk cijfer geeft u dan?
Roaaarrrrquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef borisz het volgende:
Net een enquete ingevuld. Deze vraag kwam voorbij
[..]
Zou zomaar kunnenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is al beter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Compensatie.![]()
Wilbertbaas moet ook aan zijn trekken komen.
Als je toch bezig bent mag je bij mij ook wel even zuigen!quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent mag je bij mij ook wel even zuigen!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
Toen hij nog fatsoenlijke muziek maakte
Er staat een heel belangrijk woordje bij he!!!quote:
Misschien heeft Domien nog een avondje over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef alors het volgende:
Michiel doet dit jaar zeker geen nieuwjaarsreceptie? RIP traditie.
RIP stemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien heeft Domien nog een avondje over.
WAT EEN NIEUWJAARSRECEPTIE! WAT EEN NIEUWJAARSRECEPTIE!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien heeft Domien nog een avondje over.
Ja nou moe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 Bronson die gaat zeuren over het einde van de plaat.
Ik kan me er niet aan storenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja nou moe.
Daar ben je toch wel mee eens? Begint met gitaren en alles, en eindigt als een pussy.
Verkapte 'kijk mij een Mac hebben'-post.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Pandaplint het volgende:
Dit was even schrikken bij schermwissel
[ afbeelding ]
Krijg je er een stijfje van?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij een Mac hebben'-post.
Je bent toch een applefap?quote:
Hehe dat wilde ik ook typenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij een Mac hebben'-post.
Ik las automatisch "appelflap"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |