Fixedquote:Op maandag 13 januari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy Muis gelooft in witte wijn
Jammer, net te laatquote:
All in.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
BREKEND: Bart Jan Cune vindt een slimme thermostaat life changing. Morgen in élk bulletin op 3FM!!!!1!1!234
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Mex de iPhone is veel te duur, geef je geld gewoon aan mij
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Als hij hem op de grond heeft gemonteerd moet hij wel opletten dat hij niet op die thermostaat
Doe niet zo scherp man!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Als hij hem op de grond heeft gemonteerd moet hij wel opletten dat hij niet op die thermostaat
Man man manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, ik kan hem gratis krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij betaalt liever een euro of 30 a 40 per maand? Oké.
Van de vrachtwagen gevallen? Mooi man.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem gratis krijgen.
Toch bedankt voor je input
Godverdomme.quote:@wol maar dat gevoel, wanneer je de kachel opstookt terwijl je nog op het perron staat. #priceless
Kap nouquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BJ is één van de synoniemen van.
Wilbertgod is er ook eentje.
*heeft een ideetje en slingert Photoshop aanquote:
Ik hoop dat je oud wordquote:
Hou op, ik heb al een week "If I could turn back tihime" in m'n kopquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben ze met Cher?
Deze grap is vast al gemaakt
Elke dag al door Giel en Gerard een paar keer ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben ze met Cher?
Deze grap is vast al gemaakt
Godverdommequote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke dag al door Giel en Gerard en paar keer ja.
quote:
Trustequote:
TECHNIEK STAAT VOOR NIETS!!!11quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
TECHNIEK STAAT VOOR NIETS!!!11
[ afbeelding ]
Geen idee meer, het was een voor mij iig onbekend nummerquote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Welke van Boudewijn draaide Roos eigenlijk en waarom?
Land van Maas en Waal?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even vergeten hoe slecht ik dit nummer trek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even vergeten hoe slecht ik dit nummer trek.
Hoi en trustequote:
Hai Pinoquote:
Jij weetquote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hai Pino
Deze kwam vandaag ook nog voorbij op mijn mp3, heerlijk nummertje
Haar andere singles zijn ook niet opgepiktquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij weet
Lang al niet meer gehoord, maarja, Solange is geen core-artiest natuurlijk.
Heb ze nooit geluisterd, eens even downloadenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Haar andere singles zijn ook niet opgepiktPrima EP'tje.
Eigenlijk stonden op haar vorige album best een paar radiohitjes, maar die zijn hier ook nooit aangekomen. Wel heel frappant dat een nummer daarvan blijkbaar wel op een soort standaard cd voor winkels staat, want in winkels heb ik hem wél meermaals gehoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ze nooit geluisterd, eens even downloaden
Applegeiler en Alt-Jfan present.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klonk als iemand hier uit de buurt
Dat zijn idd prima nummertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk stonden op haar vorige album best een paar radiohitjes, maar die zijn hier ook nooit aangekomen. Wel heel frappant dat een nummer daarvan blijkbaar wel op een soort standaard cd voor winkels staat, want in winkels heb ik hem wél meermaals gehoord.
Dit nummer dus.
En deze hadden het hier ook prima kunnen doen, allebei van haar vorige album.
Maar hij was het niet, die stem zou ik kunnen onderscheiden van dat boerse dialect dat je net hoorde bij de aanvragerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Applegeiler en Alt-Jfan present.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Applegeiler en Alt-Jfan present.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |