Komt goedquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
YES PLEASE
Ik zou dat leuk vinden
laten we ze allemaal de tering wensenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Typisch het volgende:
gvd
allemaal user die ik niet of nauwelijks ken
gaweg
Gaan we even flink kwaliteit krikkenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
YES PLEASE
Ik zou dat leuk vinden
17quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan is het cute. Laten we lief doen tegen haar. We've all been there.
Dit klopt. Ik kan het ook moeilijk meer bijhouden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Dit topic explodeert zo fucking druk hier,
Er zijn wel een paar users daar die daar last van hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten over hangtieten
quote:
Te druk, ik moet echt mijn aandacht erbij houden. Maar het is een optie.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Faxie ook
Nieuwe vaste SC voor ons?
Nounou. Ben jij ook zo'n type?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
laten we ze allemaal de tering wensen
Gewoon mijn usernaam volgens als een licht in de mist zal ik je de nacht in leidenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt. Ik kan het ook moeilijk meer bijhouden.
Ik reageer post voor post, kan mij niet schelen.Heb de hele avond de tijd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
Tchock heb ik altijd ruzie mee in NWS.
Dit boeit echt niemand.
quote:
Ja, ik zei dus. Ik hoef daar niks van te weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar users daar die daar last van hebben
hoe kun je nou ruzie hebben met tchockquote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Dat krijg je.. Daarom pik ik ze eruit, dwing ik ze eens in de zoveel tijd om hierheen te komen. De rest van de leuke mensen woont al in de beste stad van Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit zo'n leuk groepje waarmee we meeten. Maar het topic was meh.
Meestal is het rustiger.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te druk, ik moet echt mijn aandacht erbij houden. Maar het is een optie.
Precies.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Het mutsje stond je beeldigquote:
Wat romantisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon mijn usernaam volgens als een licht in de mist zal ik je de nacht in leiden
xoxoxo
Dit kan ik ontkrachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo praten geschiedenis studenten. Dat is onze manier van "goedemorgen"
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toelichting nu kan ik rust slapen straks.
quote:
Nee echt niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kun je nou ruzie hebben met tchock
zacht gekookt eitje die gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |