Wat romantisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon mijn usernaam volgens als een licht in de mist zal ik je de nacht in leiden
xoxoxo
Dit kan ik ontkrachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo praten geschiedenis studenten. Dat is onze manier van "goedemorgen"
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toelichting nu kan ik rust slapen straks.
quote:
Nee echt niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kun je nou ruzie hebben met tchock
zacht gekookt eitje die gozer
Tuurlijk niet, jij maakt leuke grappen over schoenen in kastjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik mezelf als aanhangsel van Myra keihard moet bewijzen.
Nou, veel plezier ermee en vergeet niet wat het Latijnse zinnetje voor 'de jongste wet gaat voor de oudere wet' is.quote:
Dat was toch allang duidelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat romantisch.Wat wil je hiermee zeggen?
Ik heb hetzelfde planquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, ik wilde vroeg gaan slapen. Jullie maken het me moeilijk.
Ja met mij beetje goed. Ik moet muziek luisteren maar weet even niet welke ohhhquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het wel goed hoor. En met jou?
Waarheid in je ondertitelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus. Ik hoef daar niks van te weten.
VA, aangenaam. Beetje gek, maar ook wel liev
Maar in Groningen zijn ze ook een tikkeltje extravagant. Neem een voorbeeld aan Etsu.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis studenten in Groningen dan
Ja er worden continu onwaarheden verteld en om m'n imago niet aan te laten tasten moet ik steeds reageren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax ga leren dan Ezellverdomme. Over 3 uur val je weer inslaap namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |