Misschien kunnen wij onze inbox ook delen zodat we samen kunnen lachen om die hilarische berichten die Tjacka altijd stuurt als mensen niet gehoorzaam zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil Elan het nog niet geloven.
Hm, wel extra spannendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja mag. Maar ik kan ook wel keertje naar jou toe komen hoor
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersportquote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was al een dm in elkaar aan het zetten om je nummer te vragen
die kan nu weer de kast in
wie zegt dat je ooit grappig was?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme, drie man die eenzelfde grap na mij maken. Ik heb m'n humor verloren.
Dit is weer even wennen, na die ingezakte zooi in SEX.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme, drie man die eenzelfde grap na mij maken. Ik heb m'n humor verloren.
Mijn tienerdagen zijn pas 3 dagen voorbij.quote:
Dat was zo niet leuk meer..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is weer even wennen, na die ingezakte zooi in SEX.
Twi niet grappig vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
wie zegt dat je ooit grappig was?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersport
Lang geleden dat ik een topic zo hard zag gaan.quote:
Ja tochquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wel extra spannend![]()
[..]
Konden we samen in één bedje slapen op bijvoorbeeld wintersport
Ik ben Fax en ik kom je hosselenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo, wie ben jij en wat kom je hier doen?
YES PLEASEquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Faxie ook
Nieuwe vaste SC voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |