Ik hou van Stijn. Daarom kwam ik naar VBL.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg het hem maar hoor Jhali.
Eerder vandaag liep hij ook al ENORM te stoken in VBL tussen allerlei users.
Zal binnenkort wel een ban krijgen die Etsu met zijn gekut.
Wat een nacht was dat.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De UDOWU meet? Die verhalen
Had ik bij moeten zijn
Niet doen Tjacka. Ik krijg dit liever niet in mijn PM aangezien het een zuivering van haar eigen naam betreft.quote:
Hmm dat er zulke karakterloze users meeposten hier...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
MAAR HET IS IEMAND IN DE SC EN DIE WIL IK GRAAG TE VRIEND HOUDEN
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende: [..] Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne: Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''
DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
quote:
Hallo, doe eens even normaal over dat meisjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen Tjacka. Ik krijg dit liever niet in mijn PM aangezien het een zuivering van haar eigen naam betreft.
[..]
Hmm dat er zulke karakterloze users meeposten hier...
Wat een drama. Alsof ik terug op de middelbare school zit.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
Maar we moeten keertje in het weekend wat doen doen ofzoquote:
Hij heeft een DM-ban.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]En maar alles openbaar blijven gooien. en maar provoceren.
Dm hem gewoon ofzo
Stijn moet nog uit de kast komen maar dat is lastig op vijftienjarige leeftijd. Begrijp zijn frustratie naar jou dan ook helemaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hou van Stijn. Daarom kwam ik naar VBL.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb mijn ze
[..]
Hij heeft een DM-ban.
En trouwens, hij heeft ook halve waarheden over mij in de SC lopen rondgooien waardoor iedereen me nu een kuthoer noemt, dus ik wilde dat wel even rechtzetten
die van Lr?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik jouw PM van laatst doorsturen xD
Jhali is ook 13 ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een drama. Alsof ik terug op de middelbare school zit.
Ja!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef arachide. het volgende:
Soms mis ik die tijden van onz radio wel
Ik heb zelfs de filmpjes mogen aanschouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Kuthoer!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb mijn ze
[..]
Hij heeft een DM-ban.
En trouwens, hij heeft ook halve waarheden over mij in de SC lopen rondgooien waardoor iedereen me nu een kuthoer noemt, dus ik wilde dat wel even rechtzetten
KUTHOER!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb mijn ze
[..]
Hij heeft een DM-ban.
Dit wordt een hoofdstuk op zich in je morgen te verschijnen dagboek. Anne Frank heeft eidenlijk een legitieme troonopvolger binnen het genrequote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo, doe eens even normaal over dat meisjeik weet niet of ik haar naam hier mag posten van haar zelf, want anders weet iedereen dat haar kut flubberig voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa, na 3 februari hoor want deadline. Maar ik loop toch stage in Nieuwegein dus kan ook wel keertje na mn stageo id?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar we moeten keertje in het weekend wat doen doen ofzo
#TienerTroublesquote:
Ik niet, je haatte mij toen volgens mijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef arachide. het volgende:
Soms mis ik die tijden van onz radio wel
Dankjewel voor je begrip. Ik blijf rustig op hem wachten. Maar hij moet wel opschieten, want het is bijna weer raak tussen mij en Paxcon en ik wil hem binnenkort ten huwelijk vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn moet nog uit de kast komen maar dat is lastig op vijftienjarige leeftijd. Begrijp zijn frustratie naar jou dan ook helemaal.
Nee dankjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie wil er een erotisch verhaal horen over Jack van Gelder?
Als iedereen mij een 'kuthoer' zou noemen op den foks dan zou ik uitloggen en opnieuw een kloontje aanmaken, daar heb jij wel ervaring mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb mijn ze
[..]
Hij heeft een DM-ban.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de filmpjes mogen aanschouwen.
Was ik maar eerder populair op FOK!waren er filmpjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt een hoofdstuk op zich in je morgen te verschijn dagboek. Anne Frank heeft eigenlijk een legitieme troonopvolger binnen het genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is ook werkelijk niemand die op die trolls van jou hapt hequote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel voor je begrip. Ik blijf rustig op hem wachten. Maar hij moet wel opschieten, want het is bijna weer raak tussen mij en Paxcon en ik wil hem binnenkort ten huwelijk vragen.
Ik denk dat ze dat doen vanwege eerdere gevallen, geloof me.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb mijn ze
[..]
Hij heeft een DM-ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |