HA GAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:quote:
Sowieso niks mee beginnen, zelfs geen vrienschap in jou geval. Vrouwen zonder een onderbouwde mening over iets essentieels als de adamsappel des leven en het ontbreken ervan zijn het niet waardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
Johannes & Littlerabbit: ik heb de vrouw jullie vraag voorgelegd, en haar antwoord was: "volledig!". Gezien het uitroepteken neem ik aan dat het de waarheid is. Dus ik denk dat we het hiermee moeten doen. Ik wil de vrouw in kwestie met rust laten verder, want ze heeft al zwaar genoeg dat ze een vrouw is en haar kut flubberig voelt.
Vraag of ze ook flubbertieten heeftquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
Johannes & Littlerabbit: ik heb de vrouw jullie vraag voorgelegd, en haar antwoord was: "volledig!". Gezien het uitroepteken neem ik aan dat het de waarheid is. Dus ik denk dat we het hiermee moeten doen. Ik wil de vrouw in kwestie met rust laten verder, want ze heeft al zwaar genoeg dat ze een vrouw is en haar kut flubberig voelt.
Ik liep daar laatst overdag eens door het "bos". In het donker leek het heel wat, maar eigenlijk zijn het maar 5 rijen bomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Hoe zou het met die negerin uit het park gaan? Zou ze er nog zitten?
De UDOWU meet? Die verhalenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
Heb er wel eentje gevonden waar ik praat over warme penissen maar die is ongeschikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem weleens gehoord
hahahaahahahah ohja hahaha. God, dat verhaal heb ik lang niet gehoordquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
je pm-functie staat uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
MAAR HET IS IEMAND IN DE SC EN DIE WIL IK GRAAG TE VRIEND HOUDENquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso niks mee beginnen, zelfs geen vrienschap in jou geval. Vrouwen zonder een onderbouwde mening over iets essentieels als de adamsappel des leven en het ontbreken ervan zijn het niet waard
Ik rij er al een jaar lang wekelijks langs en heb haar nog niet gespot.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Dan had ik ook twi zijn penis willen betastenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De UDOWU meet? Die verhalen
Had ik bij moeten zijn
Ik ook, ik ga nooit meer naar meets waar hij ook is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk wel. Ben nu ook ziekjes
Dit durf ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag of ze ook flubbertieten heeft
Zeg het hem maar hoor Jhali.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat verhaal is goudquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahahahah ohja hahaha. God, dat verhaal heb ik lang niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |