watquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Excuses ik ben van slag nu ik gehoord heb dat Paxcon meerdere keren het bed heeft gedeeld en met mij slechts eenmalig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Ik had van Paxcon gehoord dat jij een goeie jongen bent, maar na dit…
Als je 'm nou door de midden scheurt kan je er twee keer zoveel voor krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Ik vind Pink stoer. En ze zal ergens toch wel iets goed doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja.
En ik ben onzeker over mezelf, maar eruit willen zien als een vent, hell no. Nooit.
Zo is Paxcon…quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses ik ben van slag nu ik gehoord heb dat Paxcon meerdere keren het bed heeft gedeeld en met mij slechts eenmalig.
Er is maar 1 iemand die stookt en dat is Etsu, tussen mij en die jongen.quote:
Dit topic scheen al leuk te zijn, daarom zijn wij hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
twi, myr, strijdmakker en ara.
dit topic wordt nog leuk
Haar kennis testen. Weten of ze de vraag wel in zijn volledigheid heeft begrepen. Sommige vrouwen durven uit onzekerheid hun onwetendheid niet prijs te geven wat resulteert in een kort en matig antwoordquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Johannes, ik heb nagevraagd. Jouw vraag luidde: "hoe leef je zonder adamsappel?"
Ik heb dit gevraagd en de vrouw in kwestie zei: "niet".
Wil je dat ik nu doorvraag of moet ik het hierbij laten?
Het wordt nu een schilderijtje van mijn kat denk ik. Of iets anders, en dan verkoop ik het alsnog.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Als je 'm nou door de midden scheurt kan je er twee keer zoveel voor krijgen.
Doorvragenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Johannes, ik heb nagevraagd. Jouw vraag luidde: "hoe leef je zonder adamsappel?"
Ik heb dit gevraagd en de vrouw in kwestie zei: "niet".
Wil je dat ik nu doorvraag of moet ik het hierbij laten?
Ik weet dat ik een hele stevige hand geef, maar zo'n impact had ik toch niet verwacht, VoornaamAchternaam.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit topic wordt nog leuk
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit topic wordt nog leuk
Dus jullie hebben niet geneukt?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die stookt en dat is Etsu, tussen mij en die jongen.
Maar hij heeft het voor elkaar, hoop dat ie nu blij is.
Ga. Weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moment.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar kennis testen. Weten of ze de vraag wel in zijn volledigheid heeft begrepen. Sommige vrouwen durven uit onzekerheid hun onwetendheid niet prijs te geven wat resulteert in een kort en matig antwoord
linkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn eigen versie op vocaroo klinkt als volgt:
oh oh br br pow pow pow
Regel 1 Etsu heeft altijd gelijk behalve als Paxcon zegt van niet. Dus beter doe je gewoon even aardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Net zo groot als je piemel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Een post en opeens komen er mensen bij. Mijn FOK! rep is groter dan ik dacht.
Niet dat iets is om trots op te zijn, maar goed.
Ik ken je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Rot nou op met die zooi hier zegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Ja dat kwam door mijquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit topic scheen al leuk te zijn, daarom zijn wij hier.
Het was liefde op eerste handdrukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een hele stevige hand geef, maar zo'n impact had ik toch niet verwacht, VoornaamAchternaam.
Jij hoort hier inmiddels bij de inboedel net als ikquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Regel 1 Etsu heeft altijd gelijk behalve als Paxcon zegt van niet. Dus beter doe je gewoon even aardig.
Dit boeit echt niemand maar toch bedankt voor het melden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat kwam door mij
[..]
Het was liefde op eerste handdruk
[..]
Jij hoort hier inmiddels bij de inboedel net als ik
Ik jou ook niet. Maar nu dus wel. Dus dat.quote:
Wat weet jij over zijn piemel?quote:
He Stuwiequote:
Hé wat leuk, RL troubles door een mede-FOK!ker. Leg eens uit, hier smul ik namelijk meestal wel van.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mooi die haat tegen Pink en Avril. Je zal maar half zo succesvol worden in je levenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo is ze best ok:
[ afbeelding ]
Als zij stopt met zingen, zou ik zoooooooooooooooo blij zijn
met jou?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Net op tijd, kom maar knuffelen fokkie.
Stijnquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok vervang Paxcon door Stijn dan jij ook weer blij.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik jou ook niet. Maar nu dus wel. Dus dat.
Lekker makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik jou ook niet. Maar nu dus wel. Dus dat.
Toen bij Royco ook al he? De hufter.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig
En iedereen mag twi.
Twi is tof. Behalve als hij weer mensen ziek maakt.
Ja, het gaat me best goed afquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He StuwieHet fok-loos leven bevalt je steeds beter he?
Mensen die niet meermaals tussen heloef zijn benen hebben gegraaidquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat weet jij over zijn piemel?
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand maar toch bedankt voor het melden.
Ga je al naar Ajax zonder toestemming vanuit huis?
Ik neem de eerstvolgende treinquote:
Volgens mij heb ik hem weleens gehoordquote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kan hem niet meer vinden helaas.
Maar het was legendarisch
Alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat weet jij over zijn piemel?
Ik zou graag nu een opmerking van hem citeren, maar weet niet of hij dat zo leuk vondquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet meermaals tussen heloef zijn benen hebben gegraaid
Legendarisch dusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem weleens gehoord
Zondag gaan die lampies er aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi
Gelukkig is de winterstop bijna voorbij
Jij hebt een brede interesse voor piemels ontwikkeltquote:
wiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Hoe zou het met die negerin uit het park gaan? Zou ze er nog zitten?
die van heloef welquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt een brede interesse voor piemels ontwikkelt
Ik moest lachen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Jammerlijk wel. Ben nu ook ziekjesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen bij Royco ook al he? De hufter.
Lutsersquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet meermaals tussen heloef zijn benen hebben gegraaid
grutjesquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een ervaring weetje. Niet te verwoorden.
HA GAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:quote:
Sowieso niks mee beginnen, zelfs geen vrienschap in jou geval. Vrouwen zonder een onderbouwde mening over iets essentieels als de adamsappel des leven en het ontbreken ervan zijn het niet waardquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
Johannes & Littlerabbit: ik heb de vrouw jullie vraag voorgelegd, en haar antwoord was: "volledig!". Gezien het uitroepteken neem ik aan dat het de waarheid is. Dus ik denk dat we het hiermee moeten doen. Ik wil de vrouw in kwestie met rust laten verder, want ze heeft al zwaar genoeg dat ze een vrouw is en haar kut flubberig voelt.
Vraag of ze ook flubbertieten heeftquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
Johannes & Littlerabbit: ik heb de vrouw jullie vraag voorgelegd, en haar antwoord was: "volledig!". Gezien het uitroepteken neem ik aan dat het de waarheid is. Dus ik denk dat we het hiermee moeten doen. Ik wil de vrouw in kwestie met rust laten verder, want ze heeft al zwaar genoeg dat ze een vrouw is en haar kut flubberig voelt.
Ik liep daar laatst overdag eens door het "bos". In het donker leek het heel wat, maar eigenlijk zijn het maar 5 rijen bomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
De UDOWU meet? Die verhalenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij hebt jouw kant verteld dus ik vertel gewoon de mijne:
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
Heb er wel eentje gevonden waar ik praat over warme penissen maar die is ongeschikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem weleens gehoord
hahahaahahahah ohja hahaha. God, dat verhaal heb ik lang niet gehoordquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij begon vanaf het begin al met elke keer vragen stellen over hem aan mij. Als ik iets dan niet wist vroeg ik het hem en dan gaf ik dat antwoord weer aan jou. Gewoon over hele normale dingen, of de meet nog door gaat bijvoorbeeld, niks aan het handje. Maar wat JIJ dan doet is naar hem toegaan en zeggen ''hee hoezo zeg je tegen Jhali dat je niet weet of de meet doorgaat?''DAT noem ik stoken. En je hebt zelf veeeeeeel meer gesprekken tussen jouzelf en hem naar mij gestuurd en me nota bene verteld over die jeweetwel gesprekken, en dan ben ik degene die dingen doorlult en stookt?
je pm-functie staat uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
MAAR HET IS IEMAND IN DE SC EN DIE WIL IK GRAAG TE VRIEND HOUDENquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso niks mee beginnen, zelfs geen vrienschap in jou geval. Vrouwen zonder een onderbouwde mening over iets essentieels als de adamsappel des leven en het ontbreken ervan zijn het niet waard
Ik rij er al een jaar lang wekelijks langs en heb haar nog niet gespot.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef arachide. het volgende:
Dan had ik ook twi zijn penis willen betastenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De UDOWU meet? Die verhalen
Had ik bij moeten zijn
Ik ook, ik ga nooit meer naar meets waar hij ook is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk wel. Ben nu ook ziekjes
Dit durf ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag of ze ook flubbertieten heeft
Zeg het hem maar hoor Jhali.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat verhaal is goudquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahahahah ohja hahaha. God, dat verhaal heb ik lang niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |