watquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Excuses ik ben van slag nu ik gehoord heb dat Paxcon meerdere keren het bed heeft gedeeld en met mij slechts eenmalig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Ik had van Paxcon gehoord dat jij een goeie jongen bent, maar na dit…
Als je 'm nou door de midden scheurt kan je er twee keer zoveel voor krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Ik vind Pink stoer. En ze zal ergens toch wel iets goed doenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja.
En ik ben onzeker over mezelf, maar eruit willen zien als een vent, hell no. Nooit.
Zo is Paxcon…quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses ik ben van slag nu ik gehoord heb dat Paxcon meerdere keren het bed heeft gedeeld en met mij slechts eenmalig.
Er is maar 1 iemand die stookt en dat is Etsu, tussen mij en die jongen.quote:
Dit topic scheen al leuk te zijn, daarom zijn wij hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
twi, myr, strijdmakker en ara.
dit topic wordt nog leuk
Haar kennis testen. Weten of ze de vraag wel in zijn volledigheid heeft begrepen. Sommige vrouwen durven uit onzekerheid hun onwetendheid niet prijs te geven wat resulteert in een kort en matig antwoordquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Johannes, ik heb nagevraagd. Jouw vraag luidde: "hoe leef je zonder adamsappel?"
Ik heb dit gevraagd en de vrouw in kwestie zei: "niet".
Wil je dat ik nu doorvraag of moet ik het hierbij laten?
Het wordt nu een schilderijtje van mijn kat denk ik. Of iets anders, en dan verkoop ik het alsnog.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Als je 'm nou door de midden scheurt kan je er twee keer zoveel voor krijgen.
Doorvragenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
Johannes, ik heb nagevraagd. Jouw vraag luidde: "hoe leef je zonder adamsappel?"
Ik heb dit gevraagd en de vrouw in kwestie zei: "niet".
Wil je dat ik nu doorvraag of moet ik het hierbij laten?
Ik weet dat ik een hele stevige hand geef, maar zo'n impact had ik toch niet verwacht, VoornaamAchternaam.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit topic wordt nog leuk
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit topic wordt nog leuk
Dus jullie hebben niet geneukt?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die stookt en dat is Etsu, tussen mij en die jongen.
Maar hij heeft het voor elkaar, hoop dat ie nu blij is.
Ga. Weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moment.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar kennis testen. Weten of ze de vraag wel in zijn volledigheid heeft begrepen. Sommige vrouwen durven uit onzekerheid hun onwetendheid niet prijs te geven wat resulteert in een kort en matig antwoord
linkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn eigen versie op vocaroo klinkt als volgt:
oh oh br br pow pow pow
Regel 1 Etsu heeft altijd gelijk behalve als Paxcon zegt van niet. Dus beter doe je gewoon even aardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Net zo groot als je piemel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Een post en opeens komen er mensen bij. Mijn FOK! rep is groter dan ik dacht.
Niet dat iets is om trots op te zijn, maar goed.
Ik ken je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Rot nou op met die zooi hier zegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Ja dat kwam door mijquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit topic scheen al leuk te zijn, daarom zijn wij hier.
Het was liefde op eerste handdrukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een hele stevige hand geef, maar zo'n impact had ik toch niet verwacht, VoornaamAchternaam.
Jij hoort hier inmiddels bij de inboedel net als ikquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Regel 1 Etsu heeft altijd gelijk behalve als Paxcon zegt van niet. Dus beter doe je gewoon even aardig.
Dit boeit echt niemand maar toch bedankt voor het melden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef heloef het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat kwam door mij
[..]
Het was liefde op eerste handdruk
[..]
Jij hoort hier inmiddels bij de inboedel net als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |