Ja, dat is kut daar idd. Knut, ik ga eind volgend jaar ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nu gaat t ap niet meer over drank.
Internet is hier pre Windows 95 snelheid
Oh oh oh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wou ik ook plaatsen, maar toen bedacht ik me dat ik die fase al voorbij was.
Waarheen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut daar idd. Knut, ik ga eind volgend jaar ook.
Ik feliciteer het je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker man.Jammer dat niemand me feliciteert.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
piet heeft een restaurant bezochtquote:Villa Copera, Tolkamer
Voor alle duidelijkheid, het eten is zeer smakelijk, correct en goed toebereid. De bediening vriendelijk en correct. Maar ben ik een happy camper? Nee.
Men heeft het concept van een zeven gangen menu, met dagverse ingredienten en geen kaart. Op zich een prima idee
We vroegen om mineraalwater bij het eten, kregen leidingwater met een beetje koolzuur in flessen die naar vaatwasmachine smaakte
Bij het reserveren er op gewezen dat mijn gezelschap geen uiensoorten (ui, lente-ui, prei) mag en geen paddenstoelen. Bij het aan tafel gaan vroeg de bediening nogmaals naar dieeteisen, en er nogmaals op gewezen. Toch kwam de fazant met stamppot en kroketjes toch met ui en paddenstoelen. Je zal maar allergisch zijn.
Na deze gang de bediening er ook op gewezen dat het verrukkelijk smaakt, maar dat de porties toch wel héél erg klein zijn. En dan bedoel ik, Amuse formaat. Leuk als een groet uit de keuken, maar niet als gang. De verder geheel correcte en zeer beleefde bediening wilde zich excuseren dat dit in dit soort zaken zo is. Maar, sorry, heb bij veel restaurants gegeten, op alle niveaus, maar zo weinig heb ik nog nooit gehad. Bij ons hoofdgerecht kregen we een kleine portie friet extra en een salade. Beide zeer smakelijk, met een te zoete mayonaise
Na ons hoofdgerecht kwam een tweede schaaltje frietes, maar nu zonder mayonaise
De kazen daarna, en het dessert waren wederom, net als alle andere gerechten zeer lekker.
Ik heb er een heel dubbel gevoel bij. Men kan koken, men kan bedienen, beide echt gewoon vakmanschap. Maar, na het dessert had ik nog steeds trek. Thuis nog maar wat open getrokken.
Ik vind het echt niet kunnen dat ik voor twee personen een slordige 250 euro betaal en dat je nog trek hebt na zeven gangen. De bediening was het pijnlijk en deed er alles aan me blij te maken, maar de keuken werkte helaas niet mee. Ik kan dan ook geen onvoldoende geven, maar een dikke voldoende wordt het ook niet.
Cijfer 6,5
gefeliciteerd, drink er 1 op mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die was erbij toen het restaurant werd opgerichtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem alleen de recensies van tong serieus.
Jammer dat ik twee keer een hint moest geven. Nu kan ik er toch minder van genieten. Toch bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik feliciteer het je.
[ afbeelding ]
sorry was even met mijn bureau stoel op en neer aan het gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat ik twee keer een hint moest geven. Nu kan ik er toch minder van genieten. Toch bedankt
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
gefeliciteerd, drink er 1 op mij
ik moet eens naar bed. morgen heb ik een IQ test, volgens mij moet je daar fit voor zijn
Al heb ik vanavond geen drank op, dat scheelt al
Ik had het natuurlijk over dit legendarische CUIL topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
die was erbij toen het restaurant werd opgericht
Je bedoelt zo hortend en stotend naar beneden als je dat lepeltje met regelmaat indrukt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sorry was even met mijn bureau stoel op en neer aan het gaan.
Dat is altijd mijn favoriete moment van de avond.
bij het begin gaf ik hem wel vaak gelijk bij het lezen van zijn posts, maar als je zo vaak in conflict komt met anderen als hij, dan ligt het misschien toch ook wel jezelfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is zo bizar zuur, echt nog nooit meegemaakt.Lachwekkend.
neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
bij het begin gaf ik hem wel vaak gelijk bij het lezen van zijn posts, maar als je zo vaak in conflict komt met anderen als hij, dan ligt het misschien toch ook wel jezelf
Ja hoor en dan de handjes in de luchtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt zo hortend en stotend naar beneden als je dat lepeltje met regelmaat indrukt?Iedereen herkent dat.
Die op de publieke omroep. For what it's worth. Een jaar of 6 geleden toen ik nog 6 jaar minder gezopen had.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
en welke? bij de officiële heb je ook nog grote verschillen geloof ik.
oh ja okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die op de publieke omroep. For what it's worth. Een jaar of 6 geleden toen ik nog 6 jaar minder gezopen had.
Volgens mij had ik 141 ofzo, maar sloeg nergens op joh die test. Overigens had ik de CITO-toets met de hoogste score ook. Ik ben gewoon een debiel in het scholaire systeem, maar m'n algemene kennis is wel gewoon groot. Nogmaals, je koopt er niks voor'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
wist niet eens dat die tot 145 ging trouwens, dan moet je echt gewoon alles goed hebben. keren dat ik dat keek had ik te weinig tijd voor de vragen
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.quote:
Ik heb serieuze dromen nu, voor het eerst. M'n bedrijfje, dat gaat exploderen als ik me inzet. En dan ga ik met m'n eerste 1500 winst naar Azie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
al iets meer gepland? Of tot nu toe alleen nog idee
ZO Azië.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ZO Azië.
Ik noet even harder trappen om de generator op snelheid te houden
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?
Fattoe. Moet je je eigen ijs crushen? Ben je gek abi?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.
Wel even prettig hoor
Wat is buoyancy?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even kakken voor betere buoyancy en dan 1e duik.
Gegroet vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |