maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi ook nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
vind het wel lekker in een kinderfilm dat het niet compleet zwart wit is,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sterke analyse wel en dan benoem je het moraal van het verhaal geeneens.
Gaat het daar ook niet over bij How I Met Your Mother?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
ik heb the bro code nog hier in de kast liggen, in die tijd was himym nog coolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het daar ook niet over bij How I Met Your Mother?
Excuses dat ik die kut serie kijk.
GGMM vindt die humor wel erg grappig.
Volg het nu alleen omdat ik nu wel zo lang heb volgehouden dat ik ook wel wil zien hoe het afloopt. Niet omdat het nog grappig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb the bro code nog hier in de kast liggen, in die tijd was himym nog cool
Zweedse dub is het leuker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk HIMYM enkel als ik in Zweden ben.
Einde bericht
ben in 2009 gestopt, toen het op de Nederlandse tv begon te komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volg het nu alleen omdat ik nu wel zo lang heb volgehouden dat ik ook wel wil zien hoe het afloopt. Niet omdat het nog grappig is.
Is er niet. Zelfs weleens een kinderserie in het Nederlands gezien daar. Maar daar worden de hele dag 'leuke' series uitgezonden dus dan blijf ik weleens hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zweedse dub is het leuker?
Heb het grotendeels bekeken toen ik in Paris was, maar vanaf een gegeven moment gewoon als achtergrond geluid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ben in 2009 gestopt, toen het op de Nederlandse tv begon te komen
je bent een hipster of niet
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet. Zelfs weleens een kinderserie in het Nederlands gezien daar. Maar daar worden de hele dag 'leuke' series uitgezonden dus dan blijf ik weleens hangen.
Buiten een stad bij minimaal -8 is tv kijken soms wel verdienstelijk 's avondsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.
Alleen maandag en soms vrijdag had ik de struggle een VI stream te vinden. Gelukkig waren de goden mij op de Doomtrooper avond gunstig gezind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten een stad bij minimaal -8 is tv kijken soms wel verdienstelijk 's avonds
In Frankrijk tot 2 maal toe een Nederlandse jeugdfilm gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.
Gezien de hoeveelheid donkere mensen zou Raymann daar een onverdeeld succes zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
In Frankrijk tot 2 maal toe een Nederlandse jeugdfilm gezien.
In echt die paar uur dat ik tv aan had staan
Ik ben best van een racistisch grapje maar alle donkere mensen over één kam scheren omtrent Raymann gaat wel heel ver. Er zijn ook infantiele blanken medemensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid donkere mensen zou Raymann daar een onverdeeld succes zijn.
Ik heb dus mazzel gehad.
Ik was daar net David Livingstone.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best van een racistisch grapje maar alle donkere mensen over één kam scheren omtrent Raymann gaat wel heel ver. Er zijn ook infantiele blanken medemensen
XD
Zat je ook daadwerkelijk in een mindere buurt of viel dat nog wel mee? Ik zou echt al na een dag verhongeren met zijn dramatische gevoel voor de Franse taalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was daar net David Livingstone.
Nog net binnen de banlieue, bij het eindstation van de metro. Maar het was niet echt een goede buurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat je ook daadwerkelijk in een mindere buurt of viel dat nog wel mee? Ik zou echt al na een dag verhongeren met zijn dramatische gevoel voor de Franse taal
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog net binnen de banlieue, bij het eindstation van de metro. Maar het was niet echt een goede buurt.
Gelukkig kon ik mij doen gelden als een echte Hollandse vechtersbaas.
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?quote:
Nee want Parijs ligt niet in het oostblok malle jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"
[..]
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"
[..]
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?
Ik was al jaloers op je sierlijke persoonlijkheid, en nu ook nog eens op je levensomstandigheden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.
En ik heb m'n duikdiploma gehaald
Heb hem vandaag al gepresenteerd in GC als de Johan Cruijff van het Korfbal maar hoongelach was mijn deel.quote:
Flink eind van de kust nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.
En ik heb m'n duikdiploma gehaald
Dan ga ik nu langzaam richting bed maar eerst eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was al jaloers op je sierlijke persoonlijkheid, en nu ook nog eens op je levensomstandigheden.
Ik ontbijt met je mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
HAHHAAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey ouwe zetpil van me.
Grapje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |