Wat is je droomman dan?quote:
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel aan z'n gedrag te merken toch?
Welke site?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik heb naar de bodem van die site weten te scrollen. Ik denk echt dat die dates tussen ons wel lukken
Paxcon.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is je droomman dan?
En nu niet gelijk zeggen johannes_vermeer want dat tolereert GGMM niet en krijg je weer een reprimande.
Ik vind die website persoonlijk iets wat ik tot op de tweede date zou bewaren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik heb naar de bodem van die site weten te scrollen. Ik denk echt dat die dates tussen ons wel lukken
watquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.
[..]
Welke site?
Die van mij is trouwens Paxconquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is je droomman dan?
En nu niet gelijk zeggen johannes_vermeer want dat tolereert GGMM niet en krijg je weer een reprimande.
Tjacka heeft niets te klagen, ik geef hem 's nachts aandacht. 's Morgens is Paxcon aan de beurt.quote:
quote:
Ik ben wel geliefd merk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij is trouwens Paxcon
Dat verklaart nu ook zijn stemmetje jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel aan z'n gedrag te merken toch?
ik zeg niets.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben van niemand, vrije geest ditdat
Een soort homo sitequote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.
[..]
Welke site?
rawrrrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Even de buikspieren laten zien hoor
[ afbeelding ]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij is trouwens Paxcon
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat verklaart nu ook zijn stemmetje ja![]()
Geintje Etsu
Oh xD Even doorsturen naar Paxcon.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een soort homo site
Littlerabbit stuurde die aan mij xD
Ik hoop via Paxcon dichter bij die kameel in zijn garage te kunnen komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.
Blijkbaar niet, je vertelt er vaak overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ik met mijn piemel doe is privé
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop via Paxcon dichter bij die kameel in zijn garage te kunnen komen.
Paxcon + vrouwtjes = 10 x 1000000^99quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.
Ik heb hem op WhatsApp, FB-chat, mail en anders doe ik het wel persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet DM'en mallerd![]()
okequote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
ik heb met spatie gebeld over dat etsu zijn penis wel af wil bijten![]()
Die wil is gebrekkig tot stand gekomen dus geen wilsovereenstemming ex art. 3:33 en een beroep op gerechtvaardigd vertrouwen ex art. 3:35 gaat niet op dus geen overeenkomst (6:217).quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Paar weken geleden had je het me nog beloofd.
wattequote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik vragen wat CR7 is?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CR7 als hij Paxcon ziet liggen in bed
[ afbeelding ]
cristiano ronaldo #7quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat CR7 is?Ik ben niet zo'n VBL'er.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die wil is gebrekkig tot stand gekomen dus geen wilsovereenstemming ex art. 3:33 en een beroep op gerechtvaardigd vertrouwen ex art. 3:35 gaat niet op dus geen overeenkomst.
Ik snapte dat niet en verstond er weinig vanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snapte dat niet en verstond er weinig van
Hoe kan jij 'Etsu' niet snappen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snapte dat niet en verstond er weinig van
Dit vind ik niet zo'n leuke opmerking.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..])))))
Ik hoop dat jij je tentamen faalt morgen.
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal eerder zo gegaan zijn:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=CR7quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat CR7 is?Ik ben niet zo'n VBL'er.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft wel goede en mannelijke stem.
Je hebt mij nooit gesteund in de tijden van de tentamens waarop ik een 6 heb gehaald, dus het wordt eens tijd dat jij gaat falen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n leuke opmerking.
Ronaldoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .
[ afbeelding ]
Mmmmm het is net een lollyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .
[ afbeelding ]
06-12345678quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
Etsu dat filmpje is dat jou echt stem? Zo ja kunnen wij even bellen dan
neequote:
Huilen meidquote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gesteund in de tijden van de tentamens waarop ik een 6 heb gehaald, dus het wordt eens tijd dat jij gaat falen.
sorryquote:
Het is een heel leuk gesprek. We hebben het over vleeswaren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
In gesprek.
Johannes belt je zeker al.
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ligt op jou, maar dat zegt ook niet alles. Rawr
Paxcon zelfs.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
In gesprek.
Johannes belt je zeker al.
Er is echt niemand die dit gelooft.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Wow echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is echt niemand die dit gelooft.
Hihiquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeuk
Koetjes en kalfjes je kent het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een heel leuk gesprek. We hebben het over vleeswaren.
Zijn dingetje gaan niet vanzelf he.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waar die batterijen voor dienden
Wat een dramatische photoshop skills.quote:
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan opeens komt de Johannesworst ter sprake
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.
Christiano heeft de hersenen inmiddels verlaten maar laat wel een flinke tinteling in de broek achterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.
En GGMM moet gelijk uitleggen dat hij zijn vissen aan wat internetrelaties heeft vernoemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.quote:
ik hoef alleen voor je te zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik vind Paxcon beter in bed dan jou.
Ah bedankt voor deze verhelderende uitlegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Ja, misschien welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Broeder, je bent nu toch geen 19 meer?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
Ik heb mijn latex zweepje al gepakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even naar de W.C.
Ik hoop dat jullie Paxcon gedeisd kunnen houden, want dat is wel bij hem nodig.![]()
Johannes, kan ik op jou vertrouwen?
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon gaat in mij.
Ik weet wel wat ik liever heb.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En GGMM moet gelijk uitleggen dat hij zijn vissen aan wat internetrelaties heeft vernoemd.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat voor humor wordt hier gewaardeerd dan? Etsu die zijn huis laat zien?
Kan ik inderdaad niet lelijk noemenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die beugel heeft ze al lang niet meer.
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
Heeft hij wel nodig inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn latex zweepje al gepakt.
De meeste mensen gaan er niet vanuit dat je je goudvissen een naam geeft nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zie het al voor je dat zo'n meisje dan voor het eerst mee naar zijn huis komt om te neuken en vraagt hoe ze heten.
Gelukkig is die kans maar heel klein.
Uhuhu, hmhmm get luckyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad niet lelijk noemen
Alleen als er een kleine zeemeermin scenario plaats vindt in zijn aquarium.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zie het al voor je dat zo'n meisje dan voor het eerst mee naar zijn huis komt om te neuken en vraagt hoe ze heten.
Gelukkig is die kans maar heel klein.
Extreem mooi meisje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben exclusief beschikbaar voor Avril en Pink though
Te laat. Karina en ik hebben onze eerste date volgende week alquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Extreem mooi meisje.
Al blijf zou ik Karina toch boven haar blijven verkiezen.
Ze is van mijquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.
Ik dacht rubberig maar dat kan ook die fleshlight zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
Jongens onder ons: wisten jullie dat een kut 'flubberig' aanvoelt?
Toch fijn dat je hier ongestraft over hem kunt praten in de wetenschap dat hij zichzelf nooit zal sherlockenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Avril ook een lekkere baby.
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht rubberig maar dat kan ook die fleshlight zijn.
wie is ditquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hier is ze lief
[ afbeelding ]
Pink, fo real?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben exclusief beschikbaar voor Avril en Pink though
Karina valt op Zlatan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Karina en ik hebben onze eerste date volgende week al
Poeh. Jij maakt wel een hoop mee vandaag zeg. Komt de dagboek passage ook online?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.
Dat klopt, en ik vind hem overkomen als een onzekere puber xDquote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch fijn dat je hier ongestraft over hem kunt praten in de wetenschap dat hij zichzelf nooit zal sherlocken
Forever 19quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder, je bent nu toch geen 19 meer?
Vergis je je kennelijk lelijk inquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina valt op Zlatan.
Niet op vrouwelijke mannen met paardenstaartjes en clipjes in hun haar.
hallo Stuart!!quote:
Ik ben 21 jaar oud en ik hou van aardappelsquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf.
Doorvragen jongen!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Jij maakt wel een hoop mee vandaag zeg. Komt de dagboek passage ook online?
Hoe gaat het met je artistieke talenten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
[..]
OH MIJN MYRAELAAAAAAAAA
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij een lekkerder lichaam
[ afbeelding ]
Graag. Maar dan wel in details treden en namen en rugnummers benoemen. Aan cliffhangers heeft niemand wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?
En dan komt dat nooit meer terug?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.
Ohmy nooooooooooooooo, kun je ze niet weg laten halen die aidskanker!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb aids teelbalkanker. Ik ga dood.
Om nou te zeggen dat het lelijk is gaat wat ver misschien maar het niet haar smaak nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergis je je kennelijk lelijk in
Woohooquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je artistieke talenten?
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noteer een minpuntje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hallo Stuart!!
[..]
Ik ben 21 jaar oud en ik hou van aardappels
Zou haar zo hard doen op die fotoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké fijn. Prettige dag verder nogquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twiquote:
Ik zal morgen eraan beginnen. Ik hoop dat jij mijn boek wilt kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Maar dan wel in details treden en namen en rugnummers benoemen. Aan cliffhangers heeft niemand wat.
Moment.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe te leven zonder adamsappel
héy!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer een minpuntje.
[..]
Zou haar zo hard doen op die foto
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, zoals ze op die foto staat zie ik niet veel vrouwen maar wellicht ben jij gelukkiger in dit levenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.
Sterktequote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vanavond eens aan mijn balletjes voelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohmy nooooooooooooooo, kun je ze niet weg laten halen die aidskanker!!
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, niet veel vrouwen. Wél veel mannen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zoals ze op die foto staat zie ik niet veel vrouwen maar wellicht ben jij gelukkiger in dit leven
Haterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.
Sorry, maar wij kunnen dan niet samen zijn.quote:
ehquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vanavond eens aan mijn balletjes voelen.
Autch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Zit niet zo te stoken joh debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
Ik raak hier zo GEFRUSTREERD van
Etsu vertelt alleen zijn kant van het verhaal en ik weet zeker als ik nu mijn kant vertel dat ik dan weer rel of ruzie zoek of wat dan ook
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
Etsu vertelt alleen zijn kant van het verhaal en ik weet zeker als ik nu mijn kant vertel dat ik dan weer rel of ruzie zoek of wat dan ook
quote:
Dit boeit echt niemand hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |