Ik snapte dat niet en verstond er weinig vanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
ik heb met spatie gebeld over dat etsu zijn penis wel af wil bijten![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snapte dat niet en verstond er weinig van
Hoe kan jij 'Etsu' niet snappen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snapte dat niet en verstond er weinig van
Dit vind ik niet zo'n leuke opmerking.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..])))))
Ik hoop dat jij je tentamen faalt morgen.
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CR7 als hij Paxcon ziet liggen in bed
[ afbeelding ]
Zal eerder zo gegaan zijn:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CR7 als hij Paxcon ziet liggen in bed
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=CR7quote:Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat CR7 is?Ik ben niet zo'n VBL'er.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft wel goede en mannelijke stem.
Je hebt mij nooit gesteund in de tijden van de tentamens waarop ik een 6 heb gehaald, dus het wordt eens tijd dat jij gaat falen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n leuke opmerking.
Ronaldoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .
[ afbeelding ]
Mmmmm het is net een lollyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo bedenkt zich ook geen tweede keer en bespringt Etsu .
[ afbeelding ]
06-12345678quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
Etsu dat filmpje is dat jou echt stem? Zo ja kunnen wij even bellen dan
neequote:
Huilen meidquote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gesteund in de tijden van de tentamens waarop ik een 6 heb gehaald, dus het wordt eens tijd dat jij gaat falen.
sorryquote:
Het is een heel leuk gesprek. We hebben het over vleeswaren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
In gesprek.
Johannes belt je zeker al.
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ligt op jou, maar dat zegt ook niet alles. Rawr
Paxcon zelfs.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
In gesprek.
Johannes belt je zeker al.
Er is echt niemand die dit gelooft.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Wow echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is echt niemand die dit gelooft.
Hihiquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeuk
Koetjes en kalfjes je kent het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een heel leuk gesprek. We hebben het over vleeswaren.
Zijn dingetje gaan niet vanzelf he.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waar die batterijen voor dienden
Wat een dramatische photoshop skills.quote:
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan opeens komt de Johannesworst ter sprake
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |