Is dit een steek in de rug van Morpheus?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer word ik nou VBL-mod? Ik ben mij al iets in de luwte aan het zetten om het geaccepteerder te maken. VBL-mods moeten immers schitteren door hun afwezigheid.
Hebben ze altijd al gedaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer word ik nou VBL-mod? Ik ben mij al iets in de luwte aan het zetten om het geaccepteerder te maken. VBL-mods moeten immers schitteren door hun afwezigheid.
Dat lijkt me ook wat rullevanter inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet, denk dat jij je bezig kan bezig houden met het Romeinse recht en hoe dat allemaal ging. Ik doe dat lekker op de 30ste.
Wat doe je hier dan nog, Paxcon?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat rullevanter inderdaad.
Nee. Morpheus val ik niet aan. Hij heeft het al zwaar genoeg met de Titanic als favoriete film.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit een steek in de rug van Morpheus?
El Stinho is de Johan Cruijff van het korfbalquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Stijn je filmpje al gezien trouwens? Die schijnt altijd extreem benieuwd te zijn naar het reilen en zeilen in GC.
Was je vandaag ook in de UB? Zo ja, dan hebben we een onbewuste meet gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat rullevanter inderdaad.
Dat kan zo zijn, maar dat maakt mij niet uit. Ik hoef hem niet en hij wilt mij wel. Helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
El Stinho is de Johan Cruijff van het korfbal
Ja wie niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Al ben ik wel benieuwd naar wat hij van mijn filmpje vindt. Stijn is verliefd op mij namelijk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit een steek in de rug van Morpheus?
enige geldige reden, me dunktquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit hier speciaal voor de kwaliteitsposts van Littlerabbit
Je mag best gerust zeggen dat je op mijn kwaliteitsposts wacht hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik me nu niet vertonen, veel te druk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je vandaag ook in de UB? Zo ja, dan hebben we een onbewuste meet gedaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog een van je lollige sollicitatiebrieven sturen.
Ik zat wel in de UB.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je vandaag ook in de UB? Zo ja, dan hebben we een onbewuste meet gedaan.
Voor ¤450 ben je een week mod, heb ik me later vertellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Spatieloos het volgende:
Kun je ook betalen om mod te worden?
?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
enige geldige reden, me dunkt
Ik heb jou echt nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen, dus nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag best gerust zeggen dat je op mijn kwaliteitsposts wacht hoor.
Te duurquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Voor ¤450 ben je een week mod, heb ik me later vertellen.
Johannes lijkt mij te Paxcon-obsessief. Dus ik wil hem niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Helaas maak ik geen kans meer met dat grijze schaamhaar.
Johannes schijnt nog vrijgezel te zijn die is altijd wel in voor bijzondere ervaringen op dat gebied.
Bedankt Paxconquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er iemand hier die alle breaking bad afleveringen hebt gezien?
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
waarom zou jij dat sturen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog een van je lollige sollicitatiebrieven sturen.
In die bijna 2 jaar tijd niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen, dus nee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Goedzo, dat was eigenlijk m'n bedoelingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt PaxconIk ga opnieuw proberen je geen racist meer te noemen.
Ja, maar we zeggen lekker niet wiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben inderdaad aan het experimenteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Helaas maak ik geen kans meer met dat grijze schaamhaar.
Johannes schijnt nog vrijgezel te zijn die is altijd wel in voor bijzondere ervaringen op dat gebied.
ik vind jouw username engquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad aan het experimenteren.
Helaas ben jij geografisch niet echt in mijn bereik, anders had ik het wel geweten. Tijger.
Het is zo druk omdat de mensen wisten dat ik zou komenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik me nu niet vertonen, veel te druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |