Wat een sukkel. Hij zou nog wel eens homofiel kunnen zijn. Maar misschien ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Eigenlijk zou Paxcon bij mij kunnen wonen, maar hij weigert en gaat liever iedere dag 2 uur op en neer reizen.
Ja, goeie!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel twee plekjes
anders past het niet
hahah
Snap je
Oh dat zou ik ook best willen, kan dat nu zo mondeling of moet ik een mailtje sturen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar xcachet wil graag GC-mod worden en daar moet een plekje voor vrijkomen.
Zou René binnenkort ook een virtuele rondleiding geven wat voor rare dingen zouden daar wel niet uit komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was veel beter dan jouw eerste filmpje.
Ik zie het serieus nu voor eerstquote:
Volgens mij waren de rollen omgedraaid, check de meet tussen mij en Joosie en jij hem nooit gemeet hebt.quote:
Hij is het. Daar ben ik zeker van.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Hij zou nog wel eens homofiel kunnen zijn. Maar misschien ook niet.
Je mag morgen beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook best willen, kan dat nu zo mondeling of moet ik een mailtje sturen?
Nou ik hoop het wel. En dan hoop ik dat hij extra lang stil blijft staan bij zijn badkamer en zijn vissen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou René binnenkort ook een virtuele rondleiding geven wat voor rare dingen zouden daar wel niet uit komen.
One Piece At A Time is hilarischquote:
Doe maar mondeling.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook best willen, kan dat nu zo mondeling of moet ik een mailtje sturen?
Lijkt me geinigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
IS EZELL NU OOK ZO'N FILMPJE AAN 'T MAKEN?!
Daar heb je niet echt een CV voor nodig lijkt me?quote:
Ja dat zag je echt zo van hart, uhh oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het serieus nu voor eerst![]()
![]()
Denk van een vriendin van me die vorige week hier kwam slapen.
[..]
Volgens mij waren de rollen omgedraaid, check de meet tussen mij en Joosie en jij hem nooit gemeet hebt.
[..]
Hij is het. Daar ben ik zeker van.
wattequote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
haha etsu heeft een filmpje van GhettoHits geliked haha
Dit zie ik maar als een compliment.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat zag je echt zo van hart, uhh oké.
Je hebt niet echt een vrouwelijk huis dat zou je wel verwachten van een homo.
Als zij het doet, doe ik het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me geinig![]()
Als zij het doet, dan moet jij het ook doen hoor
Ze vroegen er wel naar tijdens het online procesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daar heb je niet echt een CV voor nodig lijkt me?
Hier ga ik niet eens op happenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het serieus nu voor eerst![]()
![]()
Denk van een vriendin van me die vorige week hier kwam slapen.
[..]
Volgens mij waren de rollen omgedraaid, check de meet tussen mij en Joosie en jij hem nooit gemeet hebt.
[..]
Hij is het. Daar ben ik zeker van.
Dat is standaard, maar ik denkt niet dat het echt meeweegt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze vroegen er wel naar tijdens het online proces
Jij maakt ook een filmpje van je huis?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Mansjester het volgende:
Jullie posten veel te snel joh. Dat is niet handig als je ook andere dingen aan het doen bent
Heeft Stijn je filmpje al gezien trouwens? Die schijnt altijd extreem benieuwd te zijn naar het reilen en zeilen in GCquote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een compliment.
Dankjewel Elan.
Wij doen dan ook niks andersquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Mansjester het volgende:
Jullie posten veel te snel joh. Dat is niet handig als je ook andere dingen aan het doen bent
juist nietquote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die na 2 januari nog oliebollen eten moeten sowieso geen mod worden.
Doe maar niet, denk dat jij je bezig kan bezig houden met het Romeinse recht en hoe dat allemaal ging. Ik doe dat lekker op de 30ste.quote:
Wanneer word ik nou VBL-mod? Ik ben mij al iets in de luwte aan het zetten om het geaccepteerder te maken. VBL-mods moeten immers schitteren door hun afwezigheid.quote:
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Mansjester het volgende:
Huh watquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij maakt ook een filmpje van je huis?
Leuke grap LR.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer word ik nou VBL-mod? Ik ben mij al iets in de luwte aan het zetten om het geaccepteerder te maken. VBL-mods moeten immers schitteren door hun afwezigheid.
Nee. Al ben ik wel benieuwd naar wat hij van mijn filmpje vindt. Stijn is verliefd op mij namelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Stijn je filmpje al gezien trouwens? Die schijnt altijd extreem benieuwd te zijn naar het reilen en zeilen in GC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |