Jawel, maar de heren van zonet gingen echt niet zo als dat filmpje wat hier gepost worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie de dames toch echt minder salto's maken hoor
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef DeLuna het volgende:
Minder spectaculairIk zie iedereen in dit topic ook gewoon een dikke salto maken natuurlijk
Ik sta in je sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie de dames toch echt minder salto's maken hoor
Nee klopt ook wel. Desalniettemin vind ik het natuurlijk knap wat de dames doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar de heren van zonet gingen echt niet zo als dat filmpje wat hier gepost worden.
Nou goed, hier een kwalificatie run danquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Een winnende run uit een finale vergelijken met kwalificaties, uh oke.
Wat ik wel raar vind, is dat vrouwen bijvoorbeeld ook een stuk minder kunnen darten dan mannen..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..
Ik kijk daar nooit naarquote:
Ik snap het gezeur ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..
Ik heb dat ook, ja. Maar dan met autorijden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat ik wel raar vind, is dat vrouwen bijvoorbeeld ook een stuk minder kunnen darten dan mannen..
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ja. Maar dan met autorijden.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef DeLuna het volgende:
Minder spectaculairIk zie iedereen in dit topic ook gewoon een dikke salto maken natuurlijk
Ik kan het niet. Geef ik ook eerlijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
DOE NIET, DOE NIETquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop aan de tv hangen, kleine schermpje is kut. Kan alleen niet meer posten dan helaas.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Daarover gesproken hč. In de meeste huishoudens kookt de vrouw, maar kijk dan eens naar restaurants. Wie koken daar? Juist.
Hetzelfde met glazenwassers, alle huisvrouwen doen ramen zemen. Maar hebben jullie ooit een glazenwaster gezien?
Uurtje of 1 begint de 2e heatquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad
Ik kijk straks weer als die Nederlandse komt. Hoe laat is dat?
Nouja, niet op de bek, maar wel op de kont. Maargoed, ook de laatste van deze heat, dus veel ga ik niet missenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef Jovatov het volgende:
Ik kijk tot er eentje goed op d'r bek gaat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet tussendoor ook nog wat doen, rond een uur of 1 ben ik er weer denk ik
Ik verwonderde me eerder over hun namen. "Gottlieb" is nu niet bepaald een naam die ik met NZeeland asocieerquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
Nee, dat ben je nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |