Dat lijkt me ook inderdaad. Vandaar dat er maar 4 van de eerste heat een QF (geplaatst voor finale) hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt dus toch niet per heat te zijn als ik de uitslag op sochi site moet geloven. Top 4 per heat dus naar finale, rest strijd zaterdag om de 4 overige plekken. Dan kom je op 12 uit, lijkt me ook stuk logischer dan 20
Het gaat ongetwijfeld werkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:50 schreef Max23 het volgende:
Leuk, je hoort de commentator terwijl hij niet weet dat de kijkers hem kunnen horen
Is de commentator toch niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:50 schreef Max23 het volgende:
Leuk, je hoort de commentator terwijl hij niet weet dat de kijkers hem kunnen horen
Nee iemand van de productie denk ikquote:
Ah nu wel, de eerste serie hebben ze dus overgeslagen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Live op Sporza![]()
Competition delayed, dat begint goed
Ik ook niet maar het is wel een beetje te zien of het goed gaat ja of nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
Ik kijkDie kwam niet zo goed neer. Ik heb er verder geen verstand van maar het zag er allemaal een beetje onzeker uit.
Ja niet vreemd, want Smits zit in de tweedequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nu wel, de eerste serie hebben ze dus overgeslagen...
Wat was zijn score?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Smits nu 3e dus, met nog 1 favoriet te gaan (McMorris).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |