idemquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef xcachet het volgende:
Ik vergeet nooooooooit meer dat toto mij heel erg in de zeik heeft genomen.
wattanquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wist het.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn portugese beltegoed moet nog op!
Ik ga dit ook nooit meer vergetenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef xcachet het volgende:
Toto deed zich als iemand anders voor via de telefoon en ik had niks doorquote:
Dat weten we nu wel. Iedereen is wederom gewaarschuwd voor haar. Klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo kom jij voor haar op?
het is een naaistreek wat ze deed hoor
wel een scheermes hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand van julie toevallig een elektrisch mes over die die aan mij wil geven?!?!!?
Dingen zijn fucking duur man ben je gek.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand van julie toevallig een elektrisch mes over die die aan mij wil geven?!?!!?
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel. Iedereen is wederom gewaarschuwd voor haar. Klaar.
Ja, maar dat heeft níks met deze sc te maken.. dus hou 't hier wegquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja okequote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft níks met deze sc te maken.. dus hou 't hier weg. Als iemand anders hier begint te zaniken dan zeg je ook dat ze weg moeten gaan en dat daarom jng is gesloten etc.. dan moet je het ook niet zelf doen
.
na al dat gejank van je hier heb je het in retroperspectief gewoon verdientquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al 5 topics gedaan waar tientallen posts ontbraken, nog niet eens de missende topicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |