Ik kan niet zonder jou, Ezell. Maar dat ken je niet inzien.quote:
reageer niet op mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar weet je, je zegt dat ik stook maar ondertussen loop je mij ook zwart te praten in de sc. Hoe noem je dat dan?
nee sorry ik heb net geslapen en gegetenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Het niveau is hier om te janken. Tjacka heeft de SC al tijdelijk gesloten. Jij bent de laatste die de SC nog ken redden met een leuk filmpje die je op FB hebt gezien ofzo.
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
mmm LR zullen wij maar over wasteland praten
ja hoorquote:
jaquote:
Nee ik was er de hele dag niet, ben nu ook mobiel. Dm maar dan geef ik zo antwoordquote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Jhalliii, had je mijn vraag nog gelezen?
wtf am i readingquote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.
Ohhh, nee dat is stomquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik was er de hele dag niet, ben nu ook mobiel. Dm maar dan geef ik zo antwoord
ik had een slechte nacht jaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.
ik weet niet hoe de relatie tussen mij en ezell gaatquote:
Wees blij dat je de details dan gemist hebt rond 30 november als je dit al niet aankan. Tjacka en ik hebben een verleden om het maar mild uit te drukken.quote:
wtf is dit voor shit manquote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de relatie tussen mij en ezell gaat
maar ik ben er bang voor
mocht het zo zijn
dat ezell en ik beiden hebben besloten om uit elkaar te gaan
relatie of vriendschappelijk
ik weet niet precies waar we staan
maar
beloof me dat je op haar past
ze verdient alle geluk van de wereld
met aldo
of met iemand anders