ik bel jhali nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie wil jhali nou bellen
jij toch niet hoop ik
met d'r stokerig en kakstemmetje
zum kotsen
ze heeft wel seks gehad met wietparkiet, niet fockenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie wil jhali nou bellen
jij toch niet hoop ik
met d'r stokerig en kakstemmetje
zum kotsen
weet ikquote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga je nu wat vertellen
die kleren in die containers gaan helemaal niet direct naar afrika
handelaren kopen die kleding op en dat geld wat ze er voor betalen, dat gaat naar afrika
true story
ben meestal positief, en een optimist, maar de realiteit heeft me opgefrist.quote:
wantquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
houden zo
beloof me een ding toto
bel haar nooit
nu niet
nooit niet
ik bel jou zoquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Hou die meuk is uit de sc zeg, tering. Dat is privé gebeurt dus hou 't maar lekker zo. Heeft fok echt niks mee te maken
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor berusting. Sluiten maar Fopje.
okiquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
lees mijn een na laatste post nog eens
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor berusting. Sluiten maar Fopje.
wauw. Dit had mijn sig moeten wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben meestal positief, en een optimist, maar de realiteit heeft me opgefrist.
vroeger dacht ik dat gebeurd alleen bij anderen zoals ik dacht dat ook een liedje ook de wereld kon veranderen.
dat vrienden altijd vrienden bleven, vriendinnen altijd liefde geven en flikte geen tyfusstreken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je bent wel m'n eerste verdachte
Sowieso iemand van t forum
ik was hetquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mag ik je bellen?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:
Ik snap niet dat je zo boos bentquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat jij vooral je bek moet houden
Doe je best maar.. liever niet eigenlijk maar ik hoop dat mijn nummer niet online te verkrijgen is.quote:
ik heb geen beltegoed meer, sorry.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je best maar.. liever niet eigenlijk maar ik hoop dat mijn nummer niet online te verkrijgen is.
Okee maar nu niet meer over hebben danquote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
crack
ik vind jou echt superlief
maar weetje
ik weet dat je gelijk hebt
die dingen moet je niet in de sc bespreken
maar weetje
als ik jhali hier zie posten
dan word ik automatisch diep van binnen boos
ik heb je verteld waarom enzo
en dat heb je zelfs gelezen
hoop ik
dus vergeef me
en blijf van mij houden
het stukje na je komma was niet echt nodig na het gedeelte voor de kommaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahahahahhahahahahahah, ik ga stuk![]()
zeg dat je ook van me houdtquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee maar nu niet meer over hebben dan
0906-09034quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je best maar.. liever niet eigenlijk maar ik hoop dat mijn nummer niet online te verkrijgen is.
ik heb je nummer nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemala niet gebeld worden maar ik dacht dat dat niet nodig was om te zeggen omdat ik hoop dat jullie mn nummer niet hebben, dat bedoel ik.
Ik doe gewoon alsof ik je nummer niet heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemala niet gebeld worden maar ik dacht dat dat niet nodig was om te zeggen omdat ik hoop dat jullie mn nummer niet hebben, dat bedoel ik.
neequote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
het stukje na je komma was niet echt nodig na het gedeelte voor de komma
ik hoop dat je wat kunt met deze feedback
Nee, Ronaldoquote:
Maar weet je, je zegt dat ik stook maar ondertussen loop je mij ook zwart te praten in de sc. Hoe noem je dat dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
crack
ik vind jou echt superlief
maar weetje
ik weet dat je gelijk hebt
die dingen moet je niet in de sc bespreken
maar weetje
als ik jhali hier zie posten
dan word ik automatisch diep van binnen boos
ik heb je verteld waarom enzo
en dat heb je zelfs gelezen
hoop ik
dus vergeef me
en blijf van mij houden
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar weet je, je zegt dat ik stook maar ondertussen loop je mij ook zwart te praten in de sc. Hoe noem je dat dan?
quote:
quote:
quote:
Goeie.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef xcachet het volgende:
TJACKA SLUIT DE SC MAAR
dan gaan ze wel verder via DM/Whatsapp.
Jou hadden we nodig.quote:
heyyyyyyquote:
hoezo is dat terechtquote:
Waarom praat je zoquote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb je nummer niet
maak je maar geen zorgen
als ik je nummer wel zou hebben
dan zou ik je alsnog niet lastig vallen
dat doe ik wel via fb-chat
en dat is al prima genoeg
Jamaar van jou weet ik dat je 'm hebtquote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik je nummer niet heb.
Waarom?quote:
Het niveau is hier om te janken. Tjacka heeft de SC al tijdelijk gesloten. Jij bent de laatste die de SC nog ken redden met een leuk filmpje die je op FB hebt gezien ofzo.quote:
Ik kan niet zonder jou, Ezell. Maar dat ken je niet inzien.quote:
reageer niet op mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar weet je, je zegt dat ik stook maar ondertussen loop je mij ook zwart te praten in de sc. Hoe noem je dat dan?
nee sorry ik heb net geslapen en gegetenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Het niveau is hier om te janken. Tjacka heeft de SC al tijdelijk gesloten. Jij bent de laatste die de SC nog ken redden met een leuk filmpje die je op FB hebt gezien ofzo.
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
mmm LR zullen wij maar over wasteland praten
ja hoorquote:
jaquote:
Nee ik was er de hele dag niet, ben nu ook mobiel. Dm maar dan geef ik zo antwoordquote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Jhalliii, had je mijn vraag nog gelezen?
wtf am i readingquote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.
Ohhh, nee dat is stomquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik was er de hele dag niet, ben nu ook mobiel. Dm maar dan geef ik zo antwoord
ik had een slechte nacht jaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je door je vriendin gestopt bent met oefenen ben ik wel klaar met Wasteland gezamenlijk. Ik schaamde mij ondanks dat ik behoorlijk gedrogeerd was toch wel voor je. Kijk iedereen vond het geweldig dat je zo openstond voor alles, maar ik had je erg omhoog gesproken dus ik stond toch wel ietwat voor lul toen je na een halfuur al stond te kokhalzen.
ik weet niet hoe de relatie tussen mij en ezell gaatquote:
Wees blij dat je de details dan gemist hebt rond 30 november als je dit al niet aankan. Tjacka en ik hebben een verleden om het maar mild uit te drukken.quote:
wtf is dit voor shit manquote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de relatie tussen mij en ezell gaat
maar ik ben er bang voor
mocht het zo zijn
dat ezell en ik beiden hebben besloten om uit elkaar te gaan
relatie of vriendschappelijk
ik weet niet precies waar we staan
maar
beloof me dat je op haar past
ze verdient alle geluk van de wereld
met aldo
of met iemand anders