dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo denken? ik ben een goeie jongen hoor.
quote:
JAMAARquote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar Etsu, je zei dat je niet meer zou vertellen en dat doe je nu wel. Dat is ook niet lief.
Bedankt Typ. Je hebt je belediging van vanmiddag weer goed gemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
[..]
pluspunten voor cachet
Nasi goreng.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt Typ. Je hebt je belediging van vanmiddag weer goed gemaakt.
mensen die haten op roken kan ik niet serieus nemenquote:
Post hier nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Wie was de geheime date nou eigenlijk?
Waarom doe je dat dan Elanquote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
ik eet gore lasagne van de slechte italiaan uit het dorp
WIj eten altijd wel chill.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
bel de cyprusquote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
kk baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bijna alles hier dicht mang.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
haha kijk cachet in een boomDat is een totempaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wooninck. Zegt je dat iets? Maar 1000 nog wat posts op t forum.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat maakt niet uit. Ik ken iedereen.
dat klinkt viesquote:
quote:
Ja, dat het een noob is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wooninck. Zegt je dat iets? Maar 1000 nog wat posts op t forum.
Zegt veel over hoe jij denktquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
haha kijk cachet in een boomALDOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, wist ik niet eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd op maandag geen idee. Kutdorp.
aldo plaatjesquote:
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat sofje eens met rust met je perverse gepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is ook aldo plaatjeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Nietus.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
in deze post spreek jij jezelf tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHHAHAHAHAHAHAHAOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
en danquote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog 9 dagen aardig doen tegen tjacka
Jij dus ook niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Er werd vanmiddag gewoon een meisje door de trein geslagen door 2 getinte jongens en niemand deed wat
En jij schoot der te hulp?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Er werd vanmiddag gewoon een meisje door de trein geslagen door 2 getinte jongens en niemand deed wat
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHHAHAHAHAHAHAHA.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Waarom sloeg je haar dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
woowquote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en misschien een biertje doen met die playboy
okequote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Treinen kunnen niet slaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
maar daar ben ik nog niet over uit, straks verlinkt hij mijquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte
moest die zin 2 keer lezen
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik denk het.
Eindbazin.
waar zo'n meisje zin in heeft hequote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Misschien gaan al die Ajacieden wel jouw handtekening vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar daar ben ik nog niet over uit, straks verlinkt hij mij
verlinkt worden door een jood, het zou wel ironisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
doe eens nietquote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Misschien gaan al die Ajacieden wel jouw handtekening vragen.
Idd Zit niet voor niks eerste klas doe dat lekker tussen het mbo-volk in de tweede klassequote:
Niks mis mee inderdaad.quote:
even kijken wat de pot zo schaft.quote:
Klinkt nep, en zo dik is ze ook weer nietquote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)21194&type=2&theater
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
die dude die dat deed woont hier op een paar kilometer
ik ga gewoon braaf kijken
Ik ook. Maar dit word elke week tegen mij gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
even kijken wat de pot zo schaft.
Ik moet vaker koken eigenlijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)21194&type=2&theater
ryan bbyquote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt nep, en zo dik is ze ook weer niet
heb je wel lef jaquote:
Hij is toch opgepakt direct daarna voordat ze hem te pakken hadden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
is wel de tering geslagen, blauw oog had ie o.a
Hoi tjakkie, lekker gewerkt?quote:
blijkbaar niet, of hij lult en heeft die dingen ergens anders opgelopenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch opgepakt direct daarna voordat ze hem te pakken hadden.
Hoi Tjacka, ik heb je gemist. Jij mij ook?quote:
Ohquote:
misschien welquote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh![]()
ontslag nemen dan maar weer #yoso
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga thuiswerk doen dan. Dan kan je tegelijkertijd fokken.
chaturbate zoekt nog mensen
Een mens voorzover ik weet, van de planeet aarde. Soort: Homo Sapiëns?quote:
In je apenpak hahahquote:
Ben je homoseksueel?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Een mens voorzover ik weet, van de planeet aarde. Soort: Homo Sapiëns?
En daarnaast een Fokker die ww van eerste 2 accounts kwijt is.
verdient dat goedquote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In je apenpak hahah
Vast genoeg fetisjisten die daar op afkomen
Als vrouw wel. Als je soms ziet hoeveel mensen daar geven, echt ziekquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als vrouw wel. Als je soms ziet hoeveel mensen daar geven, echt ziekAls man stuk minder denk ik
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als vrouw wel. Als je soms ziet hoeveel mensen daar geven, echt ziekAls man stuk minder denk ik
Geef link naar je cam?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan is deze SC niets voor jou. Sorry.
De op zegt iets anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan is deze SC niets voor jou. Sorry.
Oh lord.. Weer iemand die geen sarcasme herkentquote:
wat autistisch, internet blijft moeilijk om sarcasme te herkennen. :pquote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lord.. Weer iemand die geen sarcasme herkent
Als autist zit je wel op je plek op fokquote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
wat autistisch, internet blijft moeilijk om sarcasme te herkennen. :p
Dat klopt ja :pquote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als autist zit je wel op je plek op fok
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
ok
je bent mijn vuilnis vergeten op te halen
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Wordt er over mij gepraat?
Ik ga even checken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
Elan, ik heb even navraag gedaan in de SC.
Wat noem je mijn naam daarquote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
Elan, ik heb even navraag gedaan in de SC.
Oh, dat is wel oud.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:30 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
a/s/l?
28 M Leeuwarden. Soms actief op fok en af en toe aantal maanden weer niet.
Vergeleken met mensen die ouder zijn ben je niet oud nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:31 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Ik weet, vergeleken met mensen die jonger zijn.
'Klopt het dat …'quote:Op maandag 13 januari 2014 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of je VBL-ban had megool
Dat is het voordeel.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met mensen die ouder zijn ben je niet oud nee.
Ja dat is iets anders dan dat ze daar over je praten toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Klopt het dat …'
Dus je hebt het ergens gelezen
Waar had je het gelezen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is iets anders dan dat ze daar over je praten toch?
Topickapen mag.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poging tot topickapen, hier ga je nog wat van heuren.
dat is zo briljant ja. Geef me maar een touwquote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Crack_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)21194&type=3&theater
hahaha die plukken gras ook echt
Koude oorlog was er al maar nu is het echt oorlog dankzij Etsu zijn gestookquote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een koude oorlog tussen VBL SC en GRTD SC
Is het al begonnen?quote:
wat een rel weer zegquote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Koude oorlog was er al maar nu is het echt oorlog dankzij Etsu zijn gestook
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Koude oorlog was er al maar nu is het echt oorlog dankzij Etsu zijn gestook
hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
dat is zo briljant ja. Geef me maar een touw
dat denk ik welquote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw opmerking over Ruud was de druppel je zal spoedig de crew verlaten.
neequote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
ik vind je een beetje kortaf
was het wel leuk op je nieuwe werk tjack?
wrm?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Toto69 het volgende:
zojuist duitser gebeld
in 't engels
einde bericht
Ik heb je al weken niet uitgescholden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
Elan durft alleen lief te doen in GRTD tegen mij.
In VBL moet hij zichzelf bewijzen en mij uitschelden.
Je moet niet zo triest zijn en gewoon een eind opbokken met je grijs schaamhaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je al weken niet uitgescholden.
Tjacka dreigt dan gelijk met een ban in PM.
En terecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
Elan durft alleen lief te doen in GRTD tegen mij.
In VBL moet hij zichzelf bewijzen en mij uitschelden.
ik heb het voor je gedaanquote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, lr. Preciesquote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Duidelijk geen aanhanger van het Ezellisme. Rechtvaardig en recht door zee als wij zijn
Die grap is zooooooo 2013quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet niet zo triest zijn en gewoon een eind opbokken met je grijs schaamhaar.
quote:
Zou eens tijd worden, ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg ban dus die kans zit er dik in.
vanwege?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan aap ik jou na.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom zeg je niet
je bent zelf raar
??
Zei tjacka dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik verpest nooit topics of andermans leven.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verpest andere topics buiten GC
Dus jij mag maandje weg om na te denken.
nee, de admins.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En Tjacka heeft het laatste woord.
TJACKAquote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Lees je toch.
Hij doet dat steeds vorige week had ik ook ban
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
haha ik werd net gebeld en toen zei ik 'hallo', zei die 'hallo', toen zei ik 'ik ben niet geïnteresseerd' en toen heb ik opgehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |