Moet jij zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat sofje eens met rust met je perverse gepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is ook aldo plaatjeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Nietus.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
in deze post spreek jij jezelf tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHHAHAHAHAHAHAHAOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
en danquote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog 9 dagen aardig doen tegen tjacka
Jij dus ook niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Er werd vanmiddag gewoon een meisje door de trein geslagen door 2 getinte jongens en niemand deed wat
En jij schoot der te hulp?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Er werd vanmiddag gewoon een meisje door de trein geslagen door 2 getinte jongens en niemand deed wat
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHHAHAHAHAHAHAHA.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Waarom sloeg je haar dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
woowquote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en misschien een biertje doen met die playboy
okequote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Treinen kunnen niet slaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
maar daar ben ik nog niet over uit, straks verlinkt hij mijquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte
moest die zin 2 keer lezen
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik denk het.
Eindbazin.
waar zo'n meisje zin in heeft hequote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Misschien gaan al die Ajacieden wel jouw handtekening vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar daar ben ik nog niet over uit, straks verlinkt hij mij
verlinkt worden door een jood, het zou wel ironisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
doe eens nietquote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Misschien gaan al die Ajacieden wel jouw handtekening vragen.
Idd Zit niet voor niks eerste klas doe dat lekker tussen het mbo-volk in de tweede klassequote:
Niks mis mee inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |