quote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef HeaN82 het volgende:
- Beste wannabe-mod?
1: Moira. (7 stemmen)
- User die in het zonnetje mag worden gezet? (opa Flodder award)
2: Moira.(2 stemmen)
- FOK!ster die jij wel zou willen afvullen met lauwe koksroom?
2: Moira. (2 stemmen)
wowow wat bedoel je?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wowow beetje rustig aan met je quotes he.
Ja mang ben skaf en verneuk die shit dan regelmatig. Jwz.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
jij ging helemaal heen en weer met edits en shiiit
Idem lobi voor dat. swog.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mang ben skaf en verneuk die shit dan regelmatig. Jwz.
Al zin in de lauwe koksroom?quote:
Inderdaad! Ik wil ook een tag! en een avatar!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
Wanneer kan ik mijn tagje verwachten?Ik wil deze mooie titel graag een jaar dragen.
He, die nummer 2 heb je voor 50% aan mij te dankenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Moira. het volgende:
- FOK!ster die jij wel zou willen afvullen met lauwe koksroom?
2: Moira. (2 stemmen)
Wow, thanks!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
He, die nummer 2 heb je voor 50% aan mij te danken
Je zou haar doen stikken met je blote handen en vervolgens ruige neukseks met haar hebben?quote:
plastic zak over hoofd en dan neukehhhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zou haar doen stikken met je blote handen en vervolgens ruige neukseks met haar hebben?
+1 voor videomateriaal.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
plastic zak over hoofd en dan neukehhhhh
Ohja, die hebben seks in hun poep.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet naar luisteren joh, is een Belg
In hun poep zei je, net alsof alle Belgen in een berg schijten en dan een orgie erin houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anale seksJij hebt ook seks in je poep
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
In hun poep zei je, net alsof alle Belgen in een berg schijten en dan een orgie erin houden.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zo zie je maar weer: Userinterviews schrijven loont niet.
Ik had niet eens meer aan jou gedacht, ik zie je hier ook nooit meer. Sorry mang.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zo zie je maar weer: Userinterviews schrijven loont niet.
Komt er nog wat van?quote:Op maandag 23 december 2013 11:29 schreef HeaN82 het volgende:
Omdat wij, de goden des FOK!s, jullie houvast in deze donkere dagen toch ook iets willen doen richting het einde van dit jaar hebben wij speciaal voor jullie in het leven geroepen: de ONZ verkiezing van 2013. Maar waardige mods, wat hebben wij daar nu aan? Nou eigenlijk geen reet, het is enkel voor de lulz en voor de mensen die graag een tagje willen verdienden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
Beetje loze beloftes maken met die tagjes en wiet
Dankjewellllquote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef Zaktabak het volgende:
Terechte koude tosti Award. Nikon, geniet van je koude tosti![]()
De rest ook gefeliciteerd.
Ja ik wil ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Moira. het volgende:
Beetje loze beloftes maken met die tagjes en wiet
Waarom linken die niet naar dit topic?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De tagjes staan bij de winnaars.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
effe checkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je kan ook gewoon je best doen om tofste user van 2014 te worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga dus nog irritanter moeten zijn in 2014. Ik wilde een prijs winnen
Was die stomme Nikonlover hier niet, had ik de koude tosti award
Dat ben je ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
Dit tagje doet suggereren dat ik een man ben
En niemand die in al die jaren de moeite heeft genomen om me dat effe te melden?quote:
Je zegt toch ook niet als je een man ziet: ''He, jij bent een man''quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En niemand die in al die jaren de moeite heeft genomen om me dat effe te melden?
WTF doen die tieten hier dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet als je een man ziet: ''He, jij bent een man''
Die A-cup merken ze heus niet op hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF doen die tieten hier dan?
Ik moet afvallen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die A-cup merken ze heus niet op hoor
Niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik word ook ouderquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar feliciteer je me mee? Ik heb niks gewonnen!
403, hastikke verboduh jonguh.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef HaJee het volgende:
Mijn oog viel net op mijn tag en die was ineens langer dan normaalIk liet vervolgens mijn oog vallen op mijn penis maar die was niet langer dan normaal
![]()
Conclusie: Ik heb een award gewonnen, kan de dames helaas niet meer dan de standaard 30 centimeter bieden en mijn beide ogen liggen op de grond...
Bedankt stemmers!! Ik zal proberen na een wat tammere periode (na al die duizenden feestdagen-UI's e.d.) mijn tag weer waar te maken.
waar staat vmsdkr nou voor? VMS zalf van de DoKteR? Hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vaak wordt een uitslag na de stemming bekendgemaakt hè.
heb jij je lolbroek soms aan vandaag?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar staat vmsdkr nou voor? VMS zalf van de DoKteR? Haha
Precies bby. Precies dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
heb jij je lolbroek soms aan vandaag?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
De enige echte waarheid teruggevonden:quote:
nee hoor dat klopt niet, vms zou nooit tegen mij liegenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
De enige echte waarheid teruggevonden:
ONZ / VMSDKR
Maar wel tegen de rest van FOK! dusquote:Op zondag 26 januari 2014 12:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hoor dat klopt niet, vms zou nooit tegen mij liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |