Niet zeggen anders is er niks te klagenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef CocaColaLight het volgende:
En tussendoor heb je een andere server geprobeerd? Je browser herstart?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef cherrycoke het volgende:
ik word helemaal lijp van battlefield 4
Gelukkig ligt het niet aan je pcquote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef Photomorti het volgende:
Gisteravond duurde het een half uur voordat ik een potje kon spelen , in die tijd 3 x een bluescreen gehad en 1 x bleef bf4 hangen op een zwart scherm waardoor mijn computer op niks meer reageerdeJa top spelletje
STOP CODE 0XkutBF4 ?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef Photomorti het volgende:
Gisteravond duurde het een half uur voordat ik een potje kon spelen , in die tijd 3 x een bluescreen gehad en 1 x bleef bf4 hangen op een zwart scherm waardoor mijn computer op niks meer reageerdeJa top spelletje
Wat bedoelen jullie?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
STOP CODE 0XkutBF4 ?
Top computer gebruiker
Toch vreemd dat ik, mijn vrienden en een groot deel op fok hier geen last van heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie?
Ik gebruik deze computer nu zo'n 4 jaar en heb voor die tijd nog nooit een bluescreen gehad sinds battlefield 4 dus vind het wel een beetje toevallig.
Heb pas geleden nog de fans schoongemaakt , temperaturen zijn prima dus ik denk niet dat er iets mis is met mijn hardware.
Lees dit ook veel op battlelog forums , problemen met bluescreens door battlefield 4.
Zowiezo is dat origin ook een kont programma zodra ik dat opstart begint mijn hele pc te schokken , niet letterlijk op de tafel natuurlijk![]()
Trouwens...een ruggengraat is bij jou ook ver te zoeken of niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef Photomorti het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Photomorti het volgende:
Blegh knoop doorgehackt en bf4 uninstalled , na 9 uur helemaal spuugzat ik kan me draai totaal niet vinden in het spel , ik vind de community een drama , de maps zijn niet mijn ding ik weet het niet , heb enorm veel lol beleefd aan battlefield 3 maar dit deel had ik beter kunnen laten voor wat het is , misschien na een half jaar weer eens proberen nadat er wat patches overheen gegooid zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!
installen -> uninstallen -> installen -> uninstallen -> installen -> uninstallen etc. etc.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Photomorti het volgende:
Yeah battlefield 3 is aan het installerenkijk over een maandje wel of 4 wat beter is
Ik bedoel de stopcode in jouw BSOD, dat wijst je meestal in de goede richting van het probleem.quote:
wat doe je als ie blijft hangen op "joining server" ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef neo2000 het volgende:
Dat heb ik al heel lang niet meer gezien. Protip: of online niet meer trollen - dus niet meer schelden als een 11 jarige en baserapen, of je punkbuster even handmatig updaten middels www.evenbalance.com.
hielp allemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef neo2000 het volgende:
Even wachten, en als er niks gebeurt, ff in taskmanager gluren of bf4.exe daar draait. Zo ja, deze geforceerd sluiten als er niks geladen wordt. Zo nee, en er gebeurt na een seconde of 30 alsnog niks, een andere server proberen. Sowieso in de server browser ff sorteren op ping en een server met zo'n lage mogelijke ping uitzoeken. Oh, en in de tussentijd geen bittorrent downloads e.d. aan hebben staan.
Had je in het begin ook weleens met BF2.Bleek het vaak toch aan "vergeten te updaten" te hebben gelegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Storozhevoy' (for 0 minute
Wellicht te maken met je hardware, want...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef neo2000 het volgende:
Blue screens sowieso na Windows XP / vanaf Windows 7 niet meer gezien, zeker niet met spelletjes.
Of mobo, of HDD, of HDD, of kabels, of grafische kaart, of drivers, of brakke installatie.quote:/Inb4 memtest opmerkingen.
Dat hoort het automatisch te doen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Had je in het begin ook weleens met BF2.Bleek het vaak toch aan "vergeten te updaten" te hebben gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |